قیمت مرغ | قیمت مرغ امروز در بازار

قیمت مرغ اول هفته همه را غافلگیر کرد | قیمت مرغ امروز به چند رسید؟

قیمت مرغ امروز به چند رسید؟

قیمت مرغ اول هفته همه را غافلگیر کرد | قیمت مرغ امروز به چند رسید؟
کدخبر : 25768
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

قیمت مرغ همیشه در حال نوسان است. قیمت مرغ در 3 سال گذشته بسیار افزایش یافته است. قدرت خرید مردم با افزایش قیمت مرغ کاهش یافته است. قیمت مرغ امروز را در ادامه می خوانید. در ادامه اخبار مرتبط با قیمت مرغ را مطالعه می کنید.

نوع مرغ

قیمت(تومان)

ران مرغ بدون پوست بدون دنبالچه چربی سر ساق

۱۲۸,۵۰۰

مغز ران بدون پوست بدون استخوان

۱۴۹,۵۰۰

ساق مرغ بدون پوست و سر ساق

۱۲۵,۰۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال

۱۴۶,۵۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال، بازو

۱۴۹,۵۰۰

ران و سینه بدون پوست بدون دنبالچه شش گردن بال

۱۳۸,۰۰۰

بال کبابی ساده - بدون نوک بال

۹۵,۰۰۰

بازوی کبابی ساده

۷۹,۵۰۰

مخلوط بال و بازو کبابی ساده

۹۲,۰۰۰

فیله مرغ

۱۷۸,۰۰۰

گردن مرغ بدون پوست

۵۰,۰۰۰

شنیتسل بدون آرد

۱۷۵,۰۰۰

جوجه چینی

-

جوجه کباب بی استخوان و بدون بازو ساده

۱۷۹,۰۰۰

جوجه کباب بااستخوان ساده

-

پا چینی ۱۰ عددی مرغ

-

مرغ کنتاکی

-

دل مرغ پاک کرده

۲۹,۰۰۰

جگر مرغ

۱۹,۰۰۰

سنگدان مرغ

۱۹,۰۰۰

پای مرغ

۱۸,۰۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۱۰۰۰گرمی

۱۱۵,۰۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۵۰۰گرمی

۸۹,۰۰۰

بلدرچین کامل تازه(بسته ۱۰۰۰گرمی)

۱۲۵,۰۰۰

مرغ کامل منجمد، بسته بندی کیسه ای (پوشش کیسه نایلونی)

-

مرغ کامل تازه، بسته بندی کیسه ای(پوشش کیسه نایلونی)

۸۱,۵۰۰

مرغ کامل تازه پاک شده، بسته بندی بشقابی

-

تخم مرغ بسته بندی ۱۵ عددی بسته بندی

۴۷,۹۰۰

تخم مرغ بسته ۲۰ عددی بسته بندی

۶۲,۹۰۰

تخم مرغ بسته ۹ عددی بسته بندی

۳۵,۹۰۰

تخم مرغ بسته ۶ عددی بسته بندی

۲۹,۹۰۰

منبع: بازار

قیمت مرغ

حمید کاشانی در پاسخ به اینکه قیمت تخم‌مرغ چه زمانی اصلاح می‌شود، گفت: درخواست اصلاح قیمت تخم‌مرغ را به معاونت مربوطه در وزارت جهادکشاورزی ارسال کردیم، زیرا قیمت تخم مرغ برای دو سال پیش است و باید اصلاح شود.

وی افزود: سال گذشته هیچ تغییری در قیمت تخم‌مرغ نداشتیم با وجود اینکه هزینه‌های کارگری و کرایه‌ها چندین بار افزایش یافت، ریزمغذی‌ها و مکمل‌ها ۳ برابر  و قیمت نهاده‌ها از جمله جوجه افزایشی شد.  یعنی با وجود این افزایش قیمت به وعده خود در تامین تخم‌مرغ به میزان کافی و با قیمت ثابت عمل کردیم.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران میهن تصریح کرد: قرار بود تا عید فطر قیمت‌ها اصلاح شود ولی تاکنون این مهم محقق نشده است.

وی با بیان اینکه قیمت مصوب هرکیلو تخم‌مرغ۴۷هزارو۳۰۰ تومان درب واحدهای تولیدی و برای مصرف کننده ۵۷ هزارتومان است، اظهار کرد: قیمت پیشنهادی اتحادیه برای هر کیلو تخم‌مرغ درب مرغداری ۶۵هزارتومان  و در میادین ۷۸هزارتومان است.

کاشانی همچنین اضافه کرد:در ماه گذشته به دلیل مقرون به صرفه نبودن تولید حدود ۱۱ میلیون کشتار انجام شد و گله‌ها نیز حذف شدند. بنابراین اصلاح قیمت ضروری است. ما معتقدیم که قیمت تخم‌مرغ باید متعادل باشد و موافق کاهش یا افزایش نیستیم. ۶۰ درصد واحدهای ما خرده مالکی هستند و نباید این واحدها از بین بروند.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران میهن در ادامه گفت: قیمت ۴۷هزارو۳۰۰ تومان مورد تایید اتحادیه نیست و با دستور وزیر جهادکشاورزی و همراهی اتحادیه این قیمت تنها تا پایان عید فطر معتبر بود.

وی در پایان گفت: حدود یک هفته‌ می شود که برای جلوگیری از ضرر و زیان، خودمان تخم مرغ را با قیمت‌های بالاتر خریداری و ذخیره کردیم تا قیمت‌ها متعادل شود و گله‌ها حذف نشوند. در حقیقت با خرید بالاتر قصد داریم از خسارت به صنعت جلوگیری کنیم./ فردای اقتصاد

قیمت مرغ

امیدواریم قیمت مرغ گران شود

سال هاست که کشور گرفتار تحریم ها شده و دولت ها برای تامین ارز واردات نهاده های دامی با مشکلات جدی مواجه هستند، اما اهمیت آرامش و ثبات در بازار مرغ به حدی است که گاهی روسای جمهور مستقیما وارد مذاکره می شوند. . این موضوع و منابع موجود ارز دولتی برای تامین نهاده های دامی مرغداران تخصیص داده می شود، اما البته اینکه این ارز به چه کسانی و نحوه توزیع نهاده ها در بازار حکایت از هزار و یک شب است. که دیده شده است در سه چهار سال اخیر و به خصوص پس از نوسانات پولی، به وضوح شاهد بودیم که چگونه قیمت مرغ چند برابر شد و صف های طولانی برای خرید مرغ در شهرهای بزرگ کشور شکل گرفت.

روزنامه خراسان نوشت: اکنون با توجه به تحولات بین المللی قیمت جهانی نهاده های دامی کاهش یافته و شاهد ثبات در بازار مرغ هستیم که البته حجم بالای جوجه ریزی در ثبات قیمت و تعداد جوجه کشی ها تاثیری نداشته است. همچنین وابسته به تامین نهاده های دامی است.

پس از گذشت 4 ماه، وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد به دلیل خودکفایی در تامین مرغ برای حمایت از سرمایه گذاران این صنعت، صادرات مرغ به کشورهای همسایه انجام می شود. اولاً چرا باید اجازه صادرات یک محصول استراتژیک را داشته باشید که با ارز دولتی عرضه می شود و نوعی یارانه از بیت المال دریافت می کند؟

حافظه تاریخی و اسناد نشان می دهد که مدیران دولتی به ویژه جهاد کشاورزی اطلاعات دقیقی از میزان ذخایر موجود در بازار و نیازهای خود ندارند و این بدان معناست که مدیریت عرضه و تقاضا اغلب از دسترس این مدیران خارج است. ، که شاهد کشتار وحشیانه هستند. جوجه یک روزه یا بازار خالی از مرغ می شود، بنابراین تصمیم به صادرات مرغ بی شک باعث تعادل و ثبات در بازار این کالای اساسی و سر سفره مردم خواهد شد و شاید در یک ماه آینده این کار را انجام دهیم. شاهد جهش قیمت هستیم و صف می کشیم. در بازار مشهد مدت زیادی منتظر بمانیم، زیرا در حالت عادی باز کردن درب صادرات یک محصول به معنای مسدود کردن آن است به گونه ای که تولید آن به نفع تولیدکننده و مردم نباشد، زیرا یا محصول آنقدر صادر می شود که گم شده شاهد هدر رفت هزاران تن محصول تولیدی با یارانه خزانه در کشور خواهیم بود و نمونه های آن بسیار است، کافی است نگاهی به بازار تابستانی بیندازید. چند ماه گذشته یا بازار تخم مرغ در گذشته و چندین نمونه دیگر. امیدواریم این تصمیمات با هدف برهم زدن آرامش بازار و ثبات قیمت ها گرفته نشده باشد./ ایران 360

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
روی خط رسانه