فال حافظ امروز | فال حافظ | فال حافظ روز

فال حافظ امروز 24 بهمن ماه | نیت کن و فال حافظتو انتخاب کن

کافی است هنگامی که بر سر دوراهی مانده‌ای و دودل شده‌ای، دست در دامان خواجه شیرازی بزنی .

فال حافظ امروز 24 بهمن ماه | نیت کن و فال حافظتو انتخاب کن
کدخبر : 14383
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال حافظ امروز اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ  امروز بر مبنای عرفان انجام می شود.فال حافظ امروز  یکی از قدیمیترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد.در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ امروز بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.انجام فال حافظ امروز کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن فال حافظ امروز می کردند.

فـال حـافـظ امروز متولدین فروردین

غزل شماره ۹۹ دیوان حافظ: دل من در هوای روی فرخ

تعبیر غزل شماره ۹۹ حافظ در فال شما:

از معشوق دور افتاده اید و این فراق غم و اندوه بزرگی برای شما به همراه داشته طوری که در هر لحظه به یادش هستید و زندگی تان از حرکت ایستاده. دل به خداوند بسپارید که تنها او از دل شما آگاه است.

امیدوار باشید و صبوری پیشه کنید تا با توکل بر خدا مشکلات حل شود. هر چه تقدیرتان باشد همان رقم خواهد خورد.

به زودی با فردی آشنا می شوید که باعث موفقیت و پیشرفت خواهد شد. دست از لجاجت بردارید و به آینده خود فکر کنید.

فـال حـافـظ امروز متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۶ دیوان حافظ: به ملازمان سلطان که رساند این دعا را

تعبیر غزل شماره ۶ حافظ در فال شما:

همیشه به یاد خدا باشید و شکرگزاری او را به جا بیاورید. با توکل و استعانت از خداوند متعال می توانید از همه مشکلات زندگی به سلامت عبور کرده و پیروز شوید.

بد دلی را کنار بگذارید و از دوست و رفیق ریاکار دوری کنید. عشقی را در سر می پرورانید اما فکر رقیب آرامش شما را بر هم زده و به پشت سر گذاشتن او فکر می کنید.

از نماز صبح غافل نشوید و از نیت های بد و شیطانی برحذر باشید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

غزل شماره ۳۸۴ دیوان حافظ: می‌سوزم از فراقت روی از جفا بگردان

تعبیر غزل شماره ۳۸۴ حافظ در فال شما:

از کبر و خودبینی برحذر باشید که عاقبت خوبی ندارد و شما را از رسیدن به موفقیت دور می کند. قدر دوستان جانی را بدانید و با آن ها صادق و یکرنگ باشید تا در مواقعی که به حضورشان نیاز دارید به کمک شما بشتابند.

مدتی است از یار دور افتاده و غم فراق شما را آزار می دهد. سرانجام هجران پایان پیدا کرده و به وصال یار می رسید. از حرص و طمع برای مال دنیا دست بردارید و قناعت پیشه کنید.

فـال حـافـظ متولدین تیر

نماد ماه تولد تیر

غزل شماره ۱۹۸ دیوان حافظ: گفتم کی ام دهان و لبت کامران کنند

تعبیر غزل شماره ۱۹۸ حافظ در فال شما:

شما فردی دقیق و با اراده قوی هستید و توانایی های زیادی دارید که با تکیه بر آن ها می توانید به آن چه اراده می کنید برسید. مدتی است تردید و دودلی باعث سرگردانی شما شده، با توکل به خداوند کارهای خود را به انجام برسانید.

سعی کنید باعث خوشحالی دیگران شده و با یاد خدا غم و غصه را از دل خود نیز بیرون کنید. اسرار خود را به هر کسی نگویید بلکه سفره دل خود را تنها برای افرادی که مورد اعتماد شما هستند باز کنید.

فـال حـافـظ  متولدین مرداد

غزل شماره ۲۰۵ دیوان حافظ: تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود

تعبیر غزل شماره ۲۰۵ حافظ در فال شما:

کسی از آینده خبر ندارد اما راز زندگی در تیزهوشی و درایت است، هر انسانی می تواند با عقل و صبر و شکیبایی به موفقیت برسد. ناامید نباشید، از تردید و دودلی دست بردارید.

به خداوند توکل کنید و از عجله کردن پرهیز کنید که برای رسیدن به مقصود باید پله پله جلو رفت. اگرچه از یکنواختی زندگی خسته شده اید اما امیدوار باشید که با تلاش و کوشش می توانید بهترین زندگی را بسازید.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

غزل شماره ۱۲۱ دیوان حافظ: هر آن کو خاطر مجموع و یار نازنین دارد

تعبیر غزل شماره ۱۲۱ حافظ در فال شما:

کبر و غرور را کنار بگذارید و چشم حقارت به دیگران ندوزید تا زندگی سرشار از آرامش را تجربه کرده و تنی سالم داشته باشید. قدر همسرتان را بدانید که در دنیا نظیر ندارد! او را از عشق و مهر خود سیراب کنید.

زندگی پستی و بلندی دارد، سختی و آسایش همیشه همسایه هم هستند، در برابر مشکلات صبر پیشه کنید. دور اندیش بوده و در کارهای خود عقل و منطق را فراموش نکنید.

به دیگران مهر بورزید تا در لحظات سخت و مشکلات زندگی غمخوار داشته باشید.

فـال حـافـظ متولدین مهر

غزل شماره ۲۶۷ دیوان حافظ: ای صبا گر بگذری بر ساحل رود ارس

تعبیر غزل شماره ۲۶۷ حافظ در فال شما:

انتظار شما را بی طاقت کرده و در استرس و نگرانی هستید که آیا معشوق نیز شما را دوست دارد یا خیر. در عشق و غاشقی درد و رنج طبیعی است، اندوهگین نباشید، به زودی خبرهای خوبی به شما خواهد رسید و لطف شخصی شامل حال شما خواهد شد.

آینده خوبی در پیش داری و با تلاش و کوشش به جایی خواهید رسید که دیگران حیرت زده خواهند شد. به شرط آن که ترس را کنار گذاشته و سختی های مسیر را تحمل کنید.

فـال حـافـظ متولدین آبان

غزل شماره ۱۳۲ دیوان حافظ: به آب روشن می عارفی طهارت کرد

تعبیر غزل شماره ۱۳۲ حافظ در فال شما:

به سوی خداوند بازگردید و از یاد او غافل نشوید تا دلتان آرامش پیدا کرده و جلا پیدا کند. نماز اول وقت و ترک گناه کلید رسیدن به مقصود است. در آینده نزدیک خبر خوبی به شما می رسد.

دست از گریه و زاری و شکایت بردارید. نذر خود را ادا کنید. اگر عزیزی در بستر بیماری است انشالله به زودی شفا می یابد، گمشده پیدا می شود و قرض ها ادا خواهد شد.

معامله سودمندی در پیش دارید. با دوستان دلسوز و شفیق، صادق و یک دل باشید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

غزل شماره ۴۲۱ دیوان حافظ: در سرای مغان رفته بود و آب زده

تعبیر غزل شماره ۴۲۱ حافظ در فال شما:

اگر از لحظه های زندگی به خوبی استفاده کرده و فرصت ها را غنیمت شمارید بخت و اقبال به شما روی آورده و خوشبخت خواهید شد. به شرط آن که سهل انگاری نورزید.

در تصمیماتی که می گیرید خوب فکر کنید و با درایت و اندیشه جلو بروید، مشورت با بزرگان و افراد خردمند خوب است، اقدامات عجولانه و بدون فکر نکنید و به پروردگار توکل داشته باشید.

فال حافظ متولدین دی

غزل شماره ۱۳۹ دیوان حافظ: رو بر رهش نهادم و بر من گذر نکرد

تعبیر غزل شماره ۱۳۹ حافظ در فال شما:

اگر مشتاق رسیدن به مراد دلتان هستید باید سختی ها و مشکلاتی که بر سر راه وجود دارد را تحمل کرده و از آن ها عبور کنید. وصال یار همیشه با دشواری همراه است.

نگران نباشید، با تلاش و توکل و افکار مثبت می توانید به موفقیت رسیده و به اهداف خود جامه عمل بپوشانید. آینده خوبی در انتظار شماست، از شک و تردید دست بردارید و عزم خود را جزم کنید.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

غزل شماره ۲۸۴ دیوان حافظ: هاتفی از گوشه میخانه دوش

تعبیر غزل شماره ۲۸۴ حافظ در فال شما:

برای رسیدن به سرمنزل مقصود و دستیابی به آرزوها باید تلاش عالی و پشتکار داشته باشید. سختی هایی که در مسیر وجود دارد طبیعی است و باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنید.

از روی ظاهر افراد قضاوت نکنید، برخی افراد به ظاهر دشمن هستند اما ممکن است تصور شما اشتباه باشد، توکل به حق داشته باشید و از دوستان فریبکار دوری کنید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

غزل شماره ۴۳۲ دیوان حافظ: مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی

تعبیر غزل شماره ۴۳۲ حافظ در فال شما:

همه چیز در گروی داشتن ثروت و مادیات نیست بلکه باید به معنویات نیز توجه داشته باشید. به کسی دلبسته اید که به اشارت های شما بی توجهی می کند.

نگران هستید و به نظر می رسد گره کور به امورتان زده شده و حریفان از شما پیش گرفته اند اما منتظر بهتر شدن اوضاع هستید و همچنان با امید جلو می روید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه