فال روزانه | فال واقعی

فال روزانه 5 خرداد | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برشای تان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه 5 خرداد | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 7863
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 فال روزانه متولدین فروردین

بادهای موافق دارند به سوی جهتی که شما می خواهید بروید می وزند و به شما کمک خواهند کرد به راحتی به سوی آینده ای پیش بروید که برای خودتان در نظر گرفته اید. خوشبختانه رویکرد منطقی و عمل گرایانه شما مانع این می شود که دچار توهمات و رویاهای غیر واقع گرایانه شوید. با این حال ممکن است بعضی ها امروز شما را به وسواس گونه رفتار کردن در رابطه با مشکلات احتمالی متهم کنند. شاید تسلیم حرف ها و خواسته های آنها شدن به نظر راحت تر بیاید ولی شما باید تحت هر شرایطی از اهداف و افکار خود حمایت کنید و حتی اگر لازم شود برای آنها بجنگید. شاید با سختی هایی روبرو شوید، ولی نتیجه ای که به دست می آورید ارزش تحمل این سختی ها را دارد. شخصی بالاخره قرضش را به شما پس خواهد داد. نامه ای دریافت می کنید که حاوی خبر مهمی برای شماست. حادثه ای از سرتان می گذرد حتما صدقه بدهید. در مورد یک مسئله دائم از دیگران ایراد نگیرید، به جای این کار بهتر است کمی به خودتان بیشتر سخت بگیرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما در میانه یک تحول سالیانه فوق العاده قرار دارید. انرژی جسمانی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و ذهنتان هم آماده عمل است و می توانید با هر موقعیت و هر مسئولیتی به راحتی روبرو شوید. کلید موفقیت در بهره برداری از این موقعیت فوق العاده ای که در حال حاضر دارید برقراری ارتباط با دیگران است. در حال حاضر شما توانایی انجام چند کار مختلف به طور همزمان را دارید و با ارتباط برقرار کردن با دیگران و فهمیدن این که دقیقا چه کاری باید انجام دهید، می توانید این توانایی های خود را به درستی به کار بگیرید. مواظب تماس های دریافتی خود باشید، یک نفر کار مهمی با شما دارد، تماس او را از دست ندهید. از شخصی توقعی دارید تا کاری را برایتان انجام دهد. او را درست و با شواهد و توانایی هایش قضاوت کنید، در موردش زود تصمیم نگیرید. در مورد یک تصمیم بر سر دوراهی قرار گرفته اید، هرگز با حسرت زندگی نکنید. به نیتی که دارید می رسید، کمی صبور باشید.

 فال امروز متولدین خرداد

امروز شما برای کمک گرفتن از دیگران با مشکلاتی مواجه خواهید بود. آنهایی که همیشه در کنارتان بوده اند و شما را مورد حمایت خود قرار می داده اند امروز درگیر کارها و مسائلی هستند که به شما ارتباطی پیدا نمی کنند و وقتی برای رسیدگی به شما و کارهایتان ندارند. شاید بهتر باشد شما هم فعلا کارهای خودتان را به وقت دیگری موکول کرده و به کمک این دوستان خود بروید. با این کار علاوه بر این که گوشه ای از کمک های همیشگی آنها را جبران کرده اید و با در اولویت قرار دادن نیازهای دیگران نسبت به خودتان حس خوبی پیدا کرده اید، می توانید فعلا از مشکلات خودتان هم فرار کنید! فردا هم برای انجام این کارها وقت خواهید داشت. به داشته و نداشته هایتان شاکر باشید و با دلخوش برای پیشرفت تلاش کنید. در یک رابطه عاطفی اوضاع آن طور که دلخواه شماست پیش نمی رود، صبور باشید نه عجول. در خانواده و فامیل طوفانی به پا شده که می گذرد و خسارتش قابل جبران است، بیهوده دستپاچه نشوید.

 فال روزانه متولدین تیر

اکنون زمان خوبی برای پیشروی در انجام پروژه هایی است که نیمه کاره باقی مانده اند، پروژه های بزرگ و طولانی مدت، پروژه هایی که ارتباطات و سفرهای دور دست را در بر می گیرند و هر پروژه دیگری که مدت هاست انجام آن را پشت گوش انداخته اید امروز شما را به خود فرا می خواند. بیش از این تاخیر جایز نیست، همین امروز دست به کار شوید. خوشبختانه قدرتی درونی به شما انگیزه می دهد تا جلو بروید. به جای فکر کردن به همه دلایل مختلفی که باعث شده اند تکمیل این کارها تا به حال به تعویق بیفتد و طبق خواسته شما پیش نروند، با نگرشی مثبت به پیش رویتان نگاه کنید و خیالتان راحت باشد که از این به بعد همه چیز خیلی بهتر خواهد شد. یک تماس تلفنی و احوالپرسی از طرف شما حال یکی از دوستانتان را خوش می کند، هیچ چیز به اندازه تقسیم شادی و موفقیت هایتان با کسانی که دوستشان دارید نمی تواند خوشحالتان کند. سعی کنید وقت بیشتری را با او که دوستش دارید بگذرانید، به او بگویید که چقدر برایتان مهم است.

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

سعی کنید تا جای ممکن خودتان را از تنش ها و چالش هایی که دارند در اطرافتان شکل می گیرند دور نگه دارید و با هیچ کسی درگیر نشوید و خودتان را قاطی درگیری های دیگران هم نکنید. در شرایط موجود کاری که شما باید انجام دهید این است که اوضاع را آرام کرده و برای حل معضلات موجود نگرشی کاربردی و عمل گرایانه داشته باشید. اگر بی آن که به اندازه کافی تفکر و برنامه ریزی داشته باشید خیلی زود وارد عمل شوید خودتان را در وضعیت دشواری گرفتار خواهید کرد که بیرون آمدن از آن برایتان راحت نخواهد بود و اوضاع را حتی از این که هست نیز بدتر خواهید کرد. به جای این که مثل پروانه دل به آتش بزنید بهتر است منطقی تر رفتار کرده و از آن فرار کنید. در زندگی خصوصی با ایجاد تغییراتی کوچک در رفتارتان آرامش بیشتری را به وجود بیاورید. عکس العمل دیگران در رابطه با فعالیت جدیدی که آغاز کرده اید فوق العاده مثبت و خوب خواهد بود. مدارک دولتی به دستتان خواهد رسید که می تواند نقش بسیار مهمی برای رسیدن به موفقیت هایتان بازی کند.

 فال امروز متولدین شهریور

امروز شما سرشار از انرژی و سرزندگی هستید و احساس خیلی خوبی نسبت به خودتان دارید. شما از روبرو شدن با دیگران نمی ترسید و نسبت به خودتان و توانایی هایتان تردیدی احساس نمی کنید. کمب به آنچه باعث شده امروز حالتان اینطور باشد فکر کنید تا بتوانید به حفظ این احساس و حال خوبتان در روزهای آینده کمک کنید. امروز بالاخره مجبور خواهید شد مکالمه ای را که مدتی است دارید به تاخیر می اندازید با یکی از نزدیکانتان داشته باشید. شاید این مکالمه برایتان سخت باشد، ولی نتیجه ای که به دست خواهید آورد خیلی بهتر از آن است که بخواهد بخاطر این احساس ناخوشایندتان کنار گذاشته شود. هدیه ای دریافت خواهید کرد یا حرفی خواهید شنید که بسیار خوشحالتان می کند. هیچکس جز خودتان محرم رازتان نیست، سفره دلتان را برای دیگران باز نکنید. خیال انجام کاری رهایتان نمی کند، به جای فکر کردن آن را روی کاغذ بنویسید و در موردش تحقیقات را شروع کنید.

 طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز هر چند روزتان ممکن است کمی احساس خستگی کنید و فکر کنید دارید از کارهایی که برایتان اهمیت دارند؛ مثل وقت گذراندن با فرزندان و خانواده تان باز می مانید. یا شاید حس کنید این خستگی به این دلیل است که به اندازه کافی استراحت نمی کنید یا به تغذیه تان نمی رسید. شما این حق را دارید که هر وقت لازم دانستید به خودتان کمی استراحت بدهید. امروز به جزئیات کوچک ولی پر اهمیت زندگی خصوصیتان برسید و ذهنتان را زیاد درگیر کار نکنید. اگر کارها باب میلتان پیش نمی روند ناراحت نباشید، اگر مسیرتان را با همان سخت کوشی قبلی ادامه دهید تمام تلاش هایتان به مرور به زمان به نتیجه خواهند رسید. یادتان باشد شما فقط یک بار زندگی می کنید، دست بکار شوید. هر روز، روز مباداست. دست از سر کسی که از نصیحت شنیدن بی زار است بردارید. فقط خودتان را خسته می کنید، کمکی به او نمی کنید. دیدن و صحبت با شخصی ایده تازه ای به سرتان می اندازد. از این ایده به سادگی نگذرید.

 فال روزانه متولدین آبان

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید کمی احساس خستگی و افسردگی می کنید. مسئولیت های بسیاری که در خانه و نسبت به خانواده دارید گاهی به شما فشاری بیش از حد توانتان وارد می کند و حتی گاهی احساس می کنید دیگر نمی توانید ادامه بدهید. شاید وقت آن رسیده است که یک تعطیلات کوتاه مدت به خودتان هدیه کنید. این کار برخلاف آنچه خودتان فکر می کنید کاملا منطقی و توجیه پذیر است، برای آن که بتوانید انرژی کافی داشته باشید و وظایفتان را به خوبی انجام بدهید باید به روحیه خودتان برسید. همین امروز چطور است؟ تا دیر نشده برنامه ریزی کنید و چمدان هایتان را ببندید و مطمئن باشید هفته آینده را با انرژی تمام آغاز خواهید کرد. حساب و کتابتان برای انجام کاری درست پیش نمی رود. برای رفتن به جایی و گفتن حرفی بهتر است تعجیل نکنید. در مورد یک مسئله خانوادگی، گرچه نیت تان خیر است، اما بهتر است سری که درد نمی کنند، دستمال نبندید. دلخوری ای که از یک دوست دارید به زودی برطرف می شود.

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز حس ششم شما ایده های هیجان انگیزی را برای کسب درآمد بیشتر پیش روی شما خواهد گذاشت و تمام روز ذهنتان درگیر استفاده از این ایده های فوق العاده خواهد بود. شاید بعضی از این ایده ها بیش از حد جسورانه و یا غیرمنطقی به نظر بیایند، اما این نباید باعث شود که بدون فکر کردن و بررسی جوانب مختلف، آنها را دور بیندازید. احتمالات مختلف را در نظر بگیرید و شانس خود را بسنجید، شاید این ایده ها آنقدرها که در نگاه اول به نظر می رسد عجیب و غیر منطقی نباشند. در هر صورت از امروز برای پیش بردن اهداف خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. شما انرژی و انگیزه کافی برای اینکه معجزه بیافرینید را در اختیار دارید. در مورد تصمیم که درباره اش دو دل هستید، از گوش کردن به حرف دیگران ضرر نمی کنید. رازی که با شما در میان گذاشته شده، پیش خودتان نگه دارید. منتظر شنیدن حرفی از شخصی که برایتان بسیار مهم است هستید. چشمتان را باز کنید و واقعیت اطرافتان را همانگونه که هست بینید.

فال روز متولدین دی

امروز از نظر خودتان جای هیچ تردیدی در کارهایتان نیست. شما فکر می کنید به خوبی می دانید که چکار دارید می کنید و کجا دارید می روید؛ همکارانتان یا باید حمایتتان کنند یا از سر راهتان کنار بروند و بگذارند کاری که خودتان فکر می کنید درست است را انجام دهید. این نگرش شما شاید در نگاه اول خوب به نظر بیاید، ولی در عمل فرصت چندانی به دیگران نمی دهد که استعدادها و توانایی هایشان را نشان دهند. اگر دیگران می خواهند در موفقیتتان شریک شده و شما را همراهی کنند به آنها این شانس را بدهید و کمی انعطاف پذیری نشان دهید. ملایمت در نگرش و رفتارتان بیش از هر چیز دیگری نشان دهنده قدرت شماست. اتفاقی که دنبالش هستید، خود بخود نمی افتد، باید خودتان قدمی بردارید. کاری با دیگران نداشته باشید، شما هیچ وقت به سادگی به چیزی یا جایی نرسیده اید. تند مزاجی و ضعف اعصاب شما به خاطر وسواس بودن به مسائل مادی است. این روزها عشق نقش بسیار مهمی در زندگی تان بازی می کند.

 فال متولدین بهمن

امروز در کل روز آرام و بی دردسری خواهد بود و خواهید توانست بعد از چند روز طولانی و پر کار کمی به خودتان استراحت بدهید. همچنین امروز روز خوبی برای پیشرفت روابط کاریتان می تواند باشد، از این فرصت هوشمندانه استفاده کنید. شما در حال حاضر در افکارتان آنقدر متعصب و خودرای هستید که شاید فکر کنید عاقلانه تر این است که احساساتتان را برای خودتان نگه داشته و این حالات متغیر و افراطی خود را به دیگران نشان ندهید. شاید بتوانید واکنش های خودتان را با مهارت تمام کنترل کنید، ولی در نهایت بیان نکردن احساستان به ضرر خودتان خواهد بود، همان طور که فروید گفته است: « احساسات بیان نشده هیچ گاه از بین نخواهند رفت». شما اگر فکر و ذهن خود را درست و منطقی کنترل کنید، توانایی و خلاقیت های بسیاری در وجودتان نهفته است. برای انجام کاری بهتر است زودتر تصمیم بگیرید و فرصت پیش آمده را از دست ندهید. ماجراجو باشید، اما تا جایی پیش بروید که خطری شما را تهدید نکند.

فال روزانه متولدین اسفند

شما امروز تمام توان و انرژی خود را یک جا جمع کرده اید تا در راه رسیدن به هدفی که مدت ها برای رسیدن به آن تلاش کرده اید و برایتان از ارزش و اهمیت بسیاری برخوردار است به کار بگیرید. در حال حاضر شما از جسارت و عزم و اراده ای بی نظیر برخوردار هستید و می توانید عملکردی بی نظیر داشته باشید و نتایج فوق العاده ای را به دست بیاورید. اگر قصد انجام کارهایی را داشته اید که از نظر دیگران غیرممکن هستند امروز بهترین زمان برای امتحان کردن شانستان خواهند بود. با احتیاط پیش بروید، اما تمام توان خود را برای به دست آوردن بهترین ها به کار بگیرید. اگر کسی خواست در این راه به شما کمک کند از این سخاوت او استقبال کنید. در عشق ثابت قدم باشید. این روزها شما احساس می کنید که احتیاج به یک رابطه ثابت و هم نشین دائمی دارید. در مورد مسئله ای کاری احتیاج به تمرکز بیشتری خواهید داشت. نگرانی تان در مورد مسئله ای با حضور یک شخص سوم برطرف می شود و اوضاع روبراه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه