فروش فوری سایپا | قرعه کشی خودرو | ثبت نام خودرو

آغاز دور جدید قرعه کشی سایپا از امروز | دور جدید فروش فوری سایپا با 4 خودرو جدید

قرار است در سال پیش رو، محصولات جدید خودروسازی سایپا که شامل آریا، سهند، پی۹۰ و اطلس است، وارد بازار شود.

آغاز دور جدید قرعه کشی سایپا از امروز | دور جدید فروش فوری سایپا با 4 خودرو جدید
کدخبر : 17447
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 در طرح فروش فوری سایپا قرعه کشی حذف شده و روند جدیدی اتخاذ شده است.طرح فروش فوری سایپا  نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود.​در طرح فروش فوری سایپا به نظر می رسد خودرو های وارداتی جدید در این طرح عرضه می شوند. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

معصوم نجفیان، قائم مقام مدیرعامل گروه خودروســازی سایپا گفت: با توجه به برنامه ریزی های دقیق و عملیاتی که صورت گرفته، قرار است در سال پیش رو، محصولات جدید این خودروسازی که شامل آریا، سهند، پی۹۰ و اطلس است، وارد بازار شود.

همچنین محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم نهمین کنگره انجمن علوم صوتی ایران در دانشگاه علم و صنعت گفت: عملکرد ارتعاشات و صدا یکی از مهمترین ویژگی های خودرو بوده که در داخل خودرو به طور مستقیم روی سرنشین تاثیر گذاشته و در خارج از خودرو عمدتا به صورت صدا و نویز از خودرو خارج می شود. کنترل ارتعاشات و صدا در خوردو مستقیما به عملکرد قطعاتی نظیر سیستم تعلیق، دسته موتورها، ضربه گیرها، کمک فنر و ... مرتبط اســت، در همین راســتا خودرو شــاهین گروه سایپا با الگوپذیری از یکی از محصولات تویوتا دارای سیستم تعلیق و ترمز مناسب است و اقدامات کیفی بسیار خوبی برای این خودرو تعریف و انجام شده است.

او مبحث دیگر در حوزه صوت و ارتعاشات خودرو را موتور دانســت و گفت: یکی دیگر از مهم ترین منابع ارتعاشات در خودرو موتور است، فیلتراسیون ارتعاشات و جلوگیری از انتقال این ارتعاشات به بدنه و داخل کابین به عهده دسته موتورهاست. جهت افزایش فیلتراسیون و کاهش سطح ارتعاشــات و صدا بهبود طراحی های بهینه به طور دائم در دســتور کار قرار دارد و در خصوص خودروی شاهین 240 پروژه کیفی در 14 ماه اخیر تعریف شده و شرایط بسیار خوبی برای این خودرو محقق شده است و با توجه به تحریم ها و عدم انتقال دانش، نیاز به همراهی دانشگاه ها برای بهره گیری از علوم جدید را داریم.

فروش فوری سایپا

تیموری گفت: به منظور کاهش صدای داخل کابین این خودرو با استفاده از دانش موجود در کشور توانستیم عایق هایی در پشت داشبورد تعبیه کنیم که باعث کاهش ورود صدای موتور و سیستم توربو به داخل کابین شده و رضایت مشتریان در این زمینه بسیار چشمگیر بوده است. او افزود: در حال حاضر محصولات متنوعی در دستور کار قرار گرفته به نحوی که خودروی اطلس در طول 16 ماه به مرحله تولید انبوه رسیده و مصرف سوخت موتور در آن 7 درصد کاهش و 12 درصد راندمان موتور افزایش یافته است.

تیموری تصریح کرد: خودرو آریا محصول جدیدی اســت که با دو نمونه موتور با کاهش مصرف سوخت چشمگیر تولید خواهد شد؛ یک پروژه با موتور هیبریدی میتسوبیشی و حجم 6/1 لیتر و مصرف سوخت بسیار پایین و پروژه دیگر با موتور 0/2 لیتری که قابل رقابت با سایر خودروهای چینی است تولید و عرضه خواهد شد. همچنین خودروهای دیگری چون شاهین اتوماتیک و شاهین پلاس با موتور 16 سوپاپ و مصرف سوخت کمتر و راندمان بالاتر، کادیال که برگرفته از پلتفرم تندر 90 است، وانت 251 با حجم بار 800 کیلو و ... محصولاتی است که به زودی از سوی گروه خودروسازی سایپا به بازار عرضه میشود.

او افزود: در خودرو شاهین با پروژه های ارتقای کیفی که انجام شده شــاخص NVH این خودرو چشمگیر بوده است، همچنین شاخص رضایت کیفیت رشد یافته و به عدد 711 افزایش یافته است. عالوه بر این شاخص C100 که شاخص عملکرد قطعات است و ارتباط با نویز و ارتعاشات داشته و مراجعه خودروها به تعمیرگاه در سه ماه اول را بررسی می کند برای شاهین در ابتدا 125 بوده و در حال حاضر این عدد به 24 رسیده است که کاهش چشمگیری داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه