فال حافظ امروز | فال حافظ روز

فال حافظ امروز 28 بهمن ماه | نیت کن و فال حافظتو انتخاب کن

کافی است هنگامی که بر سر دوراهی مانده‌ای و دودل شده‌ای، دست در دامان خواجه شیرازی بزنی .

فال حافظ امروز 28 بهمن ماه | نیت کن و فال حافظتو انتخاب کن
کدخبر : 14535
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال حافظ امروز اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ  امروز بر مبنای عرفان انجام می شود.فال حافظ امروز  یکی از قدیمیترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد.در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ امروز بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.انجام فال حافظ امروز کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن فال حافظ امروز می کردند.

فـال حـافـظ امروز متولدین فروردین

غزل شماره ۴۵۰ دیوان حافظ: روزگاریست که ما را نگران می‌داری

تعبیر غزل شماره ۴۵۰ حافظ در فال شما:

برای رسیدن به اهداف و آرزوهای خود از کبر و خودپسندی دوری کنید و شک نکنید فریبکاری و حیله کردن در کارها عاقبت خوشی برای شما نخواهد داشت.

افراد خانواده یا دوستان چشم امید به شما دوخته اند آن ها را ناامید و مایوس نکنید و با دیگران با عشق و محبت رفتار کنید تا زندگی و روزگارتان از این رو به آن رو شود.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۳۶۴ دیوان حافظ: ما بی غمان مست دل از دست داده‌ایم

تعبیر غزل شماره ۳۶۴ حافظ در فال شما:

مراقب باشید که شکست ها شما را ناامید و مایوس نکند و در راه رسیدن به هدف سست نشوید. از تجربه هایی که در این راه به دست آورده اید استفاده کنید.

از کنایه و شماتت های افراد حسود و دشمنان غم به دل راه ندهید. برای دستیابی به موفقیت باید با عقل و درایت رفتار کرده و همه جوانب را بسنجید.

فـال متولدین خرداد

غزل شماره ۲۶۴ دیوان حافظ: خیز و در کاسه زر آب طربناک انداز

تعبیر غزل شماره ۲۶۴ حافظ در فال شما:

پیوسته افکار و کلام منفی دارید و دچار غم و اندوه زیادی شده اید، ناامیدی و یاس را کنار گذاشته و غم به دل راه ندهید که غصه خوردن برای چیزهای فانی بیهوده است.

برای آرامش دل و شفای روح باید به سمت خدا بروید و از عبادت غافل نشوید. شک و بدبینی را کنار گذاشته و آینه دل را جلا دهید. برای رسیدن به مراد دل صبوری لازم است.

فـال حـافـظ امروز متولدین تیر

غزل شماره ۴۲۸ دیوان حافظ: سحرگاهان که مخمور شبانه

تعبیر غزل شماره ۴۲۸ حافظ در فال شما:

افراد فریبکار و دورو اطراف شما را احاطه کرده و قصد سواستفاده و توطئه چینی دارند. همه چیز را به خداوند بسپرید که او آسیب های و افکار پلید افراد حسود را دفع خواهد کرد.

به لطف اراده و تلاش هایی که کرده اید، روزهای غم و سختی به پایان رسیده است. معمایی فکر شما را به خود مشغول کرده که حل آن مدت ها طول خواهد کشید.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

غزل شماره ۲۶۰ دیوان حافظ: ای سرو ناز حسن که خوش می‌روی به ناز

تعبیر غزل شماره ۲۶۰ حافظ در فال شما:

در این راه صبوری کنید و غم هجران را تحمل کنید تا به زودی به وصال یار برسید. برای نشان دادن خلوص نیت خود، با مردم با صداقت رفتار کرده و صمیمی باشید. برای گذر از سختی ها و رسیدن به اهداف با گام های استوار قدم برداشته و از کنایه و طعنه های حسودان نترسید.

برخی از دوستان به کمک شما نیاز دارند و طلب یاری می کنند، دست رد به سینه آن ها نزنید و سعی کنید به عهد و پیمان خود وفادار بمانید. اسرار خود را نزد نامحرم فاش نکنید و به خداوند توکل داشته باشید.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

غزل شماره ۹۷ دیوان حافظ: تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج

تعبیر غزل شماره ۹۷ حافظ در فال شما:

ظواهر زندگی و افراد باعث فریب شما می شوند و ممکن است همین راه سواستفاده دیگران را باز کند، از ظاهربینی برحذر باشید و سعی کنید باطن هرچیز یا هرکسی را کشف کنید.

مدتی است واله و شیدا شده اید و همه چیز را در وصال یار می بینید طوری که اگر جواب رد از معشوق بشنوید، آرزوی مرگ خواهید کرد. اما معشوق به شما کمترین اهمیتی نمی دهد و پافشاری بیش از حد نتیجه نخواهد داد، بیشتر از این خودتان را خسته نکنید.

فـال حـافـظ  متولدین مهر

غزل شماره ۲۱۱ دیوان حافظ: دوش می‌آمد و رخساره برافروخته بود

تعبیر غزل شماره ۲۱۱ حافظ در فال شما:

اگرچه به ظاهر دچار شکست و ضرر شده اید اما این شرایط دائمی نیست و دیر یا زود روزهای خوش فرا خواهد رسید. ناامیدی را کنار بگذارید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

قدر دوستان صادق را بدانید و سعی کنید با مردم با صداقت و درستی رفتار کنید. برای حل مشکلاتی که در راه رسیدن به مقصود دارید از مشورت با بزرگان بهره گرفته و عجول نباشید.

فـال حـافـظ متولدین آبان

غزل شماره ۲۸۴ دیوان حافظ: هاتفی از گوشه میخانه دوش

تعبیر غزل شماره ۲۸۴ حافظ در فال شما:

برای رسیدن به سرمنزل مقصود و دستیابی به آرزوها باید تلاش عالی و پشتکار داشته باشید. سختی هایی که در مسیر وجود دارد طبیعی است و باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنید.

از روی ظاهر افراد قضاوت نکنید، برخی افراد به ظاهر دشمن هستند اما ممکن است تصور شما اشتباه باشد، توکل به حق داشته باشید و از دوستان فریبکار دوری کنید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

نماد ماه تولد آذر

غزل شماره ۴۲۸ دیوان حافظ: سحرگاهان که مخمور شبانه

تعبیر غزل شماره ۴۲۸ حافظ در فال شما:

افراد فریبکار و دورو اطراف شما را احاطه کرده و قصد سواستفاده و توطئه چینی دارند. همه چیز را به خداوند بسپرید که او آسیب های و افکار پلید افراد حسود را دفع خواهد کرد.

به لطف اراده و تلاش هایی که کرده اید، روزهای غم و سختی به پایان رسیده است. معمایی فکر شما را به خود مشغول کرده که حل آن مدت ها طول خواهد کشید.

فال حافظ متولدین دی

غزل شماره ۴۵۷ دیوان حافظ: هزار جهد بکردم که یار من باشی

تعبیر غزل شماره ۴۵۷ حافظ در فال شما:

شاید نتیجه مطلوب را نگرفته اید اما غم به دل راه ندهید زیرا تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود انجام داده اید و این مهم ترین قسمت مسئله است!

زندگی برای تان سخت شده و همه چیز را تمام شده فرض می کنید، یار به عهد خود بی وفایی کرده اما شما سر عهد و قول خود بوده اید. امید خود را حفظ کنید که راز موفقیت در همین است.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

غزل شماره ۴ دیوان حافظ: صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را

تعبیر غزل شماره ۴ حافظ در فال شما:

مدتی است دچار کبر و خودبینی شده اید، این خصلت ناپسند آفت زندگی شماست و باید از آن برحذر باشید. با دیگران با محبت و مهربانی رفتار کنید و در زمان بی نیازی به آن ها کمک کنید.

حواستان باشد که هیچکس برای همیشه در اوج یا قعر باقی نخواهد ماند. در کارها با افراد صالح و دانا مشورت کنید و ناامیدی را کنار بگذارید. ظاهربین نباشید و به خداوند توکل کنید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

غزل شماره ۳۷۸ دیوان حافظ: ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم

تعبیر غزل شماره ۳۷۸ حافظ در فال شما:

اغلب بدون فکر و اندیشه کافی دست به کارهایی می زنید که به صلاح شما نیست و سرانجام خوشی ندارد. مراقب باشید و از افکار بچه گانه دوری کنید.

قبل از هر تصمیم و اقدامی ابتدا خوب فکر کنید و با درایت تصمیم بگیرید تا به اهدافی که دارید دست پیدا کنید. قناعت پیشه کنید و برای مادیات دنیا خودتان را آزار ندهید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه