فال روزانه | فال واقعی

فال روزانه 10 خرداد | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برشای تان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه 10 خرداد | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 8031
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه متولدین فروردین

اگر امروز از پیله ای که به دور خود تنیده اید خارج شوید خواهید دید که دیگران نسبت به شما و احساساتتان حساسیتی بیشتر از همیشه نشان می دهند و این وضعیت به این دلیل است که آنها خودشان هم احساساتی تر هستند. ارتباط شما با عزیزان و به ویژه عشقتان خیلی راحت تر از همیشه و حتی بدون نیاز به رد و بدل شدن هیچ کلامی برقرار خواهد شد. تنها با یک نگاه، نوازش یا حتی یک چشمک می توانید احساسات و حرف های زیادی را به طرف مقابلتان منتقل کنید. تحت هیچ شرایطی زیر بار کاری که توان انجامش را ندارید نروید. کار که به مشکل برخورد، هیچ کس مسئولیت به گردن نخواهد گرفت و فقط شما باید پاسخگو باشید. بسته ای که سفارش داده اید به موقع می شود. بر سر یک دو راهی احساسی قرار گرفته اید و نمی دانید باید چه کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما احساس می کنید که یک مشکل در راه است و یا موقعیتی به رسیدگی شما نیاز دارد، اما کاری در این مورد از دستتان ساخته نیست، به همین دلیل هم احساس کلافگی و بیقراری می کنید. وضعیت شما در این شرایط مانند کسی است که روی پل ایستاده و جریان آب را زیر پای خود احساس می کند، اما جرات پریدن در آب را ندارد. فکر نکنید که مجبور هستید خودتان را با همه چیز درگیر کنید و در هر موقعیتی نقشی داشته باشید. شاید لازم است بدون آن که زیر پایتان را نگاه کنید از روی پل رد شوید و به راهتان ادامه بدهید. در جمعی دوستانه به شما پیشنهادی می شود؛ بهتر است سری که درد نمی کند دستمال نبندید. پیشنهاد را محترمانه رد کنید و دوستی تان را حفظ کنید. شنیدن یک خبر بسیار خوشحالتان می کند. یک جابجایی خواهید داشت. نگران نباشید و به خودتان فشار نیاورید، این جابجایی برای شما خوش یمن است.

 فال امروز متولدین خرداد

اگر امروز صبح که از خواب بیدار می شوید دلتان هیچ چیزی به غیر از ماندن در رختخواب و بغل کردن بالش عزیزتان نمی خواهد بدانید که تنها نیستید! شرایط کیهانی موجود باعث شده اند همه کمی احساس آسیب پذیری کنند و این تمایل شما به ماندن در خانه هم از همین وضعیت ریشه می گیرد. سعی کنید در تمام طول روز با افرادی که برایتان عزیز هستند و شما را در هر شرایطی مورد حمایت خود قرار می دهند در ارتباط باشید. اگر کسی کوچکترین کلام ناخوشایندی به شما بگوید به شدت دلتان خواهد شکست و از صمیم قلب آرزو خواهید کرد که ای کاش اصلا از خانه بیرون نیامده بودید! شخصی دورادور حواسش به شماست. گذشته ها را فراموش کنید و به خودتان و او فرصت دوباره بدهید. در کارهای خانه مشارکت بیشتری به خرج بدهید. زمانی را به گذراندن وقت با نزدیکانتان بگذرانید تا آرامش به زندگی تان برگردد. به تازگی یک سرگرمی تازه پیدا کرده اید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز شما از آرامشی نسبی برخوردار هستید و این وضعیت به شما اجازه می دهد که ندای درونتان را واضح تراز سایر مواقع بشنوید. شما خیلی خوب می دانید که برای نادیده گرفتن آنچه قلبتان به شما می گوید چه هزینه ی گزافی را باید بپردازید، پس این اشتباه را نکنید و از فرصتی که امروز دست داده بهره ببرید و به اتفاقات چند روز گذشته خوب فکر کنید. شاید بتوانید با این کار به اینکه چه چیزی باعث خراب شدن حالتان و انرژی پایینتان شده است پی ببرید. امروز یکی از اطرافیانتان سعی دارد در انجام کارهایتان به شما کمک کند، چرا از این فرصت استفاده نمی کنید؟! قرار نیست خودتان تنهایی همه ی کارهای دنیا را انجام بدهید. در مورد شخصی در اطرافتان که رفتارش فکرتان را به خود مشغول کرده حواستان باشد برای کسی بمیرید که اقلاً برایتان تب می کند. در مورد نیت و هدفتان باید بدانید که راه پر پیچ و خمی برای رسیدن به آن در پیش رو دارید. با شخصی آشنا خواهید شد که قدمش برای شما بسیار پربرکت است.

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز شما احساس می کنید بعد از مدتی احساس خستگی و نداشتن انرژی کافی بار دیگر حالتان سر جایش آمده و انرژیتان تکمیل شده است. شما از این که وقتی انرژی کافی ندارید خانه را ترک کنید متنفر هستید، اما امروز احساس می کنید آماده اید تا بار تمام دنیا را خودتان تنهایی به دوش بکشید. احساسات و کارهایتان در هماهنگی کامل با یکدیگر هستند و درکی کامل از آنچه در اطرافتان در جریان است دارید. شما خیلی خوب می دانید که چه راهی را می خواهید در پیش بگیرید و این راه را به وضوح در برابر چشمان خود می بینید و نیازی به جستجو نیست. از این فرصت و این همه انرژی که در اختیار دارید بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. شخصی با ادعایی که می کند شما را گیج می کند و نسبت به رفتار و تصمیم هایتان به شک می اندازد. سعی کنید گذشته را به خاطر بیاورید تا بتوانید از خودتان و تصمیمتان دفاع کنید. اجازه ندهید طوفان حوادث زندگی تان را مختل کند، این روزها و این طوفان ها هم می گذرند.

 فال امروز متولدین شهریور

امروز رفتار غیر منطق و خل بازی های شما برای اطرافیانتان خیلی جالب هستند، اما باید مواظب باشید که در این مورد زیاده روی نکنید و جایی هم برای جدیت باقی بگذارید. حال و هوایی در امروز نهفته است که تمرکز روی هر چیزی را برایتان دشوار کرده است، به همین دلیل هم بهتر است کارهایی که به دقت و توجه بیشتر نیاز دارند را برای روز دیگری بگذارید. اگر سؤالی از شما شد که جوابش را نمی دانید بهتر است که تظاهر به دانستن جواب نکنید و خودتان و همه را با اعتراف به ندانستن راحت کنید، چون با پنهان کردن واقعیت فقط برای خودتان و بقیه دردسر درست خواهید کرد. در نهایت ماه پشت ابر نخواهد ماند. محکم و صبور در برابر حرفی که می شنوید بایستید، چیزی که از آن می ترسید اتفاق نمی افتد. در یک تقسیم بندی حواستان به رعایت انصاف باشد. برای یک جشن کوچک برنامه ریزی کنید، در روحیه تان تاثیر خوبی می گذارد. یک مبلغ کوچک به دستتان خواهد رسید.

فال روزانه

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز باید سعی کنید تا جای ممکن خونسردی خود را حفظ کنید و آرامش داشته باشید. به یاد داشته باشید که حفظ آرامش درونی نقش بزرگی در وضعیت سلامتی شما دارد و برای به دست آوردن این آرامش باید به وضعیت فعلی خود فکر کرده و جایی که در این دنیا قرار گرفته اید را مورد ارزیابی قرار دهید. سعی کنید بیش از اندازه روی مادیات تمرکز نکنید و بیشتر روی وضعیت عاطفی خود متمرکز شوید. اطرافیان و به ویژه شخصی که دوست دارید هم امروز خیلی حساس به نظر می رسند، سعی کنید آنها را هم در تلاش برای رسیدن به این آرامش درونی با خود همراه کنید. بهتر شدن حال اطرافیانتان به بهتر شدن حال خودتان هم کمک خواهد کرد. ایده ای به ذهن تان می رسید که عملی کردنش نیاز به انگیزه و تلاش شبانه روزی دارد. فکرهایتان را بکنید و بعد دست به کار شوید. دلیلی برای عجله وجود ندارد. بعد از هر اتفاقی که می افتد دنبال مقصر نباشید و تقصیرها را به گردن نگیرید. گاهی تقصیر هیچ کس نیست.

فال روزانه متولدین آبان

امروز پیدا کردن پاسخ سؤال هایتان کار دشواری خواهد بود و همچنین انتقال منظورتان به دیگران نیز کار راحتی نخواهد بود، چون انگار همه ی اطرافیانتان دارند در ابرها سیر می کنند. اگر خودتان هم به بقیه پیوسته و در عالم خیال و رویا فرو رفتید تعجب نکنید، این وضعیت از شرایط کیهانی موجود سرچشمه می گیرد. به جای این که سعی کنید این حستان را سرکوب کنید و فقط به دنیای واقعی بچسبید به ذهنتان پرو بال پرواز بدهید. این کار به شما اجازه خواهد داد تا به اوضاع از زاویه ای دیگر نگاه کنید. شاید در این پروازهای خیال سری هم به گذشته بزنید، اما اجازه ندهید تجربیات تلخ گذشته شما را محدود کنند. سعی کنید بیشتر به زندگی خودتان برسید تا اینکه در مورد زندگی دیگران قضاوت کنید. به زودی اوقات خوشی خواهید داشت. خبر نامزدی یکی از نزدیکانتان را می شنوید که بسیار مبارک است. تولدی باعث شادی همه خانواده می شود. به تغذیه تان بیشتر توجه داشته باشید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز روز شما آذر ماهی هاست. شما می بینید که دیگران برای مشورت به سراغتان می آیند و از شما تقاضای حمایت می کنند. آنها گارد دفاعی خود را در برابر شما کنار گذاشته و خیلی راحت تر از همیشه حرف های شما را می پذیرند و به باورهایتان ایمان می آورند. مکالماتی که با دیگران دارید عمقی بیشتر یافته و بعد معنوی پیدا می کنند و ناگهان می بینید که افراد زیادی مشتاقانه به افکار و عقاید شما گوش می کنند. شاید در این فکر باشید که امروز برای رسیدگی به مسئولیت ها و وظایفتان روابط اجتماعی خود را محدود کنید و زیاد با دیگران در تماس نباشید، اما بهتر است حداقل ساعات پایانی روز را به خودتان و عزیزانتان اختصاص بدهید. برای کاهش وزن راه صحیح را در نظر بگیرید. مسئله ای پیش آمده، شجاع باشید، زیرا قدرت مقابله کردن با مسائل و دشمنان را دارید. فشار زندگی زیاد است، اما با آرامش کارها درست می شود. خرید اتومبیل و یا ملک پیش می آید. از نگرانی هایتان در مورد یک مسئله کاری کم می شود.

 فال روز متولدین دی

امروز شما باید خیلی بیشتر از همیشه احتیاط کنید. سعی کنید پیش از این که پشت فرمان ماشینتان بنشینید آرامش خود را به دست آورده و به اعصاب خود مسلط باشید. اگر موتور سوار می شوید حتما کلاه ایمنی روی سرتان بگذارید. در روابط عاطفی خود نیز مواظب باشید رفتارهای تند از خودتان نشان ندهید. خلاصه این که باید از هر لحاظ و در هر زمینه ای نسبت به همه چیز بیشتر احتیاط نشان دهید. امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما دیگران مرتب مزاحمتان شده و تمرکزتان را به هم می ریزند. اهمیت دادن به کارهایتان خیلی خوب است، اما بهتر است حداقل امروز زیاد به خودتان سخت نگیرید. سر دو راهی قرار می گیرید و تغییرات مثبتی برایتان رقم می خورد. حد اعتدال را در رابطه با یکی از نزدیکان نگه دارید. شوخی های اضافه را کنار بگذارید، بی دلیل او را از خود می رنجانید. برای خودتان یک هدیه بخرید. خودتان به خودتان اهمیت بدهید تا دیگران هم به شما اهمیت بدهند.

 فال متولدین بهمن

امروز شما در تلاش برای فرار از اعتراف کردن به چیزی هستید که خودتان هم خوب می دانید واقعیت دارد. شما دارید سعی می کنید پشت مانعی که بین شما و شخصی که دوست دارید قرار گرفته پنهان شوید، اما اگر به ادامه ی این رفتار خود اصرار بورزید شاید در نهایت به این نتیجه برسید که این رابطه اصلا ارزش ادامه دادن را ندارد! این که شما در تلاش برای رسیدن به اهداف خود هیچ چیزی کم نمی گذارید و تمام توان و اراده ی خود را به کار می گیرید بسیار ارزشمند و قابل تحسین است، اما گاهی در این مورد زیاده روی می کنید. مواظب باشید این تمرکز روی اهدافتان شما را از توجه به خودتان، سلامتیتان و عزیزانتان غافل نکند. صبح ها زودتر بلند شوید تا بتوانید کارهای عقب افتاده را جبران کرده و جلو بیندازید. شخصی قولی برای کاری به شما داده، این کار با کمی تاخیر انجام خواهد شد. حواستان به کوچکترهای خانه باشد. در مورد یک مسئله کاری از کاه کوه نسازید تا بتوانید مشکل را برطرف کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز زندگی برای شما مانند یک بازی شطرنج خواهد بود و باید قبل از برداشتن هر قدم و هر حرکتی خوب فکر کنید. شاید طرف مقابلتان بیش از اندازه برای هر حرکتی فکر کند و این انتظار شما را کلافه کرده و در نتیجه برای این که به بازی سرعت ببخشید خیلی سریع و بدون فکر کردن حرکت کنید، اما این کار به ضرر شما تمام خواهد شد. با خیال راحت هر چقدر که وقت لازم دارید برای تصمیم گیری کنار بگذارید، چون طرف مقابلتان خیلی زیرک است و دو سه حرکتی از شما جلوتر است. مواظب باشید بین یکی از دوستان نزدیکتان و شخصی که دوست دارد قرار نگیرید، مشکل آنها در نهایت حل خواهد شد و این وسط تنها شما ضرر خواهید کرد. با بزرگتر کردن مسئله فقط دردسر خودتان را بیشتر می کنید. در رابطه عاطفی تان گذشته آدم ها مهم است، اما تا جایی که به شما مربوط می شود. در اسرار دیگران سرک نکشید. دوستی قدیمی به سراغ تان خواهد آمد که توقع دیدارش را ندارید. او برایتان پیشنهادی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه