وام فوری | وام بدون ضامن

وام فوری 80 میلیون تومانی با بازپرداخت 60 ماهه | وام فوری با اقساط 2 میلیون تومانی و تحویل 3 روزه

مشتریان بانک مسکن که برای تعمیرات منزل خود امکان استفاده از وام جعاله مخصوص این مجموعه را دارند. مبلغ وام تعمیرات مسکن این مجموعه از محل اوراق ۸۰ میلیون تومان اعلام شده است.

وام فوری 80 میلیون تومانی با بازپرداخت 60 ماهه | وام فوری با اقساط 2 میلیون تومانی و تحویل 3 روزه
کدخبر : 17307
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​​وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

افرادی که مایل به دریافت وام تعمیر خانه بانک مسکن هستند باید اوراق ممتاز مربوط به این تسهیلات را خریداری کرده و سپس در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات سند ملک معرفی شده برای تعمیر است. سود این وام ۲۳ درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به ۶۰ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ تسهیلات، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۲ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۲۳۸ تومان است. کل سود وام، ۵۵ میلیون و ۳۱۴ هزار و ۲۶۱ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، ۱۳۵ میلیون و ۹۷۴ هزار و ۲۶۱ تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است این تسهیلات برای حفر یا ترمیم چاه منزل، سرویس حمام و آشپزخانه و دستشویی، تعمیر درب و پنجره‌ها، سیستم گرمایشی و سرمایشی، رنگ و نقاشی و همچنین تعمیرات آب و برق و لوله کشی و سیم کشی معیوب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وام فوری

در راستای تحقق اهداف شعار سال "مهار تورم و رشد تولید" و با هدف ارائه خدمات مطلوب و متمایز به مشتریان، "طرح کارگشا" بانک رفاه کارگران آغاز شد.

کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی (اشخاص حقیقی و حقوقی) و تمامی دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه‌های علوم پزشکی، سازمان‌ها، مؤسسات، مراکز آموزشی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و بیمارستانهای خصوصی و ... جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.

بر اساس این گزارش، در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، مدیران شرکت‌ها، سازمان‌ها، دانشگاه‌های کشور و سایر مشمولان طرح، می‌توانند از مزایای این طرح برای پاسخگویی به نیازهای معیشتی، تسهیلات و خدمات رفاهی و افزایش قدرت خرید کارکنان تحت پوشش، بهره‌برداری کنند.

پرداخت تسهیلات غیرتجاری (خرد) با نرخ سود 4 درصد به کارکنان مشمولان این طرح، از دیگر حمایت‌های آن است که بر این اساس جامعه هدف طرح می‌توانند نسبت به معرفی کارکنان خود به بانک رفاه کارگران برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

متقاضیان و مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح و بهره‌مندی از مزایای آن به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک با شماره 8525 -021 تماس حاصل نمایند.

بانک گردشگری به منظور جبران کمبود نقدینگی مشتریان خود برای خرید کالاهای بادوام و لوازم خانگی، طرح تسهیلاتی «خرید کالا» را ارائه داده است. سقف وام این طرح به 100 میلیون تومان می‌رسد.

افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی کالا و لوازم خانگی بانک گردشگری هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. سود این تسهیلات 23 درصد است و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است که 20 درصد مبلغ تسهیلات نزد بانک مسدود خواهد شد و این مقدار تا پایان تسویه اقساط در بانک باقی می‌ماند. همچنین هر شخصی تنها یکبار امکان استفاده از این وام را دارد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان است. کل سود تسهیلات، 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 140 میلیون و 454 هزار و 998 تومان خواهد بود.

بانک گردشگری یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که در سال 1389 مجوز فعالیت دریافت کرد. این مجموعه از آن زمان تاکنون انواع خدمات و محصولات مجاز پولی و بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه داده است.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته دستاوردهای زیادی را کسب و نظر مشتریان را به خود جلب کند. کسب گواهینامه کنترل کیفیت، تندیس سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی، جایزه نشان زرین برند پایدار با رویکرد مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی، نشان برتر در پنجمین اجلاس جهانی نشان برتر در حوزه برندینگ و مشتری مداری و … از جمله دستاوردهای این مجموعه است.

گرفتن وام روی سند خودرو تا ارزش ۶۰ درصد از خودرو در کمتر از یکساعت!!!!. با توجه به تقاضای تضامین گوناگون از سمت بانک و موسسات و طولانی بودن پروسه دریافت تسهیلات، بیشتر جامعه دنبال وام‌های سریع و بدون نیاز به ضامن هستند. وام با سند ماشین یکی از موردهایی است که نیاز به ضامن ندارد و بسیاری از فروشگاه‌های خودرو جهت رفاه حال کاربرانش این مورد را در مجموعه‌شان گنجانده اند که شما با استفاده از سند ماشین بدون نیاز به ضامن تسهیلات خودتان رو دریافت می‌کنید.

اطلاعاتی که باید بدانید این است که سود آن تفاوتی با تسهیلات دیگه ندارد. سریع‌تر واریز می‌شود و نیازی هم نیست که برای ضامن به اقوام و آشنایان رو بیندازید. شما فکر کنید یک معامله‌ای در پیش دارید و مقداری از پولتان کم هست تا بخواهید از تسهیلات دیگه استفاده کنید و ضامن پیدا کنید و میانگین حسابتان درست شود، زمان می‌برد؛ ولی با استفاده از وام روی سند خودرو خودتان بدون دردسر در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید وام تان را بگیرید.

روش گرفتن وام سند خودرو

گرفتن وام با سند خودرو از بانک و مؤسسات معتبر مثل روش‌های دریافت‌های وام‌های دیگر هستند. شما می‌توانید با توجه ‌به شرایط وام و همچنین مدت ‌زمان بازپرداخت، گرفتن وام با سند خودرو از بانک در سال ۱۴۰۲ را امتحان کنید.

سود بازپرداخت این وام به‌ شکل بانکی است و با ارائه مدارک موردنظر می‌توانید روی سند خودرو، وام را از بانک بگیرید. در این روش تعداد قسط‌ ها حداکثر سی و شش ماهه است و تا سقف شصت الی هفتاد درصد ارزش ماشین، وام تعلق می‌گیرد. برای مشاوره دریافت وام بانکی با سند خودرو با کارشناسان باتجربه و متخصص تماس بگیرید.

معرفی شرایط تسهیلات بانکی روی سند خودرو

حداکثر عمر خودرو کارکرد هفت سال است.

حداکثر کارکرد ماشین صدهزار کیلومتر است.

اعطای وام تا هفتاد درصد ارزش کارشناسی خودرو ممکن است.

بازپرداخت حداکثر سی و شش ماه به‌ شکل چک هر دو ماه است.

هزینه‌های کارشناسی و شماره‌ گذاری برعهده مشتری است.

سند ماشین با قرارداد فروش اقساطی یا اجاره‌ به‌ شرط‌ تملیک تنظیم می‌شود.

بیمه‌نامه بدنه به ذی‌نفعی شرکت لیزینگ صادر می‌شود.

اعتبارسنجی متقاضی و ضامنین انجام می‌شود.

مدارک وام بانکی روی سند خودرو

اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه متقاضی، ضامنین و صاحب چک

اطلاعاتی که باید درباره مدارک محل سکونت متقاضی و ضامنین بدانید

داشتن اصل سند و شناسنامه مالکیت خودرو

گردش سه‌ماهه آخر حساب بانکی

گزارش کارشناسی ارزش واقعی ماشین

فرم ثنا برای متقاضی، ضامنین و صاحب چک

دریافت چک ضمانت از متقاضی و ضامنین باتوجه‌به مبلغ وام

مدارکی که تضامین برای وام روی سند ماشین لازم است:

تسهیلات تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون ریال:

گرفتن یک فقره چک ضمانت معادل صد و پنجاه درصد اصل و فرع تسهیلات از متقاضی

تسهیلات از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تا ششصد میلیارد ریال:

گرفتن یک فقره چک ضمانت معادل صد و پنجاه درصد اصل و فرع تسهیلات از متقاضی

گرفتن یک فقره چک ضمانت معادل صد و پنجاه درصد اصل و فرع تسهیلات از ضامن

تسهیلات بیش از ششصد میلیارد ریال:

گرفتن یک فقره چک ضمانت معادل صد و پنجاه درصد اصل و فرع تسهیلات از متقاضی

ترهین سند ملکی سهل البیع معادل صد و پنجاه درصد اصل و فرع تسهیلات

اقساط وام با سند خودرو

قبل از گرفتن وام با سند خودرو اگر می‌خواهید بدانید که بازپرداخت این وام‌ها به چه شکل است، می‌توانید با رفتن به صفحه محاسبه اقساط وام با سند خودرو مراجعه کنید که فروشگاه‌های خودرو امکاناتی را برای کاربران فراهم کرده‌اند که بتوانند به شکل آنلاین اقساط وام با سند خودرو را محاسبه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه