وام فوری | وام بدون ضامن

وام فوری 100 میلیون تومانی کم بهره | شگفتانه ماه رمضان بانک ها درباره وام

بانک ملی ایران، به مستمری بگیران سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته امداد امام خمینی وام خوداشتغالی پرداخت می‌کند. مبلغ این تسهیلات حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان است.

وام فوری 100 میلیون تومانی کم بهره | شگفتانه ماه رمضان بانک ها درباره وام
کدخبر : 6463
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

تسهیلات خوداشتغالی به صورت قرض الحسنه و با کارمزد ۴ درصد به مشتریان پرداخت می‌شود. متقاضیانی که خواهان این تسهیلات هستند باید از کمیته امداد یا بنیاد شهید و امور ایثارگران یا سازمان بهزیستی نامه دریافت کنند و آن را به یکی از شعب بانک ملی ارائه دهند. ضمنا این افراد باید در یکی از شعب بانک ملی حساب قرض الحسنه داشته باشند یا این سپرده را تشکیل دهند. در این تسهیلات، موجودی سپرده قرض الحسنه وام گیرنده مسدود نخواهد شد و افراد قبل از تسویه اقساط، امکان استفاده از مبلغ حساب خود را دارند.

افرادی که خواهان دریافت این نوع تسهیلات تا سقف ۵۰ میلیون تومان هستند، باید دو ضامن رسمی به بانک ارائه دهند. در صورتی که به فردی ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات تعلق بگیرد، علاوه بر ضامن، باید سند ملکی هم به شعبه بانک ارائه شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۸۴ ماه اعلام شده است.

طبق قانون بانکی، وام‌گیرنده نباید در سیستم بانکی بدهی یا چک برگشتی داشته باشد. در صورتی که وام‌گیرنده اقساط را به موقع نپردازد، باید بدهی خود را با نرخ وجه التزام ۱۲ درصد بدهد. پرداخت هزینه جانبی تشکیل پرونده و کارمزد هم برعهده وام‌گیرنده است.

اگر بانک به متقاضی ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات را با نرخ کارمزد یاد شده و تعیین مدت زمان بازپرداخت ۸۴ ماهه، اعطا کند، مبلغ اقساط برای وی یک میلیون و ۱۹۰ هزار و ۴۷۶ تومان خواهد بود.

وام فوری

 سامان یکی از بانک‌هایی است که وام ازدواج پرداخت می‌کند. این وام قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون تومانی تحت شرایط خاصی به متقاضیان اعطا می‌شود.

متقاضیان وام ازدواج می‌توانند با مراجعه به سایت معتبر بانک مرکزی، برای این تسهیلات ثبت نام ‌کنند. سپس از طرف بانک‌های عامل به متقاضیان واجد شرایط، شعبه وام دهنده معرفی می‌شود. در صورتی که متقاضیان وام ازدواج به یکی از شعب بانک سامان ارجاع داده شوند، باید در شعبه معرفی شده یک حساب قرض الحسنه داشته باشند.

در صورتی که پسر متقاضی این وام، زیر ۲۵ سال سن و دختر خواهان تسهیلات ازدواج، کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشد، به هر یک ۱۰۰ میلیون تومان وام ازدواج تعلق می‌گیرد. در غیر این صورت، تسهیلات ازدواج برای متقاضیان واجد شرایط حداکثر ۷۰ میلیون تومان خواهد بود. این وام قرض الحسنه بوده و تنها به آن کارمزد ۴ درصدی تعلق می‌گیرد.

ضمنا متقاضیان تسهیلات ازدواج باید سند ملکی داشته باشند و آن را به شعبه معرفی شده از بانک سامان ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۲۰ ماه اعلام شده است. متقاضیان برای دریافت این نوع تسهیلات نیاز به سپرده گذاری ندارند.

متقاضیان این وام باید هزینه‌های مربوط به تشکیل پرونده و همچنین کارمزد ذکر شده را هم بپردازند. این هزینه‌ها با توجه به مبلغ وام متفاوت خواهد بود.

میزان اقساط وام قرض الحسنه ۱۰۰ میلیونی

اگر فردی شرایط دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی را داشته باشد، با توجه به مدت زمان بازپرداخت مذکور و کارمزد ۴ درصدی، مبلغ هر قسط برای وی ۸۳۳ هزار و ۳۳۳ تومان خواهد بود. مبلغ اقساط وام ۷۰ میلیون تومانی هم متفاوت بوده و با توجه به شرایط ذکر شده، به ۵۸۳ هزار و ۳۳۳ تومان می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه