فروش فوری سایپا | خرید خودرو سایپا | ثبت نام خودرو

دور جدید فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی و تحویل فوری | حراج بزرگ سایپا شروع شد

لینک ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد.

دور جدید فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی و تحویل فوری | حراج بزرگ سایپا شروع شد
کدخبر : 17318
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 در طرح فروش فوری سایپا قرعه کشی حذف شده و روند جدیدی اتخاذ شده است.طرح فروش فوری سایپا  نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود.​در طرح فروش فوری سایپا به نظر می رسد خودرو های وارداتی جدید در این طرح عرضه می شوند. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

پیش فروش سایپا ویژه خودروی پراید وانت از ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز شده است. این خودروسازی طی اطلاعیه‌ای ظرفیت ثبت نام این خودرو را افزایش داده است. مهلت پایان ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی تا تکمیل ظرفیت اعلام شده است.

برای ثبت نام بدون قرعه کشی خودرو ویژه پراید مدل SE۱۵۱  مجهز به کانوپی، طرح فندقی و درب عقب یک تکه فایبرگالس) باید ۱۲۵ میلیون به عنوان پیش قسط پرداخت کنید. پراید SE۱۵۱ ساده ارزان تر است و مبلغ پیش پرداخت آن ۱۱۰ میلیون تومان است. مابقی وجه خودرو را زمان تحویل (شهریور الی بهمن ۱۴۰۲) بر اساس قیمت روز باید به حساب خودروسازی سایپا واریز کنید.

متقاضیان برای شرکت در طرح پیش فروش پراید ۱۴۰۲ باید به سایت ثبت نام سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/  مراجعه کنند.

چه کسانی می‌توانند در پیش فروش پراید وانت ۱۴۰۲ شرکت کنند؟

شرایط ثبت نام سایپا ویژه پراید وانت ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

۱ -محدودیت کد ملی برای ثبت نام اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو 

است.

۲ -حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال است.

۳ -متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد خودروسازان نداشته باشد.

۴ -امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی وجود ندارد.

۵ - امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.

نکات مهم که برای ثبت نام پیش فروش پراید وانت 1402 باید بدانید

در  پیش فروش یکساله سایپا، رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس رنگ‌های قابل عرضه انتخاب خواهد شد. بنابراین رنگ انتخابی در زمان ثبت نام پیش فروش پراید وانت ۱۴۰۲، ملاک تحویل خودرو نخواهد بود.

برای دیدن مشخصات فنی پراید عرضه شده در جدیدترین پیش فروش سایپا بدون قرعه کشی اینجا را کلیک کنید.

جهت خودروی پراید ۱۵۱ SE مجهز به کانوپی، سود مشارکت ۱۱درصد و جهت پراید وانت ۱۵۱ بدون کانوپی، سود مشارکت ۱۶ درصد به خریداران تعلق خواهد گرفت. سود انصراف ۳ درصد کمتر از مقادیر فوق است.

در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو در پیش فروش سایپا ۱۴۰۲ برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر در روش پیش فروش یکساله، معادل سود مشارکت به علاوه معادل ۱۲درصد سالیانه، محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد شد.

برای مشاهده شرایط کامل ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی ویژه پراید وانت ۱۴۰۲ این فایل پی دی اف را مطالعه کنید.

همچنین در جدیدترین پیش فروش سایپا بدون قرعه کشی امکان انتخاب بسته‌‎های خدمت و آپشن برای خودروها به‌صورت اختیاری فراهم است. در صورت انتخاب بسته، مبلغ آن در زمان پرداخت از مشتریان دریافت می‌شود.

فروش فوری سایپا

یکی از جدیدترین محصولات خودروسازی سایپا خودرو اطلس است که در دومین مرحله از طرح یکپارچه عرضه شد و طبق گفته این شرکت خودروسازی قرار است این خودرو در آینده‌ای نزدیک جایگزین تیبا و سایر خودروهای قدیمی‌تر سایپا شود.

باتوجه به عکس‌ها و ویژگی‌های منتشر شده از این خودرو، میتوان گفت اطلس یک خودروی هاچ بک نیم شاسی خواهد بود، همچنین از سوی دیگر خودروی اطلس، قرار است یکی از نخستین محصولات سایپا باشد که در تولید آن از موتور بهبود یافته تیبا یا همان موتور M15GSI استفاده می‌شود و احتمال می‌رود خودروی اطلس دارای امکاناتی مانند سانروف، صندلی‌های برقی، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی داشبورد، دو عدد کیسه هوا، دوربین عقب، حسگرهای پارک و …باشد.

سایپا اطلس در همه تیپ ها پیشرانه ۱.۵ لیتر چهار سیلندر هشت سوپاپ را داریم که M15-GSI نام دارد. تفاوت این پیشرانه نسبت به موتور M15 معمولی، اضافه شدن هدرز و زمان بندی متغیر سوپاپ ها است که باعث می شود گشتاور بیشتری در دورهای پایین تر در دسترس باشد.

قیمت تمام شده اطلس چقدر خواهد بود؟

قیمت سایپا اطلس اما طبق روال همیشگی خودروسازان و شورای رقابت هنوز اعلام نشده‌است و مشتریان باید با حدس و گمان نسبت به خرید در این فضای انحصاری اقدام کنند. سایپا اطلس نمونه فیس لیفت شده و بهینه شده سایپا کوییک است. پیش بینی می شود این خودرو قیمتی بالاتر از سایپا کوییک اتوماتیک در کارخانه داشته باشد. در حال حاضر کوییک اتوماتیک پلاس در کارخانه قیمتی برابر با ۳۲۷ میلیون تومان دارد.

به نظر ‌می‌رسد نسخه پایه دستی با قیمتی در حدود ۵ درصد گران‌تر نسبت به کوییک R دنده‌ای با قیمت ۲۵۶ میلیون تومان در کارخانه، در حدود ۲۷۰ میلیون تومان قیمت گذاری شود. نسخه پایه اتوماتیک در حدود ۱۰ درصد گران‌تر از کوییک R پلاس اتوماتیک با قیمت ۳۳۸ در کارخانه و در حدود ۳۷۲ قیمت‌گذاری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه