خرید اقساطی لوازم خانگی

خرید اقساطی لوازم خانگی
کدخبر : 8784
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

11

پس انداز چیست؟ آیا میتوان با پس انداز کردن، کالاهای گران قیمتی مثل یخچال و تلویزیون خرید؟ قطعا با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، اینکار سخت خواهد بود. لذا قصد داریم شما را با قسطا آشنا کنیم تا به واسطه قسطا بتوانید نسبت به خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن ، دوربین عکاسی قسطی و... (از هر فروشگاهی که خواستید) اقدام کنید.

دریافت وام 20 میلیونی از قسطا (کلیک کنید)

علاوه بر این با استفاده از خدمات قسطا میتوانید هزینه انواع خدمات هم بصورت قسطی پرداخت کنید خدماتی مثل دندان پزشکی اقساطی، عمل بینی اقساطی و.... . با ما همراه باشید تا با شرایط دریافت وام از قسطا آشنا شوید.

 

مراحل دریافت وام بدون ضامن قسطا

قسطا بهترین استارتاپ در حوزه لندتک (فناوری مالی) میباشد که شما میتوانید در عرض یک هفته یک وام 20 میلیون تومنی بدون ضامن از آن دریافت کنید. مبلغ این وام در قالب یک کارت اعتباری عضو شتاب به نام قسطا کارت در اختیار شما قرار میگیرد که این کارت عضو شتاب بوده و همه جا معتبر میباشد.

فرض کنید قصد خرید لوازم خانگی دارید اما جایی را سراغ ندارید که فروش اقساطی داشته باشد و یا قصد خرید قسطی لوازم خانگی از یک فروشگاه اینترنتی را دارید. با داشتن قسطا کارت جای نگرانی نیست. چون شما میتوانید با قسطا کارت از هر فروشگاهی بصورت نقدی خرید کنید و بعدا اقساط را به قسطا بازپرداخت کنید.

برای ثبت سفارش و محاسبه اقساط حتما به سایت قسطا مراجعه کنید www.ghesta.ir سپس یک حساب کاربری ایجاد کرده و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید. بعد از یک تا سه روز کاری نتیجه اعتبارسنجی شما مشخص میشود و مبلغی تا سقف 20 میلیون تومان به شما اختصاص میابد. سپس با ارسال مدارک، بعد از یک هفته قسطا کارت به دست شما میرسد و میتوانید با قسطا کارت از هر فروشگاهی به صورت نقدی خرید کنید و بعدا اقساط را به قسطا پرداخت کنید

22

 

خرید اقساطی لوازم خانگی با قسطا کارت

خرید قسطی لوازم خانگی موضوعیست که با گران شدن لوازم خانگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اگر قصد خرید لوازم خانگی قسطی دارید حتما به سایت قسطا سر بزنید.

همانطور که گفته شد مهم ترین مزیت قسطا این است که برای خرید قسطی لوازم خانگی ، شما در انتخاب فروشگاه آزاد هستید و میتوانید از تمامی فروشگاه های اینترنتی و غیر اینترنتی سراسر کشور بصورت نقدی خرید کرده و بعدا اقساط را به قسطا پرداخت کنید. در واقع هرجا که دستگاه پوز و یا درگاه پرداخت اینترنتی باشد، شما میتوانید از قسطا کارت استفاده کنید.

لذا خرید اقساطی هر گونه لوازم خانگی با قسطا کارت به راحتی امکان پذیر میباشد. شما میتوانید کالایی با کیفیتو قیمت مناسب از فروشگاه های مختلف انتخاب کنید و با اعتبار قسطا نسبت به خرید آن اقدام کنید. شما به فکر خرید چه کالایی هستید؟ تلویزیون اقساطی؟ مبل اقساطی؟ یا... ؟

33

 

دندان پزشکی اقساطی

یکی دیگر از مزایای قسطا کارت این میباشد که امکان پرداخت قسطی هزینه های خدمات درمانی هم با این کارت امکان پذیر میباشد. همانطور که میدانید بسیاری از خدمات درمانی تحت پوشش بیمه ها نیستند و هزینه های زیادی هم دارند. مثلا هزینه های دندان پزشکی و خدمات زیبایی دندان از جمله خدمات درمانی است که معمولا تحت پوشش بیمه ها نیستند.

اما با استفاده از قسطا کارت میتوانید تمامی این هزینه را در هر کلینیک و مرکز درمانی بصورت اقساطی پرداخت کنید. لذا انواع خدمات دندان پزشکی مثل ارتودنسی اقساطی ، بلیچینگ اقساطی ، لمینیت اقساطی و... به راحتی با قسطا کارت امکان پذیر میباشد.

 

کلام پایانی

با توجه به موارد ذکر شده در این مقاله، خرید اقساطی لوازم خانگی و هرکالای دیگری و همچینین پرداخت اقساطی هزینه خدمات درمانی مانند دندان پزشکی اقساطی به راحتی با قسطا کارت امکان پذیر میباشد. برای ثبت سفارش و دریافت وام بدون ضامن قسطا به سایت قسطا www.ghesta.ir مراجعه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه