وام قرض الحسنه | وام فوری

وام قرض الحسنه 50 میلیونی بانک ملی بدون ضامن | دریافت وام قرض الحسنه با سود 3 درصد

​بانک ملی در راستای کمک به تامین مالی مشتریانی که قصد تعمیر مسکن خود را دارند، وام جعاله ارائه می‌دهد. این وام ۵۰ میلیون تومانی به مدارکی و شرایط خاصی احتیاج دارد.

وام قرض الحسنه  50 میلیونی بانک ملی بدون ضامن | دریافت وام قرض الحسنه  با سود 3 درصد
کدخبر : 9174
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام قرض الحسنه یکی از انواع وام های بانکی است؛ این نوع وام در واقع عقدی است بین بانک و قرض گیرنده که طبق مقررات و ضوابط مبلغی به عنوان قرض به فرد داده می شود؛ طبق قرار داد مبلغ وام قرض الحسنه توسط وام گیرنده باید باز پرداخت شود. بانک های مختلفی وام قرض الحسنه به سپرده گذاران خود ارائه می دهند. سقف تسهیلات وام قرض‌ الحسنه به متقاضیان و میزان کارمزد آن هر ساله توسط بانک‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود. وام قرض الحسنه همان طور که از نامش پیداست، دارای نرخ کارمزد کمی است؛ عموما نرخ کارمزد تسهیلات صفر تا چهار درصد است که از مشتریان دریافت می‌شود.

وام قرض الحسنه

مشتریان بانک ملی که خواهان دریافت وام جعاله تعمیر مسکن هستند باید در یکی از شعب بانک ملی سپرده قرض الحسنه داشته باشند یا آن را افتتاح کنند. سود این وام ۱۸ درصد بوده و حداکثر زمان بازپرداخت آن هم ۳۶ ماه اعلام شده است. این وام به ارائه ضامن معتبر به علاوه سند ملکی نیاز دارد. ملک باید به نام وام گیرنده باشد.

ضمنا متقاضیان نباید این وام را قبلا از بانک ملی دریافت کرده باشند، در غیر این صورت درخواست دریافت تسهیلات تعمیر مسکن وی رد خواهد شد. لازم به ذکر است که این وام مسدودی سپرده ندارد.

میزان اقساط این وام، با میزان سود مشخص شده و مدت زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه، یک میلیون و ۸۰۷ هزار و ۶۲۰ تومان است. کل سود این وام ۱۵ میلیون و ۷۴ هزار و ۳۱۲ تومان و مجموع رقم وام و سود آن هم ۶۵ میلیون و ۲۵ هزار تومان خواهد بود.

وام قرض الحسنه

​ بانک مهر ایران به افراد واجد شرایطی که برای خرید کالا به تسهیلات احتیاج دارند، وام ۱۰۰ میلیون تومانی می‌پردازد.. این وام قرض الحسنه بوده و تنها به آن ۴ درصد کارمزد سالیانه تعلق می‌گیرد.

 بانک مهر ایران به افراد واجد شرایطی که برای خرید کالا به تسهیلات احتیاج دارند، وام قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون تومانی می‌پردازد. این وام در قالب طرح «کالا کارت» پرداخت می‌شود.افرادی که خواهان وام ۱۰۰ میلیون تومانی از بانک مهر ایران هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این وام قرض الحسنه بوده و تنها به آن ۴ درصد کارمزد سالیانه تعلق می‌گیرد. مدت زمان بازپرداخت وام به انتخاب دریافت کننده آن تعیین خواهد شد و حداکثر هم به ۲۴ ماه می‌رسد. مشتریانی که این تسهیلات بانک مهر ایران را دریافت می‌کنند فقط امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد این مجموعه را خواهند داشت.

اقساط این مبلغ وام قرض الحسنه ۴ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۴۹۲ هزار تومان است. کل سود این تسهیلات هم ۴ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۸۱۳ تومان و مجموع رقم وام و سود آن هم ۱۰۵ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۸۱۳ تومان خواهد بود.

ثبت نام سومین مرحله وام ودیعه مسکن از صبح امروز آغاز شد، اما امسال بر خلاف دو سال گذشته، تفاوت‌هایی را داشت.

امسال سقف اعتباراتی که برای پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن در نظر گرفته شده، ۴۰ تا ۷۰ هزار میلیارد تومان است. همچنین متقاضیانی که پارسال وام دریافت کرده اند، امسال می‌توانند مابه التفاوت آن را دریافت کنند؛ البته به این شرط است که منابع مالی در نظر گرفته شده، کافی باشد.

دیروز خانم پروانه اصلانی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، گفت: اولویت ما پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیانی است که در دو سال گذشته تسهیلات دریافت نکرده باشند.

متقاضیان دریافت تسهیلات ودیعه مسکن، امسال با ورود به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن، در هنگام ثبت نام متوجه می‌شوند که در ابتدا باید اطلاعات خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کنند و در صورتی که پیش از این ثبت نام نکرده باشند، امکان ورود به سامانه را نخواهند داشت.

به گفته آقای رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، نظارت بر ثبت نام متقاضیان تشدید خواهد شد و امکان ثبت نام بدون کد رهگیری و اجاره نامه وجود نخواهد داشت.

از دو سال گذشته، پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن آغاز شده و امسال هم طبق مصوبه شورای پول و اعتبار، برای تهران ۱۰۰ میلیون، برای سایر کلانشهر‌ها ۷۰ میلیون و برای شهر‌های کوچک ۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه