ادامه دورکاری ها در تهران!
- شناسه خبر: 1162
- تاریخ و زمان ارسال: 26 ژوئن 2021 ساعت 10:26
- نویسنده: پیشنهاد ویژه

غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: در حال حاضر دو شهر دماوند و فیروزکوه در استان تهران در وضعیت قرمز قرار گرفته اند و مابقی شهرها از جمله تهران در وضعیت نارنجی قرار دارند. در شهرهای دماوند و فیروزکوه باید ۷۰ درصد کارکنان به صورت دورکاری فعالیت کنند و ۳۰ درصد از نیروها نیز به صورت حضوری به انجام وظایف در ادارات بپردازند.
وی ادامه داد:در شهرهای دیگر استان از جمله تهران کارکنان باید ۵۰ درصد در ادارات حضور داشته باشند و ۵۰ درصد دیگر از نیروها به صورت دورکاری به فعالیت بپردازند. تاکید بر این داریم که ادارات این قوانین را رعایت کنند. در حال حاضر وضعیت خوبی نیست و باید دستورالعملهای بهداشتی بیشتر رعایت شود.






