جدیدترین خبر از مهاجرت محمد معتمدی

محمد معتمدی، خواننده خوب کشورمان در ویدئویی که به تازگی از خود منتشر کرد، به خبر اقامتش در هلند واکنش نشان داد.

جدیدترین خبر از مهاجرت محمد معتمدی
کدخبر : 1667
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

#خانواده و دوران کودکی محمد معتمدی
#محمد معتمدی و همکاری با بزرگان

#افتخارات محمد معتمدی
#شایعه اقامت محمد معتمدی در هلند

محمد معتمدی (زاده ۲ مهر  ۱۳۵۷ در کاشان)، خواننده اهل ایران است. محمد معتمدی فراگیری آواز و همچنین ساز نِی را به صورت خودآموز از سنین نوجوانی آغاز کرد. محمد معتمدی دانش‌آموخته دانشگاه صداوسیما است. محمد معتمدی در مکتب آواز اصفهان فعالیت دارد و موسس گروه ادیب است. محمد معتمدی در سال ۲۰۱۳ میلادی توسط رادیو دولتی فرانسه به عنوان خواننده برگزیده سال انتخاب شد و جایزه فرانس موزیک ۲۰۱۳ را دریافت کرد.

خانواده و دوران کودکی محمد معتمدی

محمد  معتمدی، خواننده سنتی ایرانی در شهر قمصر کاشان در خانواده‌ای سنتی و در سطح متوسط به دنیا آمد. او فرزند سوم خانواده است و تنها فرد خانواده است که به سمت هنر و موسیقی گرایش پیداکرده است. 

محمد معتمدی

او فراگیری آواز و همچنین ساز نِی را به صورت خودآموز از سنین نوجوانی آغاز کرد. از سال ۱۳۷۶ شروع به فراگیری شیوه آواز طاهرزاده نزد حمیدرضا نوربخش کرد. او همچنین به سبب علاقه‌ای که به مکتب آواز اصفهان داشت، همزمان به تمرین و الگوبرداری از آواز اساتیدی چون تاج اصفهانی و ادیب خوانساری پرداخت و در این مسیر از راهنمایی کسانی چون مرحوم دکتر حسین عمومی و علی‌اصغر شاه‌زیدی استفاده کرد.
محمد معتمدی ازدواج کرده است و در 25 تیر 1397 پسرش به اسم فربد متولد شد. 

محمد معتمدی

محمد معتمدی و همکاری با بزرگان

در کارنامه محمد معتمدی، همکاری با گروه‌‌های خورشید به سرپرستی مجید درخشانی، همنوازان شیدا به سرپرستی مرحوم محمدرضا لطفی، هم‌‌آوایان به سرپرستی حسین علیزاده و گروه ادیب که خود آن را پایه‌گذاری کرده است، در مقام خواننده به چشم می‌ خورد. او همچنین با ارکستر ملی به رهبری فرهاد فخرالدینی روی صحنه رفته است. ایفای نقش در اپراهای عروسکی مولوی، حافظ، عاشورا و سعدی از جمله مهم‌‌ترین آثار محمد معتمدی است. او تاکنون با گروه‌های متعددی فعالیت داشته که از جمله آنها می‌توان به گروه خورشید (مجید درخشانی)، همنوازان شیدا (محمدرضا لطفی)، ارکستر ملی ایران (فرهاد فخرالدینی)، هم آوایان (حسین علیزاده) و گروه ادیب (که خود پایه‌گذار آن است) اشاره کرد.
محمد معتمدی

افتخارات محمد معتمدی

او در سال ۲۰۱۳ میلادی از سوی رادیو دولتی فرانسه به عنوان موزیسین برگزیده سال انتخاب شده و جایزه فرانس موزیک ۲۰۱۳ را دریافت کرده است. ارکستر موسیقی ملی بعد از سه سال، فعالیت مجدد خود را آغاز کرد؛ این بار، با رهبری «فرهاد فخرالدینی» که از آخرین اجرایش همراه با ارکستر، بیش از ۶ سال می‌گذرد. در آخرین برنامهٔ ارکستر به همراه آقای فخرالدینی، «سیدمحمد معتمدی» به عنوان خواننده حضور داشت و حالا بار دیگر او در این برنامه قطعاتی را اجرا کرد و با همراهی «سالار عقیلی» خواننده اولین اجرای ارکستر به مدت سه شب شد.

محمد معتمدی

شایعه اقامت محمد معتمدی در هلند

دیروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه محمد معتمدی، خواننده خوب کشورمان مقیم هلند است. پس از اعلام این شایعه محمد معتمدی در ویدئویی نشان داد که در باغ فردوس تهران حضور دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

پرسش و پاسخ

  • آیا محمد معتمدی در هلند اقامت دارد؟ خیر.
    آیا محمد معتمدی مهاجرت کرده است؟ خیر.
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه