رتبه بندی فرهنگیان | رتبه بندی معلمان

رای مثبت شورای نگهبان به تصویب رتبه بندی فرهنگیان

عباس نجار در آیین تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید آموزش و پرورش قزوین افزود: با رفع این ایرادات امیدواریم رتبه بندی معلمان به زودی به تصویب رسیده و اجرایی شود.

رای مثبت شورای نگهبان به تصویب رتبه بندی فرهنگیان
کدخبر : 4884
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

طرح رتبه بندی فرهنگیان دغدغه‌ای دیگر در حوزه آموزش و پرورش است که پس از گذشت حدود ۱۰ سال از تصویب آن اکنون تصویب لوایح آن در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است.طرح رتبه بندی فرهنگیان از اقداماتی است که در وهله اول برای ارتقای کیفیت آموزشی و سپس در راستای بهبود وضعیت معیشت معلمان در نظر گرفته شده است.طرح رتبه بندی فرهنگیان یکی از طرح های پر سرو صدای این روزها در مجلس است . زیرا با انجام طرح رتبه بندی فرهنگیان حقوق معلمان افزایش چشمگیری خواهد داشت.در ادامه به آخرین اخبار از طرح رتبه بندی فرهنگیان می پردازیم.

رتبه بندی فرهنگیان

سرپرست معاونت برنامه ریزی، منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: اشکالات شورای نگهبان به نظام رتبه بندی معلمان مرتفع شده و به زودی لایحه مربوط به آن مجلس تقدیم می‌شود.

عباس نجار  در آیین تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید آموزش و پرورش قزوین افزود: با رفع این ایرادات امیدواریم رتبه بندی معلمان به زودی به تصویب رسیده و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش برای رفع دغدغه ها و مسایل و مشکلات معلمان عزم راسخ دارد،افزود: با همه توان از حق فرهنگیان و نظام شایسته سالاری که برای معلم تعریف شده با قدرت دفاع کرده ایم. 

این مسوول همچنین گفت: تغییر مدیران در هر مجموعه از جمله آموزش و پرورش با هدف اعتلا و رشد کیفی برنانه ها و پیشبرد بهتر اهداف دستگاه ها انجام می شود و باید آنرا به فال نیک گرفت.

وی با بیان اینکه اولین معلم خلقت خداست که به پیامبر هم آموختن را یاد داد و معلمان هم در این مسیر ارزشمند قدم برمی دارند که نشان دهنده اهمیت کار آنهاست،افزود:  باید منش و خلق وخوی و اندیشه ای که برای یک انسان فرهیخته متصور هستیم در معلمان تجلی پیدا کند تا افرادی که در زیر دست آنان تربیت و پرورش می یابند، به افرادی فرهیخته تبدیل شوند.

رتبه بندی معلمان

یوسف نوری در حاشیه آیین نواختن زنگ انقلاب که در مدرسه ایمان منطقه ۱۲ آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، با بیان اینکه دهه فجر امسال برنامه افتتاح پروژه‌های عمرانی را در تمام کشور داریم که با حضور معاون اول رئیس جمهور انجام خواهد شد گفت: علاوه بر این مدارس ما در ایام فجر در مزار شهدا و ... حضور یافته و برنامه‌های فرهنگی مختلفی را اجرا می‌کنند. محور عمده فعالیت‌ها در این ایام، فعالیت مدرسه‌ای خواهد بود.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی تصمیماتی گرفته شده است که احتمالا تا فردا نهایی می‌شود و ایرادات در دست بررسی است.

نوری ادامه داد: این موضوعی که الان گفته شد اولا رتبه‌بندی برای امسال نبوده برای سال آینده بوده است و بعد اینکه دولت دارد ارفاق می‌کند و دولت و مجلس و همه اتفاق دارند که برای امسال هم پیاده شود؛ لذا لازم است با این موضوع صبورانه و آگاهانه برخورد شود تا خدای ناکرده ضد انقلاب و دیگران از این آب گل‌آلود ماهی بگیرند و الان می‌بینم این موضوع خوب نیست.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: همکاران ما مطمئن باشند که ما به عنوان خادم همکاران فرهنگی موضوع رتبه‌بندی را پیگیری می‌کنیم تا آنچه که حق هست انجام شود. درباره رتبه بندی تصمیماتی گرفته شده احتمالا تا فردا نهایی می‌شود و ایرادات در دست بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه