اخبار حوادث | حادثه تلخ | اخبار حوادث روز

بیمار اورژانسی که دزد از آب درآمد | سرقت دستگاه شوک تو روز روشن از اورژانس!

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از وقوع دو فقره سرقت از تجهیزات اورژانس طی ساعات گذشته در دو نقطه از پایتخت خبر داد.

بیمار اورژانسی که دزد از آب درآمد | سرقت دستگاه شوک تو روز روشن از اورژانس!
کدخبر : 24290
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از وقوع دو فقره سرقت از تجهیزات اورژانس طی ساعات گذشته در دو نقطه از پایتخت خبر داد.

سرقت از تجهیزات اورژانس تهران

ابوالفضل ماهرخ در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت: شب گذشته و به دنبال درخواست کمک از سوی یکی از شهروندان در شمال تهران، موتورلانس اورژانس به محل اعزام شده و خدمات امدادی را به فرد مذکور ارائه کرد، پس از بازگشت این موتورلانس به پایگاه و درحالی که بنابود به ماموریتی دیگر اعزام شود، مشخص شد که کیف حامل تجهیزات اورژانسی و پزشکی از جعبه عقب موتورلانس سرقت شده است. در همین راستا نیز موتورلانسی دیگر از نزدیک‌ترین پایگاه جایگزین شد.

وی ادامه داد: صبح امروز نیز تکنسین‌های اورژانس یکی از پایگاه‌های واقع در مرکز تهران در حال اعزام به ماموریت بودند که با باز بودن در آمبولانس مواجه شده و در بررسی‌های بیشتر متوجه شدند که دستگاه شوک از داخل آمبولانس سرقت شده است. متاسفانه این سرقت سبب شد تا آمبولانس مذکور تا تجهیز دوباره از چرخه عملیات خارج شود و مرکز ارتباطات اورژانس نیز از پایگاه همجوار آمبولانس دیگری را جایگزین کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران همچنین اضافه کرد: دستگاه شوک یکی از اصلی‌ترین تجهیزات آمبولانس‌هاست که به وسیله آن افراد زیادی به زندگی بازگشته و از مرگ نجات یافته‌اند.

منبع : فردا نیوز

دزدی به خانه بازیگر معروف

سارقان به خانه امیر نوری، بازیگر سینما، دستبرد زدند و مقدار قابل توجهی از اموال او را به سرقت بردند. این دستبرد زمانی اتفاق افتاد که امیر نوری در خانه نبود.

امیر نوری درباره این اتفاق به اعتمادآنلاین گفت: سارقان زمانی وارد خانه شدند که من در منزل نبودم. آنها احتمالاً از دیوار وارد خانه شدند و بعد وسایل را در کمال آرامش از در خارج کردند. از آنجایی که خانه تک‌واحدی است همسایه‌های دیگر متوجه این سرقت نشدند و متاسفانه کسی چیزی ندیده ‌است.

او درباره اینکه چه اموالی از خانه سرقت شده است، گفت: وسایلی را که کمتر از یک متر ارتفاع داشت و قابل حمل بود از خانه خارج کرده‌اند. بخش‌هایی از خانه هم تخریب شده‌ است. من اول فکر می‌کردم فرد سارق از سر کینه و دشمنی چنین کاری کرده اما وقتی پلیس خانه را بررسی کرد گفت که احتمالاً سارقان به دنبال پول و طلا بودند که بخش‌هایی را در خانه تخریب کردند.

خلاقیت عجیب یک دزد چاق

  پسر 8 ساله اش راه فرار بود

رسیدگی به این پرونده از یک هفته پیش درجریان شکایت تعدادی از مالباخته ها که مدعی بودند طلاهای دختر بچه هایشان حوالی ظهر توسط زن ناشناس در محدوده کوچه های خلوت صالحیه سرقت شده است.

حمله سارقان به پلیس

به دنبال شکایت این مالباخته ها بود که تیمی از ماموران پلیس آگاهی برای شناسایی سارق زن دست به کار شدند و پس از چند روز سرانجام توانستند با رد زنی این زن رد او کشف کنند.

این زن سارق که با همدستی پسر بچه اش سناریوی سرقت را طراحی و اجرایی می کرد خیلی زود شناسایی و دستگیر شد.

این زن در اعتراف هایش به 4 فقره سرقت اشاره کرد و گفت چون من وزن ام زیاد بود و نمی‌توانستم بعد از سرقت پا به فرار بگذارم طلا های سرقتی از دختر بچه ها را که بیشتر در کوچه های خلوت درحال بازی بودند از گوش آنها درمی آوردم و بعد به پسرم تحویل میدادم و او خیلی زود از آنجا میدوید و از صحنه دور می شد.

سرهنگ علیزاده فرمانده انتظامی بهارستان درباره کشف این پرونده به خبرنگار رکنا گفت: باتوجه به دستور قضائی پس از بازرسی خانه متهم ماموران توانستند 6 قطعه طلا را کشف و ضبط کنند.

وی با اظهار اینکه این متهم هیج سابقه کیفری ندارد گفت: به شهروندان توصیه میکنیم کودکان خود را با طلاجات مزین نکنند که خدای نکرده مورد طعمه سارقان قرار نگیرند.

منبع: فردا نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
روی خط رسانه