وام فوری با سهام عدالت | برای دریافت این وام کلیک کنید

سید سعید شمسی‌نژاد در خصوص پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن اظهار داشت: پیش از این سامانه ضمان را طراحی کرده بودیم که بر اساس اعتبارسنجی و بدون وثیقه به افراد وام اعطا می‌شد.

وام فوری با سهام عدالت | برای دریافت این وام کلیک کنید
کدخبر : 4999
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهرایران گفت: در پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن در نظر داریم سامانه ضمان به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه متصل شود تا سهام عدالت افراد به عنوان وثیقه تسهیلات در نظر گرفته شود.

وی افزود: پس از ابلاغ این مصوبه به شعبات در سراسر کشور اعلام کردیم که اسناد ضمانتی را کم کنند و مقرر شد که سامانه ضمان به پایگاه‌های دیگر همچون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نیز متصل شود تا سهام عدالت افراد به عنوان وثیقه تسهیلات در نظر گرفته شود. یا اینکه با تعامل با سازمان ثبت احوال، اطلاعات اسناد و مالکیت افراد را نیز داشته باشیم.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: خدمت جدید دیگری را هم در دستور کار داریم که اگر در فرآیند پرداخت تسهیلات نیاز به اسناد ضمانتی بود به سمت فرآیند چک و سفته الکترونیکی برویم.

وی با بیان اینکه بانکداری قرض‌الحسنه با ایجاد بانک مهر ایران و رسالت فضای جدیدی در بانکداری ایجاد کرد، افزود: بررسی عملکرد این دو بانک حاکی از این است که حجم فعالیت و خدمات‌رسانی مطلوبی دارند و نزدیک به ۲۰ میلیون نفر در این بخش افتتاح حساب دارند یعنی ۲۵ درصد جمعیت کشور.

شمسی نژاد گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳.۵ تا چهار میلیون فقره وام قرض‌الحسنه توسط مهر ایران و رسالت پرداخت شده است که میزان معوقات آن‌ها ۱ تا ۱.۵ درصد است.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به بانکداری قرض‌الحسنه دارد، گفت: با حمایت وزارت اقتصاد و بانک مرکزی در حال تدوین بسته تحول در بانک‌های قرض‌الحسنه هستیم تا علاوه بر افزایش سقف تسهیلات، منابع در حوزه قرض‌الحسنه را توسعه دهیم و قوانین دست و پاگیر را برطرف کنیم.

شمسی نژاد گفت: رویکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تحول دیجیتال است تا تمام افراد جامعه را با قرض‌الحسنه آشنا کنیم.

وی افزود: شعار ما این که با انتشار کارت مهر و زندگی آحاد جامه تمام خدمات خود را به صورت قرض‌الحسنه دریافت کنند و نمونه آن اقدامی بود که در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث به صورت اقساطی برای ۲ میلیون نفر انجام شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود درباره عملکرد این بانک افزود: منابع بانک در یک سال اخیر ۶۰ درصد رشد داشت و معوقات ما تنها ۰.۶ درصد است و امسال ۴۰ هزار فقره وام ازدواج با رقم ۳۴ هزار میلیارد ریال است.

به گفته مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه بانک مهر ایران این بانک ۱۱۰ تا ۱۲۰ درصد سودآوری داشته است و ۶۳۰ هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۷۳ هزار میلیارد تومان به نهادهای حمایتی پرداخت کرده است.

وام فوری

«کالا کارت»؛ تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی خرید کالا

در ادامه این نشست، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تفاهم‌نامه همکاری با شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه امضا کرد. هدف از امضای این تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه برای تأمین بخشی از بهای کالا و خدمات متقاضیان خرید در قالب طرح حمایت از کالای ایرانی (کالا کارت) است.

بر اساس این تفاهم افراد کارت بانکی تا سقف ۵۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند و در بازه زمانی ۱۲ ماهه و با نرخ سود صفر درصد دریافت می‌کنند.

افراد می‌توانند با این کارت لوازم خانگی و کالای روزانه خود را خرید کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه