وام فوری | وام بدون ضامن

خبر خوش برای متقاضیان وام فوری | وام 500 میلیون تومانی کم بهره

تسهیلات تعمیر مسکن بانک سامان با توجه به ارزش ملک مورد نظر با سود اسمی ۱۸ درصد پرداخت می‌شود.

خبر خوش برای متقاضیان وام فوری | وام 500 میلیون تومانی کم بهره
کدخبر : 6101
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

بانک سامان به افرادی که برای تعمیر مسکن خود کمبود نقدینگی دارند، معادل ارزش لوازم و مصالح مورد نیاز برای انجام تعمیرات و حداکثر تا سقف ۳۰ درصد ارزش ملک موضوع تعمیر، حداکثر تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان وام می‌پردازد.

 تسهیلات تعمیر مسکن بانک سامان با توجه به ارزش ملک مورد نظر با سود اسمی ۱۸ درصد پرداخت می‌شود. علاوه بر سود اسمی ۱۸ درصد، ۳ درصد بیمه نظارت، ۳ درصد سود ریسک اعتباری هم به مقدار سود مذکور اضافه خواهد شد. بنابراین سود واقعی تسهیلات مسکن بانک سامان ۲۴ درصد است. حداکثر میزان این مبلغ تسهیلات به ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسد. وام‌گیرنده باید در بانک سامان سپرده قرض الحسنه داشته باشد و گردش حساب وی هم حداقل به سه ماه برسد.

ضمانت اصلی برای این وام ارائه سند ملکی معتبر است، ضمن اینکه ۱۵ درصد تسهیلات هم نزد بانک مسدود می‌شود. بعد از پرداخت تسهیلات هم، سپرده فرد وام گیرنده هم مسدود خواهد ماند. حداکثر مدت زمان برای بازپرداخت اقساط وام هم ۶۰ ماه اعلام شده است.

اما تسهیلات تعمیر مسکن به افرادی پرداخت می‌شود که هیچ چک برگشتی یا بدهی معوقی در سیستم بانکی نداشته و سند ملکی هم حتما به نام وی یا همسرش باشد. متقاضی این تسهیلات باید حتما فاکتورهای خرید مصالح و دیگر اطلاعات مورد نیاز را به بانک ارائه دهد. سن ملک مورد نظر هم باید کمتر از ۲۵ سال باشد. ضمنا متقاضی نباید قبلا از این تسهیلات استفاده کرده باشد. لازم به ذکر است که اعتبارسنجی متقاضیان برای این وام بانکی از طریق فیش حقوقی انجام خواهد شد.

در صورتی که بانک سامان به فرد متقاضی مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات را با سود اسمی ۱۸ درصد بپردازد و مدت زمان بازپرداخت را هم ۶۰ ماه تعیین کند، میزان اقساط ماهیانه ۱۲ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۷۱۴ تومان خواهد بود.

وام فوری

به تازگی بانک مرکزی با ابلاغ دستورالعملی سقف وام قرض الحسنه بانک ها را برای اشخاص حقیقی ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

بانک قرض الحسنه رسالت شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی با کارمزد ۲ درصد و اقساط ۶۰ ماهه را اعلام کرد.

تنها دو بانک در کشور به صورت تخصصی در زمینه ارایه وام و تسهیلات قرض الحسنه فعالیت می کنند. یکی از این دو بانک ٬ بانک قرض الحسنه رسالت هست که مشتریان می توانند تسهیلات با کارمزد ۲ تا ۴ درصد از این بانک دریافت کنند.

ب این اساس مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: سقف وام قرض الحسنه ای این بانک افزایش یافت.

«محمدحسین حسین زاده » افزود: بر اساس مصوبه بانک مرکزی سقف وام این بانک برای اشخاص حقیقی به ۲۰۰میلیون تومان و برای اشتغالزایی خرد به ۵۰۰میلیون تومان برای اشخاص حقوقی  افزایش یافت.

وی ادامه داد: همه وام های این بانک از طریق سامانه های نوین و همچنین  با اعتبارسنجی و صرفا اخذ سفته الکترونیک پرداخت می شود.

افرادی که خواهان دریافت وام از بانک رسالت هستند باید توجه داشته باشند که این مجموعه بابت پرداخت وام نه سودی دریافت می‌کند و نه مبلغی از افراد می‌گیرد. گام اول برای درخواست وام در این بانک افتتاح حساب است که در این مرحله مدارک هویتی لازم از شخص دریافت می‌شود. افراد برای این منظور باید به سامانه عضویت بانک رسالت مراجعه کنند.

بعد از انجام ثبت نام غیرحضوری از بانک رسالت با متقاضی تماس گرفته خواهد شد و مامور این مجموعه به صورت حضوری در محل مورد نظر احراز هویت و تطبیق مدارک فرد را انجام می‌دهد. از آنجایی بانک رسالت یک بانک مجازی است این اقدامات به صورت غیرحضوری اتفاق می‌افتد.

افراد بعد افتتاح حساب، باید در سامانه اعتبارسنجی مرآت ثبت نام کنند و پس از اتمام این فرآیند نتیجه اعتبارسنجی افراد اعلام خواهد شد. در صورت نبود مشکل یا مانعی، اشخاص باید نسبت به تکمیل پرونده اعتبارسنجی اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه