وام بدون ضامن قسطا – دریافت وام کمتر از یک هفته

وام بدون ضامن قسطا – دریافت وام کمتر از یک هفته
کدخبر : 9444
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

با استفاده از خدمات قسطا میتوانید برای دریافت وام بدون ضامن تا سقف 20 میلیون تومان اقدام کنید. این وام در قالب یک کارت اعتباری عضو شتاب در اختیار شما قرار میگیرد.

با استفاده از قسطا کارت میتوانید هر کالایی را قسطی بخرید. چون وام شما یک وام فوری است که حتی از فروشگاه هایی که فروش اقساطی ندارند میتوانید قسطی خرید کنید. چون با این کارت شما بصورت نقدی خرید میکنید و بعدا اقساط را به قسطا بازپرداخت میکنید. پس امکان خرید اقساطی از تمامی فروشگاه های اینترنتی و غیر اینترنتی سراسر کشور با قسطا کارت فراهم میباشد.

از آنجا که کشف طلا در اوگاندا باعث شده است که توجه بیشتری به بازار ارزهای دیجیتال شود میتوانید با یادگیری و کسب مهارت به این بازار ورود کرده و به فکر پس انداز باشید.

02

سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال

اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، لازم است که برای شروع به نکاتی که در این بخش متذکر شده ایم توجه کافی داشته باشید.

قبل از هر چیز باید بدانید که دقیقاً در چه چیزی دارید سرمایه‌گذاری می‌کنید؛ به این معنا که اطلاعات لازم را در ارتباط با رمز ارزها و سرمایه گذاری در ارز دیجیتال به دست آورید.

اشتباهی که بسیاری از سرمایه گذاران جدید مرتکب می شوند، نگاه به گذشته و تعمیم آن به آینده است. در حالی که در مورد رمز ارزها ممکن است چنین نباشد و اتفاقاتی که در گذشته رخ داده است، دقیقا در آینده بالعکس شود. پس در مورد این مسئله نیز لازم است که مطالعات کافی داشته باشید.

قیمت ارزهای رمزنگاری شده مرتبا در حال نوسان است و ممکن است به سرعت در عرض چند ثانیه قیمت آن ها دچار تغییر و تحول زیادی شود که این می تواند برای سرمایه گذاران تازه وارد با ریسک بالایی همراه باشد.

اگرعلاقه مند شده اید که به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال بپردازید. بنابراین اصلا نگران تهیه سرمایه اولیه نباشید، چون قسطا پیشنهاد فوق العاده ای برای شما دارد. شما می توانید برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال ، سرمایه اولیه خود را از طریق ذریافت کارت اعتباری قسطا کارت فراهم کنید.

برای این منظور به وب سایت ما به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و قبل از هر اقدامی برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از آن درخواست خود را برای صدور قسطا کارت و دریافت امتیاز الکترونیکی بدون ضامن از قسطا ثبت نمایید.

راه اندازی کسب و وکار با وام قسطا

همانطور که گفته شد، قسطا کارت عضو شتاب بوده و همه جا معتبر است. لذا شما در نحوه خرج کردن وام قسطا کاملا ازاد هستید و میتوانید نسبت از این وام به عنوان کمک هزینه ای برای راه اندازی یک کسب و کار جدید استفاده کنید.

مثلا میتوانید کارگاه خود را تجهیز کنید و یا یک ابزار کاربردی تهیه کنید و در شغل خود پیشرفت کنید.

 

03

مراحل دریافت قسطا کارت

برای دریافت وام از قسطا لازم است که ابتدا برای دریافت کارت اعتباری تقاضا دهید. برای این منظور مراحل زیر را دنبال نمایید.

مرحله اول : در مرحله اول برای دریافت قسطا کارت، به وب سایت قسطا مراجعه کنید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد نمایید. لطفا اطلاعات خواسته شده برای ساخت اکانت را با دقت و دقیق وارد نمایید.

مرحله دوم : در این مرحله به اکانت خود وارد شوید و احراز هویت نمایید؛ سپس گزینه ی "دریافت قسطا کارت" در صفحه اصلی را کلیک نمایید تا وارد فرایند ثبت درخواست قسطا کارت شوید.

مرحله سوم : در این مرحله از ثبت سفارش ، مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید، به همراه میزان اقساط و مبلغ پیش پرداخت.

مرحله چهارم : در این مرحله از درخواست می شود که مدارک خود را بارگذاری نمایید. مدارکی از قبیل : یک برگ چک صیادی، تصویر کارت ملی، گزارش حساب چک شما.

مرحله پنجم : پس از بارگذاری مدارک در مرحله چهارم، در مرحله پنجم وارد مرحله اعتبارسنجی خواهید شد و قسطا بررسی های لازم را به منظور سنجش اعتبارشما انجام خواهد داد و نتیجه را ظرف مدت ۱ روز کاری به شما اعلام می نماید. در صورت تایید اعتبار، فرایند ثبت درخواست قسطا کارت ادامه می یابد.

مرحله ششم : در این مرحله، اعتبار شما تایید شده است و شما مدارک را به صورت حضوری یا از طریق پست، برای قسطا ارسال می نمایید. پس از دریافت چک ها، قسطا، کارت اعتباری قسطا کارت را برای شما صادر کرده و به آدرس شما ارسال می نماید.

مرحله هفتم : در این مرحله لازم است که شما مبلغ مشخص شده برای پیش پرداخت را به حساب قسطا واریز نمایید. پس از آن قسطا کارت به مبلغ موافقت شده برای وام درخواستی شما شارژ می شود.

حالا می توانید با در دست داشتن قسطا کارت به تمامی مراکز فروش در سراسر کشور مراجعه کنید و از هر فروشگاهی که مایل بودید خرید نمایید و هزینه را به صورت نقدی از طریق دستگاه پوز POS پرداخت نمایید؛ و بعدا آن هزینه را به صورت اقساطی به قسطا بپردازید. همچنین امکان خرید با قسطا کارت از طریق فروشگاه های آنلاین وجود دارد؛ کافیست رمز اینترنتی کارت خود را فعال سازی کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه