وام قرض الحسنه | وام فوری | وام بدون ضامن

وام قرض الحسنه 4 درصدی با بازپرداخت 5 ساله | دریافت وام قرض الحسنه فوری برای این افراد

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، از تخصیص وام ۴ درصد به خانواده شهدای شهرداری تهران و افزایش ۳ برابری کمک معیشت آنها خبر داد.

وام قرض الحسنه 4 درصدی با بازپرداخت 5 ساله | دریافت وام قرض الحسنه فوری برای این افراد
کدخبر : 11569
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 وام قرض الحسنه یکی از انواع وام های بانکی است؛ این نوع وام در واقع عقدی است بین بانک و قرض گیرنده که طبق مقررات و ضوابط مبلغی به عنوان قرض به فرد داده می شود؛ طبق قرار داد مبلغ وام قرض الحسنه توسط وام گیرنده باید باز پرداخت شود. بانک های مختلفی وام قرض الحسنه به سپرده گذاران خود ارائه می دهند. سقف تسهیلات وام قرض‌ الحسنه به متقاضیان و میزان کارمزد آن هر ساله توسط بانک‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود. وام قرض الحسنه همان طور که از نامش پیداست، دارای نرخ کارمزد کمی است؛ عموما نرخ کارمزد تسهیلات صفر تا چهار درصد است که از مشتریان دریافت می‌شود.

وام قرض الحسنه

محمد بنی حسن، در جلسه با مدیران رفاهی، ضمن ارج نهادن به سال‌ها صبر و استقامت خانواده شهدا گفت: تکریم خانواده شهدا تکلیف ملی است و رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و پاسخگویی به مطالبات به حق جامعه‌ی ایثارگری باید در اولویت اول مسئولین قرار گیرد.

وی ارتقا کمی و کیفی سطح رفاه جامعه ایثارگری را از مهمترین اولویت‌های این دوره مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: بر همین اساس و با برنامه‌ریزی های صورت گرفته تسهیلات حمایتی با سود ۴ درصد به همه والدین و همسران شهید پرداخت می‌شود.

به گفته مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران این وام در اقساط ۳۶ ماهه پرداخت می‌شود و متقاضیان می‌توانند پس از ارائه درخواست به اداره کل امور ایثارگران از آن برخوردار شوند.

بنی حسن در ادامه برگزاری تور سیاحتی مشهد مقدس ویژه خانواده شهدای شهرداری تهران را یادآور شد و افزود: ۶۰ خانواده شهید در مهرماه و حدود ۶۰ خانواده شهید دیگر نیز از چهاردهم تا هفدهم این ماه به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به بهره‌مندی بیش از ۷۰۰ نفر از جامعه ایثارگری شهرداری تهران از تور تفریحی، گردشگری یک روزه فشم اظهار داشت: انشاالله در آینده نزدیک شاهد برپایی تورهای گردشگری دیگر نیز خواهیم بود.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در پایان افزایش ۳ برابری کمک معیشت خانواده شهدا نسبت به سال گذشته را یادآور شد و افزود: در پایان هر فصل مبلغ سه میلیون تومان به حساب والدین و همسران شهید واریز می‌شود.

وام قرض الحسنه

بانک تجارت به افرادی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند، در قالب طرح «نیکان» وام ۵۰ میلیون تومانی ارائه می‌دهد.

افرادی امکان دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی بانک تجارت را دارند که بدهی معوق یا چک برگشتی نداشته باشند. افراد برای دریافت این تسهیلات باید به بانک ضامن رسمی ارائه دهند. این تسهیلات قرض الحسنه است و سود ۴ درصدی دارد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به ۲۴ ماه می‌رسد. افرادی امکان دریافت این وام را دارند که حداقل سه ماه از خواب سپرده آن‌ها گذشته باشد.

افرادی که این تسهیلات را دریافت کرده‌اند، امکان انتقال آن را به بستگان درجه یک خود دارند. با توجه به مبلغ وام، میزان سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۲ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۲۴۶ تومان است. کل سود تسهیلات ۲ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۹۰۷ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۵۲ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۹۰۷ تومان خواهد بود.

برای دریافت این تسهیلات نیاز به ایجاد میانگین حداقل ۳ ماه است

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

۳ ماه

مدت زمان خواب سپرده حداقل ۳ و حداکثر ۱۲ ماه است.

مسدودی سپرده

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

۱۳۰

این نسبت بین ۳۵ تا ۱۳۰ درصد است

حداکثر زمان بازپرداخت

۲۴ ماه

زمان بازپرداخت این تسهیلات براساس ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده ۱۲ و ۲۴ ماه است.

قسط وام

۲,۱۷۱,۲۴۶ تومان

کل سود وام

۲,۱۰۹,۹۰۷ تومان

مجموع رقم وام و سود

۵۲,۱۵۹,۹۰۷ تومان

سپرده جداگانه

-

هزینه‌های جانبی

۵۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد.

امکان واریز و برداشت از حساب در طول مدت سپرده‌گذاری است.

امکان انتقال امتیاز به بستگان درجه یک وجود دارد

درصورتیکه اشخاص حقوقی برای کارمندان خود ایجاد سپرده و دریافت تسهیلات کنند ارائه کسر از حقوق الزامی است.

نباید فراموش کنید که ضریب برابری تسهیلات بین ۳۵ تا ۱۳۰ درصد است. یعنی می‌توانید بین ۳۵ تا ۱۳۰ درصد میانگین حساب خود تسهیلات دریافت کنید.

اما در طرح نیکان باید به ۲ نکته زیر توجه کرد:

امکان واریز و برداشت از حساب در طول مدت سپرده‌گذاری امکان‌پذیر است.

وام‌گیرنده می‌تواند امتیاز تسهیلات را به اقوام درجه یک خود مانند: همسر،‌ پدر،‌ مادر، فرزند، برادر و خواهر انتقال دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه