7 ایده کسب و کار با 600 میلیون تومان [100% واقعی]

کدخبر : 7572
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

ایده کسب و کار با 600 میلیون تومان ممکن است برای بسیاری از افراد سوال برانگیز باشد که می توان چه کسب و کاری را با این مبلغ شروع کرد که ضمن حفظ سرمایه، بازدهی بالایی نیز داشته باشد. در ادامه همراه ما باشید تا با ایده های کسب و کار با 600 میلیون تومان که به کمک آن ها می توانید کسب و کار ایده آل خودتان را داشته باشید آشنا شوید. در ادامه همراه ما باشید.

 ایده کسب و کار با 600 میلیون تومان

نکات مهم در ایده کسب و کار با 600 میلیون تومان

در شرایط کنونی افراد از اینکه پول های خود را در بانک ها به صورت سپرده نگهداری کنند، می ترسند چراکه تورم سبب می شود از ارزش پولشان کاسته شود. بنابراین اگر 600 میلیون تومان سرمایه دارید، می توانید از آن برای شروع یک کسب و کار استفاده کنید.

برای اینکه در کسب و کاری که ایجاد می کنید، موفق شوید و همینطور به سود دهی بالایی برسید، لازم است که در این زمینه تحقیقات لازم را داشته باشید و ریسک های لازم را نیز در نظر بگیرید. لازمه شروع هر کسب و کاری این است که هم در حیطه تخصص و توانمندی های شما باشد و هم به آن علاقه داشته باشید. تخصص و علاقه می تواند در کنار پشتکار و اراده منجر به سودآوری بالایی برای شما شود.

7 ایده کسب و کار با 600 میلیون تومان

ایده کسب و کار با 600 میلیون تومان بسیار متنوع است. اما همانطور که پیش تر اشاره کردیم شما باید شغلی را متناسب با سطح توانمندی ها و علاقه خود انتخاب کنید. در ادامه همراه ما باشید و با 7 ایده از بهترین کسب و کارها که می توان با 600 میلیون تومان اقدام به راه اندازی آن کرد، آشنا شوید.

7 ایده کسب و کار با 600 میلیون تومان

1.فروشگاه اینترنتی ساعت

کسب و کارهای اینترنتی روز به روز در حال افزایش هستند و همین موضوع سبب شده است حتی بسیاری از کارهای حضوری تعطیل شوند و یا آن ها نیز برای رونق دادن به کار خود، اقدام به فروش آنلاین و اینترنتی نیز نمایند.

بنابراین شما می توانند با 600 میلیون تومان بدون اینکه هزینه ای را برای پول رهن و اجاره یک مغازه اختصاص دهید، تمامی سرمایه خود را خرید محصول مورد نظر خود کنید و یا از طریق راه اندازی یک سایت و یا پیج اینستاگرام آن ها را به فروش برسانید. یکی از کالاهایی که برای فروشگاه اینترنتی با 600 میلیون تومان سرمایه پیشنهاد می شود، ساعت است. ساعت ها از تمامی برندها را می توانید متناسب با سلیقه مشتریان و البته در نظر گرفتن توان مالی خرید مردم، در این فروشگاه عرضه کنید و به سود بالایی برسید.

برای اینکه بتوانید یک فروشگاه اینترنتی موفق داشته باشید، باید علم سئو را به خوبی بیاموزید. وبسایت پلاتیوم در آموزش سئو مقدماتی به شما کمک می کند.

2.پرورش میگو

در سال های اخیر با استقبال افراد از میگو مواجه هستیم و این غذای دریایی تا حد زیادی توانسته وارد رژیم غذایی خانواده های ایرانی شود. ایده کسب و کار با 600 میلیون تومان با پرورش میگو، متناسب با قابلیت های موجود در کشور و پتانسیل هایی که در این زمینه وجود دارد، از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است.

برای راه اندازی یک واحد پرورش قارچ شما باید زمین مناسبی را برای اینکار در نظر بگیرید. البته توصیه می شود افرادی که در مناطق ساحلی جنوب کشور و یا مناطق خاصی همچون گمیشان گلستان ساکن هستند، اقدام به اینکار کنند، چراکه منطقه جغرافیایی در کیفیت پرورش میگو ها تاثیر گذار است.

 

3.پرورش قارچ

بسیاری از افراد از درآمد بالای پرورش قارچ اطلاع دارند، به همین دلیل است که شاهد پرورش قارچ حتی به صورت خانگی نیز می باشیم. در پرورش قارچ هر چه میزان سرمایه اولیه بیشتر باشد، طبیعی است که میزان در آمد نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین پرورش قارچ از ایده های خوب کسب و کار با 600 میلیون تومان است.

بسیاری بر این عقیده هستند که حتی سرمایه زیادی برای شروع اینکار نیز دارید، سعی کنید که با نصف مقدار سرمایه، کار را شروع کنید و به تدریج و با رسیدن به درآمد، کم کم با مابقی پولتان نیز آن را گسترش دهید. اینکار فرصتی را نیز در اختیار شما قرار می دهد تا با شروع کار در ابعاد کوچک، با نکات مهم آن نیز آشنا شوید و با رفع خطاهای احتمالی کم کم کار خود را گسترش دهید. فراموش نکنید شغل پرورش قارچ به عنوان مشاغل زود بازده شناخته شده است و تولید کنندگان ضمن اینکه می توانند سرمایه اولیه خود را بازیابی کنند، می توانند به سود بالایی نیز برسند.

4.تولیدی مبل و یا فروشگاه مبل

با 600 میلیون تومان در حالت خوشبینانه اگر بتوانید مغازه ای با قیمت مناسب رهن و یا اجازه کنید، می توانید یک فروشگاه مبل را راه اندازی کنید. فروش مبل نیز سود خوبی را به همراه دارد و سرمایه گذاری 600 میلیون تومان از ایده های خوب است.

در صورتی که علاقه مند به کار تولیدی هستید، بهتر است تجربه کافی در زمیته نجاری و تولید مبل داشته باشید و سپس سرمایه خود را در این زمینه هزینه کنید.

5.راه اندازی قنادی و مغازه ای برای فروش کیک و شیرینی

این روزها بسیاری ترجیح می دهند چای عصر خود را در کنار یک شیرینی و یا کیک نوش جان کنند، به همین دلیل پختن کیک و شیرینی و همینطور فروختن آن ها از مشاغل پر درآمد شناخته شده است.

البته شروع اینکار نیازمند داشتن دانش و مهارت کافی است و اگر دوره کیک و شیرینی پزی را گذرانده اید، می توانید با جمع آوری یک تیم کار خود را حتی در ابعاد کوچک شروع کنید.

6.راه اندازی یک کافی شاپ

از ایده کسب و کار با 600 میلیون تومان راه اندازی کافی شاپ است،  به دلیل اینکه فضای خوبی را به مشتریان ارائه می کنند، طرفداران زیادی دارند، البته که کیفیت خدماتی که ارائه می دهند نیز حائز اهمیت است. شما می توانید با اجاره یک مکان کوچک در منطقه ای پرتردد اما دنج در شهر، کار خود را شروع کنید. لازم است ابتدا مهارت و دانش کافی در مورد کافه داری و البته نیروهای مورد نیاز را به دست آورید و همینطور هزینه های پرسنل به همراه دیگر هزینه ها را در کنار در آمد کافه در نظر داشته باشید.

7.مزرعه کوچک زعفران

مزرعه زعفران از ایده کسب و کار با 600 میلیون تومان است که با توجه به اینکه کشور ایران بزرگ ترین تولید کننده زعفران در جهان می باشد، می تواند ایده خوبی باشد. البته برای اینکار به یک باغ حداقل 1000 متری نیاز دارید و حتما باید دوره کشاورزی، پرورش و تولید زغفران را گذرانده باشید.

7 ایده کسب و کار با 600 میلیون تومان

سخن آخر

برای ایده کسب و کار با 600 میلیون تومان گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید با یک جست و جوی ساده در اطرافیان خود و یا حتی در اینترنت از آن ها مطلع گردید. فراموش نکنید کاری منتهی به سودآوری برایتان می شود که حتما برای پیش برد آن بر روی تخصص و علاقه مندی خود حساب کرده باشید.

در مقاله فوق به ایده های راه اندازی کسب و کار با 600 میلیون پرداختیم. امیدواریم با مطالعه آن بتوانید تصمیم درستی را برای آینده شغلی خود اتخاذ کنید.

منبع: مدیر سئو

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه