پرداخت وام فوری به زنان سرپرست خانوار

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه نشست با اقشار زنان در گیلان با اشاره به مهارت و توانمندسازی زنان به عنوان یکی از سیاست‌های این معاونت اظهار کرد: در بخش کسب‌وکارهای پایدار خانواده و برای زنان سرپرست خانواده برنامه‌های مفصلی را تدوین کرده‌ و به زودی عملیاتی خواهد شد.

پرداخت وام فوری به زنان سرپرست خانوار
کدخبر : 4785
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اعلام کرد: در بخش کسب‌وکارهای پایدار خانواده و برای زنان سرپرست خانواده برنامه‌های مفصلی را تدوین کرده‌ و به زودی عملیاتی خواهد شد و در تلاشیم مبلغ تسهیلات به زنان سرپرست خانوار را به ۱۰۰ میلیون و بدون ضامن برسانیم

 انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه نشست با اقشار زنان در گیلان با اشاره به مهارت و توانمندسازی زنان به عنوان یکی از سیاست‌های این معاونت اظهار کرد: در بخش کسب‌وکارهای پایدار خانواده و برای زنان سرپرست خانواده برنامه‌های مفصلی را تدوین کرده‌ و به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی با تأکید بر آسیب‌زدایی از زنان و خانواده به عنوان یکی از اهداف معاونت بانوان گفت: آسسیب‌های مختلفی در حوزه زنان مطرح است و به طور ویژه بحث طلاق است تا مشاوراتی را به صورت کاملاََ رایگان برای زوج‌های جوان در نظر بگیریم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به ارائه تسهیلات ویژه برای زنان بدسپرست و سرپرست خانواده افزود: در تلاشیم تا تسهیلات آسان‌تر با ضامن کم‌تر یا ضامن حذف شده و به این بانوان ارائه کنیم، این اقدامات پس از سفرهای استانی در برخی استان‌ها اجرایی شده و در تلاشیم در گیلان نیز انجام شود.

خزعلی با اشاره به ارائه تسهیلات ۵۰ میلیونی برای زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست به منظور ایجاد اشتغال‌های پایدار تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته مبلغ این تسهیلات افزایش یافته و به یک ضامن رسیده و در تلاشیم مبلغ آن را به ۱۰۰ میلیون و بدون ضامن برسانیم که این مسیر از طریق کارآفرینان و با حمایت و نظارت ما انجام گیرد،.

وی با بیان اینکه طرح ورود زنان به ورزشگاه تصمیم کلان دولت بود، گفت: دولت با در نظر گرفتن حدود شرع مانند تمامی اماکن چنین تصمیمی گرفته و امیدواریم به طور کامل اجرایی شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به ۹ مصوبه مهم نشست در گیلان بیان کرد: بخشی از این مصوبات مربوط به بودجه مشاوره خانواده، اشتغال زنان سرپرست خانوار، حمایت از زنان کشاورز، بازماندگان از تحصیل، و بخش عمده‌ای مربوط به بازارچه‌های دائمی و فصلی و اختصاص اعتباری است تا زنان چه در کشاورزی و صنایع دستی به فروش برسانند.

وام فوری

کدام بانک ها به زنان وام ۵۰ میلیون تومانی می دهند

برخی از بانک‌های فعال در شبکه بانکی در حال حاضر تسهیلاتی را به زنان می‌دهند که در این گزارش به معرفی برخی از این بانک‌ها پرداخته شده است.

این بانک به زنان شاغل و غیرشاغل تسهیلات می‌دهد. مبلغ این تسهیلات تا سقف ۵۰ میلیون تومان مشخص شده است. البته متقاضیان دریافت این وام باید ابتدا در شعب بانک دی اقدام به افتتاح حساب قرض‌الحسنه جاری با حداق موجودی دو میلیون تومان کنند.

بعد از آن متقاضی دریافت وام از محل امتیاز میانگین حساب خود، کارت اعتباری حداکثر به مبلغ ۵۰ میلیون تومان، با نرخ ۱۸ درصد و اقساط ۳۶ ماهه دریافت کنند. در واقع اقساط ماهانه این وام یک میلیون و ۸۰۷ هزار تومان تمام می‌شود.

بانک کشاورزی

بانک کشاورزی در طرح بانوی ایرانی خود در ازای سپرده‌گذاری در بانک به زنان وام می‌دهد. متقاضیان دریافت این وام نسبت به مدت سپرده‌گذاری و مبلغ سپرده خود می‌توانند از بانک وام دریافت کنند.

شرایط دریافت وام از این بانک به این صورت است که هر فرد با یک ماه سپرده‌گذاری و به نسبت ۵۰ درصد از مبلغ سپرده شده می‌تواند با نرخ تسهیلات ۱۸ درصد و با بازپرداخت شش ماهه از بانک کشاورزی وام بگیرد

اگر مشتری چهار ماه در بانک سپرده‌گذاری می‌تواند به‌ازای ۸۵ درصد از مبلغ سپرده خود وام با نرخ تسهیلات ۱۵ درصد و با بازپرداخت ۱۲ ماهه دریافت کند.

بانک ملت

این بانک هم در طرح پرنیان خود به زنان وام می‌دهد. در این طرح زنان شاغل و خانه‌دار با داشتن یا افتتاح سپرده کوتاه‌مدت ویژه یا بلندمدت با حداقل موجودی ۱۰ میلیون تومان نزد هر یک از شعب این بانک می‌توانند این وام را دریافت کنند.

همان‌طور که بانک ملت اعلام کرده است متقاضیان دریافت این طرح امکان خرید بیمه‌نامه درمان تکمیلی به صورت انفرادی و بدون نیاز به انجام معاینات پزشکی را دارند.

همچنین امکان سرمایه‌گذاری بلندمدت تا ۳۰ سال از طریق واریز تدریجی و دریافت سود علی‌الحساب ۱۶ درصد به صورت تضمینی و دریافت سود مشارکت در منافع حاصل از سرمایه‌گذاری تا سقف ۹۰ درصد را دریافت می‌کنند.

مشتریان این وام همچنین امکان استفاده از تسهیلات کارت اعتباری تا ۷۰ درصد مبلغ سپرده‌گذاری خود را پیدا می‌کنند و تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون ضامن می‌توانند وام بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه