وام قرض الحسنه | وام فوری | وام بدون ضامن

وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد | وام قرض الحسنه فوری بدون ضامن با اقساط کم

شرایط دریافت وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی با سود 4 درصد اعلام شد.

وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد | وام قرض الحسنه فوری بدون ضامن با اقساط کم
کدخبر : 15318
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 وام قرض الحسنه یکی از انواع وام های بانکی است؛ این نوع وام در واقع عقدی است بین بانک و قرض گیرنده که طبق مقررات و ضوابط مبلغی به عنوان قرض به فرد داده می شود؛ طبق قرار داد مبلغ وام قرض الحسنه توسط وام گیرنده باید باز پرداخت شود. بانک های مختلفی وام قرض الحسنه به سپرده گذاران خود ارائه می دهند. سقف تسهیلات وام قرض‌ الحسنه به متقاضیان و میزان کارمزد آن هر ساله توسط بانک‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود. وام قرض الحسنه همان طور که از نامش پیداست، دارای نرخ کارمزد کمی است؛ عموما نرخ کارمزد تسهیلات صفر تا چهار درصد است که از مشتریان دریافت می‌شود.

در طرح نسیم بانک سرمایه  می توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنید.

شرکت

بانک سرمایه

نام وام

نسیم

سود

4 %

این تسهیلات قرض‌الحسنه است و ۴ درصد کارمزد دارد

سقف وام

50 میلیون تومان

نوع ضمانت

اعتبار شغلی

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

2 ماه

مسدودی سپرده

حداکثر زمان بازپرداخت

36 ماه

قسط وام

1,388,889 تومان

مجموع رقم وام و سود

50,100,000 تومان

سپرده جداگانه

-

هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شامل: اعتبارسنجی و تشکیل پرونده

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

در لیست سیاه بانک مرکزی قرار نداشته باشد

در این طرح شما می‌توانید با ایجاد میانگین حداقل ۳ ماه تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بدون ضامن دریافت کنید. طرح نسیم قرض‌الحسنه است و فقط ۴درصد کارمزد دارد. ضمانت این تسهیلات اعتبارسنجی است و ۳۶ ماه بازپرداخت دارد.

وام قرض الحسنه

سید مرتضی بختیاری در سفر خود به استان کرمانشاه با حضور در شهرستان سنقر به منظور توزیع جهیزیه نوعروسان و تفقد از خانواده ایتام، اظهار کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که در صورت برخورد با انتقادات توضیحات لازم ارائه دهیم و از انتقاد شدن ناراحت نشویم چرا که نقد مقدمه‌ای برای تکامل است.

وی با بیان اینکه مسئولان نهاد کمیته امداد باید خدمت‌گذار مردم باشند، گفت: این نهاد تنها نهادی است که امام خمینی (ره) به نام خود تأسیس کرده و امروز یکی از مواردی که به عنوان صیانت بر عهده همه قرار گرفته خدمتگزاری مخلصانه و صیانت از این نهاد است.

بختیاری در ادامه با اشاره به پرداخت وام‌های کارگشایی، تصریح کرد: ۱۵۰ خانوار در شهرستان سنقر در نوبت دریافت این وام هستند اما باید توجه داشت که تاکنون برای پرداخت این وام‌های قرض الحسنه هیچ گونه بودجه دولتی لحاظ نشده بود که امسال با تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بودجه بندی سال ۱۴۰۲ مبالغی لحاظ شده است که پس از تأیید نهایی می‌توان در این صندوق مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از ۳۴۰ هزار نفر از صندوق قرض الحسنه وام دریافت کرده‌اند، بیان کرد: پرداخت وام‌های تا سقف ۱۰ میلیون تومانی به منظور کمک به نیازمندان بدون کار مزد خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون پرداخت ۷۵ درصد وام‌های پرداختی به مدد جویان و ۲۵ درصد نیز برای غیر مددجویانی بوده که به واسطه مختلف به این صندوق‌ها معرفی شده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه فعالیت صندوق قرض‌الحسنه کمیته امداد زیر نظر بانک مرکزی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: سقف پرداخت وام از سوی بانک مرکزی ۵۰ میلیون تومان اعلام شده اما در حال تلاش برای افزایش میزان وام‌های پرداختی به مدد جویان هستیم.

بختیاری اضافه کرد: تا پیش از شروع سال جدید مبلغی را برای پرداخت وام‌های قرض الحسنه در شهرستان سنقر در نظر خواهیم گرفت تا وام پرداخت نشده‌ای باقی نماند و هدف از پرداخت وام‌های قرص الحسنه علاوه بر کمک به نیازمندان باعث جلوگیری از تنبل شدن افراد خواهد شد چرا که وام‌های بلاعوض کمکی به فعالیت افراد نخواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه احداث ساختمان اداری در شهرستان سنقر جز مصوبات این سفر خواهد بود، گفت: ساخت این اداره با تأمین اعتبار به طور جدی آغاز خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: در زمینه تأمین جهیزیه به نیازمندان نیز گفت: افراد آبروندی هستند که تحت پوشش این نهاد نیستند اما مستحق دریافت کمک هستند که با تلاش‌های مضاعف به دنبال تهیه و پرداخت به نیازمندان خوایم بو اما به دلیل محدودیت‌هایی در منابع مالی این نهاد توان رسیدگی به تمام نیازهای نیازمندان را نخواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه