وام فوری | وام بدون ضامن

وام فوری 30 میلیون تومانی با بازپرداخت 3 ساله | وام فوری با اقساط یک میلیونی و تحویل 3 روزه

شرایط دریافت وام 30 میلیون تومانی بانک تجارت اعلام شد.

وام فوری 30 میلیون تومانی با بازپرداخت 3 ساله | وام فوری با اقساط یک میلیونی و تحویل 3 روزه
کدخبر : 17025
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​​وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

زوج‌هایی که مشتری بانک تجارت هستند و به دریافت تسهیلات برای شروع زندگی خود تمایل دارند بهتر است برای طرح «زوج مهر» درخواست بدهند. مبلغ وام این طرح 30 میلیون تومان است.

  بانک تجارت به منظور راحتی و آسان کردن فرآیند تهیه جهیزیه و مخارج شروع زندگی به ارائه طرح زوج مهر اقدام کرده است. افراد به منظور دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده قرض الحسنه داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه اعلام شده و نرخ سود آن 15 درصد است. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ضامن رسمی است و مسدودی سپرده ندارد. لازم به ذکر است افرادی که این وام را دریافت می‌کنند با مبلغ آن امکان خرید انواع محصولات و لوازم خانگی از فروشگاه پاکشوما و گروه انتخاب الکترونیک را دارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 1 میلیون و 39 هزار و 960 تومان است. کل سود تسهیلات، 7 میلیون و 438 هزار و 555 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 37 میلیون و 838 هزار و 555 تومان خواهد بود.

بانک تجارت یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های دولتی کشور است که فعالیت خود را از سال 1358 آغاز کرد. در حال حاضر این مجموعه انواع خدمات پولی و مالی مجاز اعم از سپرده گذاری، خدمات ویژه بانکی، خدمات الکترونیک و ارزی و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه از ابتدای فعالیت خود تاکنون توانسته تندیس ستاره بین المللی کیفیت پاریس، جایزه یورومانی سال 2004، تندیس بانک سبز، جایزه طلایی کیفیت خدمات و … را به دست آورد.

وام فوری، چنان‌که از نامش برمی‌آید، نوعی وام‌ است که طی قوانین و شرایط خاصی، در مدت زمانی بسیار کمتر از حد معمول به متقاضی آن داده‌ می‌شود. هر بانک مبلغ و قوانین خاصی برای این نوع وام در نظر گرفته‌ است. مثلا بانک‌ آینده این نوع و‌ا‌م را به افرادی می‌دهد که در آن بانک‌ سپرده‌ بلندمدت داشته‌ باشند، یا با‌نک ملی به کسانی که اعتبار خوبی در سیستم بانکی داشته‌ باشند و دارای فیش حقوقی و پروانه کسب باشند وام فوری می‌دهد.

مبلغ وام فوری از 50 میلیون تومان شروع می‌شود و در بانک‌هایی چون رسالت و صادرات، به 60 تا 100 میلیون‌ تومان می‌رسد. معمولا مدت اخذ این نوع وام‌ چیزی حدود یک هفته تا یک ماه است.

در سیستم بانکی کشور ایران، شرایط و قوانین خاصی برای دریافت وام وجود دارد. اگر فرد بخواهد از بانک یا مؤسسه‌ی مالی و اعتباری خاصی وام دریافت کند، ابتدا لازم است در آن بانک حساب باز کند. به این صورت جزو مشتریان آن می‌شود و بعدها راحت‌تر می‌تواند وا‌م دریافت کند. علاوه بر این، برخی از بانک‌ها شرایط خاصی دارند که طی آن متقاضی می‌تواند مبلغ بالایی را در بانک‌ سرمایه‌ گذاری کند، سپس درصدی از آن را به عنوان وام و با سود بازپرداخت کمتری دریافت کند.

همچنین مؤسسه‌ها و صندوق‌های مالی خاصی در کشور وجود دارند که به عنوان خیریه و صندوق‌ نیکوکاری به متقاضیان واجد شرایط خود وام می‌دهند. برخی از این وام‌ها سود بازپرداخت بسیار کمی دارد و حتی در موارد خاصی سود نمی‌گیرد و فقط اصل پول را در مدت مشخصی پس می‌گیرد.

 فرض کنید نیاز به دریافت وام فوری دارید، اما نمی‌دانید از کجا و چطور اقدام به دریافت آن کنید. معمولا دو راهکار برای دریافت وام فوری وجود دارد که عبارت است از:

1.‌ دریافت وام فوری از بانک

نخستین و بهترین راهی که برای دریافت وام فوری وجود دارد، مراجعه به بانک‌های مشمول این طرح و ارائه‌ی مدارک مورد نیاز برای اخذ وا‌م است. بانک‌هایی مانند سامان، ملی، صادرات، پاسارگاد، رسالت و… شرایط تخصیص وام فوری به متقاضیان آن را دارا هستند.

شما برای دریافت این نوع وام‌ لازم است:

دارای یک سپرده بلند مدت در بانک مورد نظر باشید.

ضامن رسمی و معتبر داشته‌ باشید.

ده درصد از مبلغ وام را به حساب بانک واریز کنید.

مدارک و شرایط دریافت وام فوری را برای ارائه به بانک دارا باشید.

با دادن‌ سفته یا چک صیادی، بازپرداخت وام همراه با سود آن را در بازه‌های زمانی مشخص تضمین کنید.

همچنین در برخی از بانک‌ها لازم است یک سند ملکی با ارزش مالی خاصی در گرو بانک‌ قرار دهید.

پس از انجام این مراحل، بانک مورد نظر در مدت زمان کوتاهی به بررسی مدارک می‌پردازد. پس از آن طی یک تا دو هفته، مبلغ مورد نیازتان به حساب شما واریز خواهد شد.

2.‌ خرید حق امتیاز وام دیگران

گاهی ممکن است فرد در شرایطی قرار بگیرد که نتواند تمام شرایط لازم برای دریافت وام فوری را مهیا کند. در این صورت می‌تواند با گذاشتن پیام‌ در شبکه‌های اجتماعی، انتشار آگهی یا پرسش از اطرافیان، حق امتیاز وام کسی را که به آن نیاز ندارد، از او خریداری کند. در چنین شرایطی فرد در ازای دریافت مبلغ معینی وام خود را به فرد متقاضی می‌دهد.

به این ترتیب وام‌گیرنده در مدت زمان کوتاهی به سرمایه مورد نیاز خود دست می‌یابد و موظف می‌شود در بازه‌های زمانی خاص، اقساط وام را همراه با سود آن به بانک یا حساب شخص مورد نظر واریز کند.

وام فوری چه کاربردهایی دارد؟

وام فوری می‌تواند در شرایط اضطراری مبلغ مورد نیاز شما را برای خرید تجهیزات، مسکن، خانه یا رونق کسب و کارتان تامین کند.

این نوع وام دردسرها و انتظارات طولانی وام‌های دیگر را ندارد و شما را در مدت زمان کوتاه‌تری به پول مورد نیازتان می‌رساند.

از این نوع وا‌م می‌توان برای توسعه‌ی صنعتی و اقتصادی بخش‌های مختلف کشور استفاده کرد.

با استفاده از وام فوری می‌توان روند کارآفرینی را تسریع داد و در مدت زمان کوتاهی مشاغل بیشتری ایجاد کرد و از سود و پیشرفت آن‌ها کسب درآمد کرد.

به فرایند اخذ پول و تسهیلات برای اهداف گوناگونی چون خرید خانه، خرید‌ خودرو، ازدواج، کارآفرینی و راه‌اندازی کسب و کار دریافت وام می‌گویند. وام‌ها انواع مختلفی دارند و ممکن است شرایط و قوانین دریافت‌ آن در هر بانک متفاوت با بانک‌های دیگر باشد. معمولا مواردی چون نوع حساب مورد نیاز برای متقاضی، میزان سود و مدت زمان بازپرداخت پول در فرایند وام‌دهی بانک‌ها تا حدودی با یکدیگر متفاوت است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه