وام فوری | وام بدون ضامن

خبر خوش برای متقاضیان وام فوری | وام ۲۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

بانک رفاه کارگران به متقاضیان وام تعمیر مسکنی که واجد شرایط هستند، تا ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کند. این وام ۲۰۰ میلیون تومانی تحت عقد قرارداد جعاله به متقاضیان اعطا می‌شود.

خبر خوش برای متقاضیان وام فوری | وام ۲۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
کدخبر : 6292
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

متقاضیان دریافت تسهیلات تعمیر مسکن که مشتری بانک رفاه هستند، می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان، تسهیلات با سود ۱۸ درصد دریافت کنند. به منظور دریافت این تسهیلات، داشتن سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب بانک رفاه ضروری است. افرادی امکان درخواست این وام را دارند که حداقل سه ماه از مدت زمان سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد. ضمنا متقاضیان این تسهیلات متناسب با مبلغ وام، باید ضامن یا ضامن‌های رسمی به بانک معرفی کنند. بنابراین لازم نیست وام گیرندگان سند ملک موضوع این تسهیلات را در رهن بانک بگذارند.

این وام مسدودی سپرده ندارد و افراد می‌توانند تا پایان مدت زمان بازپرداخت اقساط، واریزها و برداشت‌های لازم را داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم ۴۸ ماه اعلام شده است. متقاضیان این تسهیلات باید هزینه‌های مربوط به تشکیل پرونده و اعتبارسنجی را هم پرداخت کنند.

طبق قوانین بانکی موجود، متقاضیان انواع تسهیلات نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند. به علاوه داشتن حداقل میانگین حساب مورد نظر بانک رفاه، برای دریافت تسهیلات تعمیر مسکن این مجموعه ضروری است.

اگر بانک حداکثر مبلغ وام را با نرخ سود مشخص شده و زمان بازپرداخت ۴۸ ماهه به یکی از متقاضیان بپردازد، میزان اقساط برای وی ۵ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام ۸۱ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۹۹۶ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۲۸۲ میلیون و ۵۹ هزار و ۹۹۶ تومان است.

وام فوری

 بانک سینا به متقاضیان واجد شرایط تعمیر مسکن، وام ۳۰۰ میلیون تومانی پرداخت می‌کند. متقاضیان این تسهیلات باید حتما این مبلغ پول را برای تعمیرات مسکن صرف کنند.

بانک سینا وام تعمیرات مسکن را در قالب قرارداد جعاله با سود ۱۸ درصد می‌پردازد. مبلغ این وام توسط کارشناس بانک تعیین می‌شود. اما بانک سینا در صورت نیاز حداکثر وام ۳۰۰ میلیون تومانی را به متقاضیان پرداخت می‌کند. متقاضیان این وام باید در یکی از شعب بانک سینا سپرده قرض الحسنه داشته باشند یا تشکیل دهند. افرادی که خواهان این نوع تسهیلات هستند باید اعتبار شغلی مناسبی داشته باشند و همچنین سند ملکی معتبری ارائه دهند. لازم به ذکر است که سند ملکی باید به نام شخص متقاضی وام باشد. ضمنا ۲۲.۵ درصد از مبلغ وام نزد بانک مسدود می‌شود تا تسویه کامل اقساط صورت گیرد.

حداکثر مدت زمان بازپرداخت برای این وام ۶۰ ماه اعلام شده است. طبق مقررات بانکی، فرد متقاضی نباید قبلا این تسهیلات را دریافت کرده باشد. نداشتن چک برگشتی و بدهی معوق هم از دیگر مقررات برای پرداخت این وام است. براساس قوانین بانکی موجود، برای وام بالای ۵۰ میلیون تومان باید حساب مالیاتی مفصلی ارائه شود. افرادی هم که خواهان وام تعمیر مسکن با مبلغ کمتر از ۲۰ میلیون تومان هستند باید گواهی کسر از حقوق و دو ضامن رسمی داشته باشند.

در صورتی که بانک مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان را با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماه به متقاضیان پرداخت کند، مقدار قسط این تسهیلات ۷ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۲۸ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام، ۱۵۷ میلیون و ۸۱ هزار و ۶۹۴ تومان و مجموع رقم وام و سود هم ۴۳۹ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه