خرید موتورسیکلت اقساطی|فروش اقساطی|دستگاه جوش اقساطی

خرید موتورسیکلت اقساطی|فروش اقساطی|دستگاه جوش اقساطی
کدخبر : 5006
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

اگر دقت کرده باشید، موتور سیکلت جز وسایل نقلیه ای است که شرایط فروش اقساطی آن را تقریبا در هر کجا می توان دید؛ یعنی شما می توانید هر زمان به داشتن یک موتور سیکلت نیاز پیدا کردید، برای خرید موتورسیکلت اقساطی اقدام کنید. اما سوال این است که چرا هنوز عده ای با وجود آگاهی از مزیت های داشتن یک موتور سیکلت، هنوز قصد خرید ندارند؟ می توان یکی از دلایل آن را شرایط فروش اقساطی نامطلوب و سخت دانست. ما برای حل مشکلات موجود در ارتباط با فروش اقساطی انواع کالا، از لوازم خانگی گرفته تا ابزار کار مانند دستگاه جوش اقساطی ، دستگاه فرز اقساطی و ... راه حل بسیار مناسبی را به شما معرفی خواهیم کرد. لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مزیت های فروش اقساطی برای فروشندگان

به طور کلی، این روزها از شرایط فروش اقساطی بیش از پیش استقبال می شود؛ به این دلیل که با خرید قسطی می توانید همیشه مبلغی پول در حساب خود داشته باشید که صرف مخارج دیگر خود نمایید. بنابراین به سادگی می توان نتیجه گرفت که با استقبال از شرایط فروش اقساطی، بازار به جریان خواهد افتاد و میزان تقاضا بالا می رود و عدم ثبات بازار برای فروشندگان یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

2

از طرفی، زمانی مشتریان از خرید اقساطی استقبال می کنند که شرایط فروش اقساطی توسط فروشگاه یا شرکت ارائه دهنده، معقول به نظر بیاید و با شرایط مشتری سازگار باشد.

اما متاسفانه موانعی که سد راه مشتریان می شود شامل نرخ کارمزد بالا، ارائه ضامن، اقساط کوتاه مدت و مواردی از این قبیل می باشد که باعث می شود افراد از خرید اقساطی، جهت خرید کالا یا خدمات مورد نیاز خود استقبال نکنند.

اما آیا پرداخت هزینه ها به صورت اقساطی فقط برای خریدار سودمند است؟ اگر شما با روال کار شرکت های ارائه دهنده تسهیلات آنلاین آشنا باشید؛ پاسخ به این سوال خیر است. زمانی که از این تسهیلات استفاده می کنید؛ فروشنده مبلغ را کامل دریافت می کند و شما هزینه را به صورت قسطی به شرکتی که از آن تسهیلات دریافت کرده اید؛ می پردازید. با این روش هم فروشنده محصول خود را فروخته است و هم خریدار به کالای مورد نیاز خود دسترسی پیدا کرده است و این یعنی چرخه اقتصادی به نسبت قبل فعال تر شده و برای خریدار و فروشنده سودمند است.

قسطا ارائه دهنده خدمات فروش اقساطی

به منظور سهولت امر خرید و برداشتن موانع و مشکلات موجود برای خرید اقساطی که می تواند مشتریان محترم را از خرید منصرف کند، قسطا گامی موثر برداشته است و اقدام به اعطای امتیاز بدون ضامن به متقاضیان، با حداقل نرخ سود بازپرداخت نموده است. همچنان همراه ما باشید تا با قسطا بیشتر آشنا شوید.

قسطا، پیشرو در صنعت لندتک در ایران

آیا با صنعت لندتک آشنایی دارید؟ در صنعت لندتک با توجه به اعتبار خود مشتری و بدون نیاز به ضامن، برای او امتیاز الکترونیکی در نظر گرفته می شود. قسطا از فعالان صنعت لندتک است و مجهز به یک سیستم اعتبارسنجی که از طریق آن اعتبار مشتری بررسی می شود و در صورت تایید اعتبار، قادر خواهد بود از خدمات قسطا استفاده کند.

3

چگونه توسط قسطا، قسطی خرید کنیم؟

خرید اقساطی به واسطه قسطا، از طریق قسطا کارت امکان پذیر است. قسطا کارت نوعی کارت اعتباری است که توسط مجموعه قسطا صادر می شود و از طریق آن می توانید نقدا خرید کنید و بعدا آن هزینه را در قالب چند قسط به صورت ماه به ماه به قسطا بپردازید. برای دریافت قسطاکارت، به وبسایت رسمی قسطا رفته و مراحل درخواست این کارت اعتباری را به صورت گام به گام انجام دهید. همچنین اگر می خواهید با قسطاکارت از فروشگاه های آنلاین معتبر مانند دیجی کالا، ترب و ... خرید کنید به شما پیشنهاد می دهیم رمز دوم کارت را نیز فعال کنید تا از امکانات این کارت، حداکثر استفاده را داشته باشید.

خرید ابزار کار اقساطی : دستگاه جوش اقساطی

شما در هر کدام از مشاغل صنعتی و ... که مشغول به فعالیت هستید، می توانید دستگاه ها و ابزارهای مورد نیاز خود را از طریق قسطا، قسطی بخرید.

برای خرید دستگاه جوش قسطی، ابتدا باید به وب سایت قسطا به آدرس ghesta.ir وارد شوید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.

پس از آن لازم است که قسطا کارت بگیرید. برای دریافت قسطا کارت باید درخواست دهید. مراجل ثبت درخواست قسطا کارت در سایت قسطا به طور کامل قابل مشاهده است.

پس از دریافت قسطا کارت می توانید از تمام فروشگاه های سراسر کشور که دارای دستگاه pos می باشد، دستگاه جوش قسطی بخرید؛ به این ترتیب که با قسطا کارت هزینه را نقدا می پردازید و بعدا آن هزینه را به صورت قسطی به قسطا می پردازید.

بنابراین شما می توانید برای خرید هر گونه دستگاه در حیطه کار خود مثل دستگاه جوش یا دستگاه فرز اقساطی، از طریق قسطا اقدام کنید.

4

مزیت های خرید اقساطی از طریق قسطا چیست؟

  • خرید اقساطی از طریق قسطا به ضامن نیاز ندارد
  • نرخ سود بازپرداخت اقساط، حداقل میزان ممکن است
  • شرایط خرید از طریق قسطا از انعطاف بالایی برخوردار است
  • مراحل درخواست تا دریافت قسطا کارت کاملا غیرحضوری قابل انجام است
  • امکان خرید با قسطا کارت از تمامی فروشگاه های سراسر کشور امکان پذیر است
  • شما می توانید برای قسطا کارت رمز اینترنتی دریافت کنید و به صورت آنلاین هم خرید کنید

کلام پایانی

به ذکر مزیت های فروش اقساطی برای فروشندگان و خریداران پرداختیم. همچنین در ادامه مجموعه قسطا برای خرید موتورسیکلت اقساطی ، دستگاه جوش اقساطی، و هرگونه کالا و وسیله کار را برای شما عزیزان معرفی کردیم.

شما می توانید خرید اقساطی هر گونه کالا از جمله لوازم خانگی، کالاهای دیجیتال، خرید ابزار کار و حتی استفاده از خدمات مختلف پزشکی، گردشگری و ... در سراسر کشور، را از طریق قسطا انجام دهید.

پس اگر به دنبال محلی برای فروش اقساطی هستید و هنوز موتورسیکلت نخریده اید، یا در کار و حرفه ی خود به دستگاه جوش نیاز دارید، یا اینکه فرز کاری انجام می دهید و نیاز به خرید دستگاه فرز دارید، زمان را از دست ندهید و برای خرید موتورسیکلت اقساطی، دستگاه جوش اقساطی یا دستگاه فرز اقساطی به وب سایت قسطا مراجعه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه