وام قرض الحسنه | وام فوری | وام بدون ضامن

وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی بانک سینا با سود 4 درصد | وام قرض الحسنه ویژه با بازپرداخت 4 ساله

نحوه دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک سینا اعلام شد.

وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی بانک سینا با سود 4 درصد | وام قرض الحسنه ویژه با بازپرداخت 4 ساله
کدخبر : 15865
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 وام قرض الحسنه یکی از انواع وام های بانکی است؛ این نوع وام در واقع عقدی است بین بانک و قرض گیرنده که طبق مقررات و ضوابط مبلغی به عنوان قرض به فرد داده می شود؛ طبق قرار داد مبلغ وام قرض الحسنه توسط وام گیرنده باید باز پرداخت شود. بانک های مختلفی وام قرض الحسنه به سپرده گذاران خود ارائه می دهند. سقف تسهیلات وام قرض‌ الحسنه به متقاضیان و میزان کارمزد آن هر ساله توسط بانک‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود. وام قرض الحسنه همان طور که از نامش پیداست، دارای نرخ کارمزد کمی است؛ عموما نرخ کارمزد تسهیلات صفر تا چهار درصد است که از مشتریان دریافت می‌شود.

صاحبان کسب و کار و مراکز دولتی و خصوصی امکان استفاده از وام 200 میلیون تومانی طرح جدید «سپیدار» بانک سینا را دارند.

در این طرح صاحبان کسب و کار و مراکز دولتی و خصوصی می‌توانند با ایجاد حساب شرکتی نزد این بانک و ایجاد گردش حساب تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به پرسنل خود تسهیلات بدهند.

شرکت

بانک سینا

نام وام

سپیدار

سود

4 %

این طرح قرض‌الحسنه است و فقط ۴٪ کارمزد دارد

سقف وام

200 میلیون تومان

نوع ضمانت

ضامن رسمی

اعتبار شغلی

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

6 ماه

مسدودی سپرده

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

200

حداکثر زمان بازپرداخت

48 ماه

قسط وام

4,515,811 تومان

کل سود وام

16,758,925 تومان

مجموع رقم وام و سود

216,858,925 تومان

سپرده جداگانه

-

هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

 

شرایط و مقررات

وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

وام گیرنده از شکرت موردنظر دارای فیش حقوقی باشد

در این طرح که مخصوص اشخاص حقوقی است، شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی می‌توانند با افتتاح حساب شرکتی و ایجاد گردش حساب تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان از طریق بانک سینا به پرسنل خود تسهیلات بدهند. کارمندان می‌توانند در این طرح بصورت ضربدری ضامن یکدیگر شوند. این وام قرض‌الحسنه و فقط ۴ درصد کارمزد دارد. بازپرداخت آن نیز ۴۸ ماهه خواهد بود.

وام قرض الحسنه

 مشتریان بانک دی به منظور دریافت وام 200 میلیون تومانی تنها به افتتاح حساب احتیاج ندارند، بلکه باید حداقل سه ماه از مدت زمان خواب سپرده‌شان گذشته باشد تا امکان درخواست این تسهیلات برایشان فراهم شود. سود این تسهیلات برحسب میانگین حساب متغیر متفاوت بوده و بین چهار تا 18 درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به 60 ماه می‌رسد. افراد به منظور دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. علاوه بر مشتریان عادی، کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز این امکان را دارند با ارائه معرفی نامه از وام مذکور بهره مند شوند.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود تسهیلات، 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 304 میلیون و 781 هزار و 129 تومان خواهد بود.

بانک دی براساس قانون اجازه تاسیس بانک‌های غیردولتی شکل گرفت و انواع خدمات ارزی، ریالی و افتتاح سپرده‌ها را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. هدف این بانک تسهیل و فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، موثر و موجه در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی است.

این مجموعه تاکنون توانسته تندیس چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی 98، لوح تقدیر پنجمین همایش نوآوری و عدالت اقتصادی 96، جایزه خط کش طلایی نشان افکار عمومی 1396 و … را به دست آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه