وام فوری | وام بدون ضامن

خبر خوش برای متقاضیان وام فوری | شرایط دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی

بانک رفاه کارگران به کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی خود که دارای درگاه پرداخت اینترنتی یا دستگاه کارتخوان این مجموعه هستند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در قالب طرحی به نام طرح «اوج» وام پرداخت می کند

خبر خوش برای متقاضیان وام فوری | شرایط دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی
کدخبر : 6507
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

متقاضیان دارای دستگاه کارتخوان یا درگاه پرداخت اینترنتی این بانک که خواهان این تسهیلات هستند باید سپرده جاری در یکی از شعب بانک رفاه داشته باشند. سقف این تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان بوده و سود آن براساس ماندگاری سپرده ۱۲ یا ۱۶ درصد است. مبلغ این تسهیلات براساس امتیاز فرد متقاضی در نزد بانک تعیین می‌شود. در صورتی که متقاضیان دارای امتیاز بالایی در شعبه باشند، امکان افزایش سقف مبلغ وام هم وجود دارد.

متقاضیان تسهیلات این طرح باید ضامن رسمی معتبری داشته باشند و همچنین جواز کسب خود را هم به بانک ارائه دهند. افرادی که دارای شرایط مذکور هستند و حداقل چهار ماه از زمان ایجاد میانگین حساب آن‌ها در بانک رفاه گذشته است، امکان درخواست این تسهیلات را دارند.

بانک برای پرداخت این تسهیلات، سپرده وام گیرنده را مسدود نخواهد کرد و افراد تا زمان تسویه اقساط، امکان استفاده از حساب خود را دارند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۲۴ ماه اعلام شده است. ضمنا متقاضیان خودشان باید هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی را بپردازند.

طبق قوانین معمول بانک‌ها، متقاضیان نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشند.

در صورتی که بانک رفاه به متقاضیان سقف تسهیلات را به همراه سود ۱۲ درصد بپردازد و دوره بازپرداخت را هم همان ۲۴ ماه تعیین کند، مبلغ هر قسط برای وام‌گیرنده، ۴ میلیون و ۷۰۷ هزار و ۳۴۷ تومان خواهد بود. مجموع رقم این مبلغ وام و سود آن هم، ۱۱۳ میلیون و ۳۶ هزار و ۳۳۳ تومان می‌شود.

وام فوری

بانک ملی ایران، به مستمری بگیران سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته امداد امام خمینی وام خوداشتغالی پرداخت می‌کند. مبلغ این تسهیلات حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان است.

تسهیلات خوداشتغالی به صورت قرض الحسنه و با کارمزد ۴ درصد به مشتریان پرداخت می‌شود. متقاضیانی که خواهان این تسهیلات هستند باید از کمیته امداد یا بنیاد شهید و امور ایثارگران یا سازمان بهزیستی نامه دریافت کنند و آن را به یکی از شعب بانک ملی ارائه دهند. ضمنا این افراد باید در یکی از شعب بانک ملی حساب قرض الحسنه داشته باشند یا این سپرده را تشکیل دهند. در این تسهیلات، موجودی سپرده قرض الحسنه وام گیرنده مسدود نخواهد شد و افراد قبل از تسویه اقساط، امکان استفاده از مبلغ حساب خود را دارند.

افرادی که خواهان دریافت این نوع تسهیلات تا سقف ۵۰ میلیون تومان هستند، باید دو ضامن رسمی به بانک ارائه دهند. در صورتی که به فردی ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات تعلق بگیرد، علاوه بر ضامن، باید سند ملکی هم به شعبه بانک ارائه شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۸۴ ماه اعلام شده است.

طبق قانون بانکی، وام‌گیرنده نباید در سیستم بانکی بدهی یا چک برگشتی داشته باشد. در صورتی که وام‌گیرنده اقساط را به موقع نپردازد، باید بدهی خود را با نرخ وجه التزام ۱۲ درصد بدهد. پرداخت هزینه جانبی تشکیل پرونده و کارمزد هم برعهده وام‌گیرنده است.

اگر بانک به متقاضی ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات را با نرخ کارمزد یاد شده و تعیین مدت زمان بازپرداخت ۸۴ ماهه، اعطا کند، مبلغ اقساط برای وی یک میلیون و ۱۹۰ هزار و ۴۷۶ تومان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه