فال روزانه | فال واقعی

فال روزانه 7 خرداد | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برشای تان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه 7 خرداد | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 7894
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 فال روزانه متولدین فروردین

مخالفت ها و موانعی که این اواخر در سر راه رسیدن شما به اهداف بلند مدتتان قرار گرفته بودند از امروز رو به بهبود خواهند رفت و تغییرات بزرگی را در این زمینه مشاهده خواهید نمود. امروز شما بالاخره به دلیل بروز این شرایط پی خواهید برد و در نتیجه می توانید به اصل ماجرا پی برده و راهتان را بر اساس آنچه پیش رویتان قرار گرفته است تعیین کنید. زمان حال از خیلی جهات برای شما نقشی اساسی و سرنوشت ساز دارد و از حالا شروع به برداشت محصول آنچه پیش از این انجام داده اید خواهید نمود. اگر بین شما و همسرتان بحثی پیش آمد به هیچ وجه پای والدینتان را به میان نکشید و خودتان مشکلتان را حل کنید. نگرانی برای عزیزی به دلتان افتاده و فکر و خیال او از نظرتان خارج نمی شود. یک دوست با دعوت نکردن شما به جمعی، شما را دلخور و متعجب می کند. وقت آن رسیده تا یاد بگیرید برای کسی بمیرید که برایتان تب می کند. از یک سوراخ نباید چند بار گزیده شد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

رابطه ای که به تازگی آغاز کرده اید امروز شما را دچار تردیدها و نگرانی هایی کرده است. خواه این رابطه عاطفی باشد، خواه یک آشنایی از نوعی دیگر، شما از اینکه دلتان می خواهد در چه مسیری پیش برود مطمئن نیستید. امروز برای اینکه در مورد این موضوع فکر و برنامه ریزی کنید روز چندان خوبی به نظر نمی رسد و احتمال اینکه بتوانید به نتیجه ی مشخصی برسید خیلی کم به نظر می رسد. چند روزی دست نگه دارید تا شناخت بهتری از این شخص پیدا کنید. امروز شاید مجبور شوید بیخیال برنامه هایی که از قبل چیده بودید بشوید و همه چیز را به شانس واگذار کنید. شاید اتفاقات غیر منتظره ای که پیش می آیند در واقع به نفع شما تمام شوند. محبتتان به شخصی را دست کم نگیرید. دوستی با حرف یل رفتارش شما را چنان عصبانی می کند که از کوره در می روید؛ آرام باشید و سعی کنید تا همه جوانب را نسنجیده اید دوباره وارد بحث با این شخص نشوید. انجام یک معامله به نفع شما تمام می شود. به یک سفر کوتاه می روید.

 فال امروز متولدین خرداد

اکنون زمان آن فرا رسیده است که رویاها و اهدافتان را بار دیگر از نظر بگذرانید. شما این اواخر نسبت به آنها کوتاهی و بی توجهی کرده اید. شاید اهدافی که برای رسیدن به آنها تلاش می کرده اید در جهتی که انتظار داشته اید پیش نرفته باشند، اما باید این خبر خوب را به شما بدهیم که از امروز اوضاع به نفع شما تغییر پیدا خواهد کرد و کنترل اوضاع را همان طوری که خودتان می خواهید در دست خواهید گرفت. این اواخر بین شما و فرزندتان مشکلاتی به وجود آمده اند که باعث دلسردی شما نسبت به رابطه تان با او شده اند. امروز سعی کنید کدورت ها را از میان برده و به خودتان یادآوری کنید که فرزندانتان اموال شخصی شما نیستند! شخصی برای کمکی که به او کرده اید از شما قدردانی می کند. پیشرفت در یک کار دلگرمتان می کند. تا می توانید حواستان به تصمیم های کوچکی که می گیرید باشد. هنگامی که پای عشق و عاشقی وسط بیاید بهتر است در تصمیم گیری های مهم به جای عقل قلبتان را راهنما قرار دهید.

 فال روزانه متولدین تیر

موفقیت هایی که این اواخر به دست آورده اید باعث شده اند احساس کنید که باید هر چه سریعتر راهتان را ادامه دهید تا به مقصد نهایی خود برسید. شاید مجبور باشید در این مسیر انتخاب هایی را انجام دهید که هم به زندگی حرفه ای و هم خانواده ی شما مربوط می شوند. هم کار و هم خانواده برای شما از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار هستند و همین باعث می شود که انتخاب برایتان سخت تر شود. بهتر است که تصمیم گیری در این مورد را به زمان دیگری موکول کنید، زیرا در حال حاضر احساس گیجی و سردرگمی شما بیش از آن چیزی است که بتوانید تصمیم گیری درستی داشته باشید و نتایج خوبی را به دست بیاورید. در رابطه با درگیری های کاری اخیر اگر تمرکز بیشتری به کار نبرید و مسئولیت هر روز را همان روز به پایان نرسانید و وقتتان را به جای کار در تفریح بگذرانید گرفتاری طولانی مدتی برای خود ایجاد خواهید کرد. خرید یا فروش چیزی برای شما خیر و برکت خواهد داشت.

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

شما این اواخر درگیر نبرد با واقعیت ها بوده اید! شاید اطلاعات جدیدی که به دست آورده اید شما را وادار کرده باشند که یک گام رو به عقب برداشته و به حرکت بعدی که باید در مسیر رسیدن به اهداف خود بردارید خوب فکر کنید. امروز دیگر وقت تحقیق و بررسی شما به پایان رسیده است و باید تصمیم نهایی خود را گرفته و با تمام توان قدم در راه رسیدن به هدفتان بگذارید. امروز وقتی پای مسائل مهمی مانند اموال و یا حقوق دیگران به میان می آید باید تمام حواستان را جمع کرده و تا می توانید به آنها احترام بگذارید. این دقیقا همان رفتاری است که شما در چنین شرایطی انتظار دارید از بقیه ببینید، پس آنها را درک کنید. از شخصی که حقیقت را از شما پنهان می کند همین امروز فاضله بگیرید. کمک به دیگران خوب است اما تا جایی که خودتان محتاج کمک گرفتن نشوید. در رابطه احساسی، طرف مقابلتان و شرایطش را بدون غرض نگاه کنید تا کمتر دچار بحث شوید. بحث رابطه تان را سرد می کند.

فال امروز متولدین شهریور

گرد و خاک چند هفته ی گذشته را از خود تکانده و دست از یک جا نشستن برداشته و بار دیگر دست به کار شوید. قدرت تخیل بینظیر شما و خلاقیت خارق العاده ای که دارید این اواخر برای مدتی و به این دلیل که نمی دانسته اید چطور آنها را به بهترین شکل ممکن به کار بگیرید از فعالیت افتاده بودند. شاید از آنها به شکل اشتباهی استفاده کرده باشید و در نتیجه اثرات نامطلوبی در زندگی خود ایجاد کرده و نسبت به استفاده از آنها دلسرد شده باشید، اما حالا خوشبختانه اوضاع دارد تغییر می کند. تنها کاری که لازم است در حال حاضر انجام دهید این است که توانایی های خود را در جهتی مثبت متمرکز کنید. خودتان را وادار کنید تا چیزی نو یاد بگیرید، فرقی نمی کند هنری یا فرهنگی یا علمی، مهم این است که ذهنتان را فعال نگه دارید و به جلو پیش بروید. یک جا ماندن و درجا زدن شما را افسرده می کند. لطفتان به شخصی بیش از آنچه که فکر می کنید او را خوشحال می کند.

 طالع بینی روزانه متولدین مهر

فرصت های جدیدی برای کسب درآمد بیشتر و یا سرمایه گذاری های پربازده سر راه شما قرار گرفته اند که شما را دچار گیجی و سردرگمی کرده اند و نمی دانید کدام گزینه را باید انتخاب کنید. اکنون زمان چندان مناسبی برای تصمیم گیری در مورد مسائل مهم به نظر نمی رسد. اگر اصرار دارید که حتما همین حالا تصمیمتان را بگیرید بهتر است از یک نفر که هم مورد اعتمادتان و هم باتجربه است کمک بگیرید. در هر صورت به شما توصیه می شود که چند روزی دست نگه دارید. هرچند انعطاف پذیری همیشه ویژگی اخلاقی بسیار مفیدی است، اما امروز کمی لجبازی خیلی بیشتر به کارتان خواهد آمد، پس به راحتی در برابر خواسته های دیگران تسلیم نشوید! شنیدن خبری به همتان می ریزد. روی خود را برگردانید و این خبر را نشنیده بگیرید، در زندگی تان تاثیری ندارد. بحثی کاری پیش می آید، با حفظ خونسردی و آرامشتان این بحث را ادامه بدهید. حق با شماست. مراقب شخصی که امروز هست و فردا نیست باشید.

 فال روزانه متولدین آبان

اجازه ندهید انرژی مثبتی که در امروز نهفته است بدون آن که از آن بهره لازم را برده باشید از کنارتان بگذرد. شما این توانایی را دارید که بیش از هر شخص دیگری از این موقعیت استفاده کنید، پس از صبح زود دست به کار شده و تا دیر وقت هم مشغول باشید. بیش از اندازه درگیر فکر و برنامه ریزی نشوید و دست به عمل بزنید و این نکته را نیز به یاد داشته باشید که مجبور نیستید فقط در یک راه پیش بروید، هر گاه دیدید به نفعتان است تغییر مسیر بدهید و یا از راه میانبر بروید؛ خودتان را به یک مسیر ثابت محدود نکنید و انعطاف پذیر باشید. اگر در رابطه عاطفی خودتان با مشکلی دست به گریبان شده اید امروز دوستانتان می توانند حامیان و راهنماهای خوبی برای شما باشند. شخصی با لطف و کمکش شما را غافل گیر می کند. بهتر است بدبینی را کنار بگذارید. برای انجام کاری برنامه ریزی کوتاه مدتی می کنید، عاقبت این کار برایتان خوب است. این روزها بهتر است بین کار و استراحت تعادلی ایجاد کنید، وگرنه از خستگی بیشتر ضرر خواهید کرد.

فال روزانه متولدین آذر

شما امروز دارید با خودتان فکر می کنید چطور کارهایی که زمانی باعث برتری و تمایز شما نسبت به همرتبه ها و همکارانتان می شدند دیگر چنین تأثیری ندارند. شما باید متوجه این موضوع باشید که چقدر فراتر از رتبه قبلی خود رفته اید و حالا باید مطابق با شرایط تازه ای که در آن قرار گرفته اید کارهای بزرگ تر و بهتری انجام دهید تا دیده شوید. قرار نیست به یکباره کوه ها را جابجا کنید، با ایجاد تغییرات کوچک در برنامه روزانه تان و در عین حال باز نگه داشتن ذهنتان خواهید توانست پاداش بزرگی را به دست بیاورید. یادتان باشد که در زندگی هر چالشی که پیش رویتان قرار می گیرد فرصتی برای تحول شخصی و تبدیل شدن به فردی بهتر است. مراقبت از کسی یا چیزی به شما سپرده می شود. در مورد مسئله ای به توانایی های خودتان ایمان داشته باشید. شما از پس این کار بر می آیید. دیدار از مسن ترهای خانواده بخصوص عزیزی که بیمار است نه تنها او را خوشحال خواهد کرد، بلکه خودتان هم احساس بهتری خواهید داشت.

فال روز متولدین دی

امروز کارهایتان ناگهانی و بدون فکر کردن هستند، اما قطعا قدرت زیادی پشت آنها نهفته است. ذهن شما بسیار هوشیار شده است و حتی یکی از نزدیکانتان که تدبیری مثال زدنی دارد نیز با شما همراه شده است. به همین دلیل نیز کارهایی که انجام می دهید هرچند بدون برنامه ریزی اما هوشمندانه هستند، البته به شرط آن که دچار اعتماد به نفس کاذب نشوید و ذهنی باز داشته باشید. امروز وقتی به اهداف بلند مدت خود فکر می کنید احساس بیقراری و نگرانی زیادی به سراغتان می آید و فکر می کنید آنچه برای تبدیل رویاهایتان به واقعیت لازم است را در اختیار ندارید، اما شما در واقع دارید با این کار توانایی ها و استعدادهای بسیاری که دارید را نادیده می گیرید. پشت سر دیگران بدگویی نکنید، تا دیگران نیز از شما بد نگویند. اتفاقی می افتد که دیدتان را به شخص یا مسئله ای عوض می کند. در رابطه با مسئله ای تحصیلی یا آموزشی بهتر است هر چه سریعتر تصمیم بگیرید. عشق به شما توان و قدرت فوق العاده ای خواهد داد.

فال متولدین بهمن

امروز شما مجبور به انتخاب خواهید بود. شاید دارید به نقل مکان یا پیشرفت حرفه ای فکر می کنید، اما گزینه های متنوع پیش رویتان باعث احساس گیجی و سردرگمی در شما شده اند. همفکری دوستان و اعضای خانواده تان نیز در این موقعیت به شما کمک نخواهد کرد. چند روزی دست نگه دارید و پس از آن به طور جدی به این موضوع فکر کنید. این که یک نفر از شما چیزی را بخواهد به این معنا نیست که شما مجبور به انجام آن هستید؛ حداقل امروز را خودتان را در اولویت قرار دهید و از انجام آنچه به نفعتان نیست یا دلتان نمی خواهد خودداری کنید. این خود شما هستید که باید آزادی را برای خود به وجود بیاورید وگرنه هیچکس آن را به شما نخواهد بخشید. بهتر است هر چه زودتر به زندگی خصوصی خود سر و سامان ببخشید و با جرات مسئولیت های بزرگتری را به عهده بگیرید. در روابط کاری تان این روزها بهتر است بی صبری خود را کنترل نموده و در برخورد با مشکلات تنها همکاران را مقصر به حساب نیاورید. گاهی تقصیر هیچ کس نیست.

 فال روزانه متولدین اسفند

جنبه هایی از زندگیتان که این اواخر حرکت رو به عقب داشته اند دارند دوباره به روال عادی خود بازمی گردند. امروز خواهید دید که پروژه های بزرگی که ممکن است هر چیزی از تکنولوژی تا هنر رادر بربگیرند، دارند به همان شکلی که شما انتظار دارید پیش می روند. البته با توجه به این که این تغییرات فعلا چندان ملموس نیستند ممکن است شما متوجه آنها نشوید، پس صبر و حوصله به خرج داده و نا امید نشوید، طی چند هفته ی آینده به وضوح این حرکت رو به جلو را به چشم خواهید دید. به هیچ وجه برای تجسس سراغ تلفن همراه همسر یا نامزدتان نروید، از زشتی این کار که بگذریم، به احتمال زیاد مچتان هم گرفته خواهد شد! در مورد یک تصمیم مالی، پیشنهاد چندان جالبی به شما نمی شود که بتواند نهایتا وسوسه تان کند. مسائل بسیار مهم و خصوصی و عاطفی تان احتیاج به تمرکز و تلاش دارد. نامه ای مهم و مثبت در رابطه با موقعیت مالی تان دریافت می کنید. دوستی تازه پیدا خواهید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه