فروش فوری سایپا | خرید خودرو سایپا | ثبت نام خودرو

فوری/آغاز فروش فوری سایپا با محصولات جدید | فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی با تحویل فوری

شرکت سایپا، ثبت‌نام تیپ 2 و 3 خودروی چانگان CS35 پلاس را برای تحویل 90 روزه از فردا آغاز می‌کند.

فوری/آغاز فروش فوری سایپا با محصولات جدید  | فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی با تحویل فوری
کدخبر : 17341
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 در طرح فروش فوری سایپا قرعه کشی حذف شده و روند جدیدی اتخاذ شده است.طرح فروش فوری سایپا  نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود.​در طرح فروش فوری سایپا به نظر می رسد خودرو های وارداتی جدید در این طرح عرضه می شوند. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

بر اساس اطلاعیه شرکت سایپا، متقاضیانی که پیامک امکان واریز وجه را از طریق سامانه این گروه دریافت کرده‌اند، می‌توانند از ساعت ۱۴ فردا شنبه، سیزدهم خرداد با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا نسبت به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام کنند.

در این طرح فروش تیپ ۲ چانگان CS35 پلاس، با قیمت 11 میلیارد و 144 میلیون و 190 هزار ریال در چهار رنگ سفید، خاکستری، نقره‌ای و آبی عرضه می‌شود.

همچنین شرکت سایپا، چانگان CS35 پلاس (تیپ ۳) را با قیمت 11 میلیارد و 828 میلیون و 620 هزار ریال، در رنگ‌های سفید، خاکستری، نقره‌ای، قرمز و آبی  عرضه می‌کند.

موعد تحویل هر دو خودرو، ۹۰ روزه تعیین شده است.

به این ترتیب، بر اساس گزارش پایگاه خبری اتومبیل، با گذشت بیش از چهار سال از آخرین عرضه خودروهای وارداتی در کشور، سایپا برای نخستین بار محموله خودرو وارداتی را با عرضه خودرو چانگان CS۳۵ پلاس آغاز می‌کند.

حسین کاظمی طرقی معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: «آن دسته از متقاضیانی که در بهمن ماه سال ۱۴۰۱ با فراخوان وزارت صمت نسبت به تعریف حساب وکالتی نزد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اقدام و سپس در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی نسبت به ثبت‌نام و انتخاب خودروی چانگان CS۳۵ پلاس اقدام نموده‌اند با اولویت ثبت‌نام هر متقاضی بر اساس سامانه عرضه خودروهای وارداتی، امکان واریز وجه و ثبت‌نام بر اساس موجودی خودروهای چانگان فراهم می‌شود.»

وی افزود: «با توجه به تعداد خودروهای وارداتی موجود در گمرک بر اساس اولویت تعیین شده در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، نسبت به فراخوان واریز وجه و ثبت‌نام هر یک از متقاضیان اقدام خواهد شد.»

متقاضیان مذکور که پس از کنترل محدودیت‌های ثبت‌نامی پیامک اطلاع‌رسانی برای ایشان ارسال می‌شود، از ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۱۳ خرداد می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا نسب به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام نمایند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: «برای سایر متقاضیان طرح خودروی چانگان CS۳۵ پلاس، بر اساس اولویت و با ورود خودرو متعاقباً اطلاع‌رسانی لازم جهت واریز وجه حائزین شرایط، صورت می‌پذیرد.»

فروش فوری سایپا

پیش فروش سایپا ویژه خودروی پراید وانت از ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز شده است. این خودروسازی طی اطلاعیه‌ای ظرفیت ثبت نام این خودرو را افزایش داده است. مهلت پایان ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی تا تکمیل ظرفیت اعلام شده است.

برای ثبت نام بدون قرعه کشی خودرو ویژه پراید مدل SE۱۵۱  مجهز به کانوپی، طرح فندقی و درب عقب یک تکه فایبرگالس) باید ۱۲۵ میلیون به عنوان پیش قسط پرداخت کنید. پراید SE۱۵۱ ساده ارزان تر است و مبلغ پیش پرداخت آن ۱۱۰ میلیون تومان است. مابقی وجه خودرو را زمان تحویل (شهریور الی بهمن ۱۴۰۲) بر اساس قیمت روز باید به حساب خودروسازی سایپا واریز کنید.

متقاضیان برای شرکت در طرح پیش فروش پراید ۱۴۰۲ باید به سایت ثبت نام سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/  مراجعه کنند.

چه کسانی می‌توانند در پیش فروش پراید وانت ۱۴۰۲ شرکت کنند؟

شرایط ثبت نام سایپا ویژه پراید وانت ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

۱ -محدودیت کد ملی برای ثبت نام اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو 

است.

۲ -حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال است.

۳ -متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد خودروسازان نداشته باشد.

۴ -امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی وجود ندارد.

۵ - امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.

نکات مهم که برای ثبت نام پیش فروش پراید وانت 1402 باید بدانید

در  پیش فروش یکساله سایپا، رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس رنگ‌های قابل عرضه انتخاب خواهد شد. بنابراین رنگ انتخابی در زمان ثبت نام پیش فروش پراید وانت ۱۴۰۲، ملاک تحویل خودرو نخواهد بود.

برای دیدن مشخصات فنی پراید عرضه شده در جدیدترین پیش فروش سایپا بدون قرعه کشی اینجا را کلیک کنید.

جهت خودروی پراید ۱۵۱ SE مجهز به کانوپی، سود مشارکت ۱۱درصد و جهت پراید وانت ۱۵۱ بدون کانوپی، سود مشارکت ۱۶ درصد به خریداران تعلق خواهد گرفت. سود انصراف ۳ درصد کمتر از مقادیر فوق است.

در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو در پیش فروش سایپا ۱۴۰۲ برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر در روش پیش فروش یکساله، معادل سود مشارکت به علاوه معادل ۱۲درصد سالیانه، محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد شد.

برای مشاهده شرایط کامل ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی ویژه پراید وانت ۱۴۰۲ این فایل پی دی اف را مطالعه کنید.

همچنین در جدیدترین پیش فروش سایپا بدون قرعه کشی امکان انتخاب بسته‌‎های خدمت و آپشن برای خودروها به‌صورت اختیاری فراهم است. در صورت انتخاب بسته، مبلغ آن در زمان پرداخت از مشتریان دریافت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه