فال | فال امروز

فال روزانه 11 تیر ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه 11 تیر ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 8983
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 فال روزانه متولدین فروردین

شرایط نابسامانی را تجربه می کنید اما با کمی صبر و البته تلاش همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت. دوستی در این زمینه به شما کمک می کند که باید قدردانش باشید. امروز سرتان بیش از اندازه شلوغ است و باید تمرکز بیشتری بر کارهایتان بگذارید. این امر باعث می شود که عشق زندگی تان فکر کند مشکلی برای شما پیش آمده یا حتی بیمار و ناراحت هستید. بهتر است برای رفع این سوتفاهم با او صحبت کنید و شرایط را برایش توضیح دهید. با این روش نگرانی او نیز برطرف خواهد شد و حتی ممکن است بتواند به شما در این راه کمک کند. شما فردی بسیار دوست داشتنی هستید و خودتان بهتر از دیگران می دانید که چه اشتباهی کرده‌اید، با قبول نکردن اشتباهتان هر روز خودتان را بیشتر درگیر می کنید، شما درسی را یاد گرفته اید که برای همیشه روشی را که ملکه ذهن خود کرده بودید تغییر می دهد، مسیری را که تغییر کرده به درستی درک کنید یادتان باشد در همیشه بر یک پاشنه نمی چرخد.

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز آنقدر سرتان شلوغ است که وقت سر خاراندن هم ندارید. آنقدر درگیر کارهایتان هستید که زمان از دست تان در می رود. اما حواس تان به تصمیمات زندگی تان باشد. این تغییرات می تواند آینده شما را بسازد اما باید عاقلانه عمل کنید. برای این کار ضعف های خود را نادیده بگیرید و اعتماد به نفس خود را بالا ببرید. ورزش هم می تواند ذهن شما را باز و در تصمیم گیری بهتر به شما کمک کند. نگرانی به دل راه ندهید زیرا شانس از هر طرف به سمت شما در حرکت است فقط باید به موقع از آنها استفاده کنید. به زود دری به رویتان گشوده می شود که تمام نگرانی هایی که درباره روابط تان دارید را از بین می برد. قرار نیست همه مثل شما فکر کنند. مطمئن باشید شما نمی توانید به تنهایی دیگران را تغییر بدهید. اگر حرف حقّی دارید با شجاعت تمام و در کمال آرامش مطرح و از آن دفاع کنید. اشکال کار اینجاست که شما تکلیف خودتان را نمی دانید و بر سر دوراهی هستید. بهتر است با کسی که به قضاوتش اطمینان دارید صلاح و مشورت کنید.

فال امروز متولدین خرداد

گفتگویی که امروز با شخصی دارید به خوبی پیش نمی رود. سعی نکنید بر چیزی که بر خلاف نظر او است اصرار کنید. بهتر است آن را به زمان دیگری موکول کنید. اگر می خواهید مکالمه تان نتیجه مثبتی داشته باشد، بگذارید همه چیز خود به خود و به آرامی جلو رود. شما باید برای رسیدن به خواسته هایتان بجنگید و امروز روز عمل است. حال که خوب در مورد شرایط حاضر تحقیق و بهترین راه را انتخاب کرده اید، باید وارد عمل شوید. نگران نباشید انرژی و توان شما برای این کار فراوان است. شریک زندگی تان از شما دور شده ولی شما هنوز آن را درک نکرده اید، بد نیست کمی دقیق تر به رفتارهای او نگاه و مشکل را پیدا کنید. کسی سعی دارد شما را از تصمیمی که گرفته‌اید باز دارد به تحلیل‌های او گوش کنید و در نهایت خودتان تصمیم مقتضی را بگیرید. جریان‌هایی در اطرافتان می گذرد که باید خودتان را با آن‌ هماهنگ کنید. گاهی برخی مسائل را باید نادیده گرفت و همه را نباید زیر ذره‌بین گذاشت. مراقب باشید تا با قضاوت یکطرفه آتش یک اختلاف کوچک را شعله‌ور نکنید.

 فال روزانه متولدین تیر

شما راه همواری را در پیش گرفته اید اما فردی جلوی پای شما سنگ می اندازد. سعی کنید او را نادیده بگیرید و به جای تلف کردن انرژی و زمان تان برای بحث با او، بر خود و هدف هایتان تکیه کنید. خبر خوب این است که درهای رحمت به روی شما باز شده است کافی است کمی سخت کوش تر باشید و سرعت خود را بالاتر ببرید. اگر اخیرا از رابطه عاطفی خود ضربه خورده اید، امروز کمی با خود خلوت کنید و در مورد آن بیندیشید. برای تصمیم گیری عجله نکنید. به خودتان زمان دهید تا همه چیز برایتان روشن و واضح شود. مساله‌ای که برای شما بی‌اهمیت است برای طرف مقابلتان بسیار مهم است. بهتر است همین حالا به حرف‌هایش گوش کنید. از جایی که انتظارش را ندارید هدیه یا پولی به دستتان می‌رسد که بسیار برایتان خوشایند است. خواب بدی که دیده‌اید، خوب تعبیر کنید و بد به دلتان راه ندهید، صدقه دادن می‌تواند بلا را از شما دور کند، بیهوده روحتان را پریشان نکنید.

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

این روزها حال خوشی ندارید و دست و دلتان به هیچ کاری نمی رود. زمان آن است که در یک باشگاه ورزشی، به خصوص ورزش های گروهی، ثبت نام و فعالیت بدنی خود را آغاز کنید. مطمئن باشید که انرژی و شور و شوق خود را به دست خواهید آورد. اعتماد به نفس شما اخیرا بالا رفته است و انرژی مثبت زیادی از اطراف دریافت می کنید، وقت آن است که قدم های اول را برای اهداف بلندتان بر دارید. اگر به دنبال هیجان می گردید تا کمی از انرژی خود را تخلیه کنید، بد نیست به یک مسافرت بروید. بهار زمان خوبی برای کشف و اکتشاف طبیعت است پس معطل نکنید. تا جای ممکن کارها را با زور و عجله پیش نبرید، شما زمان زیادی در اختیار دارید و می توانید طی آن کارهایتان را بهتر و با حوصله و صبر بیشتری سروسامان دهید.با وجود پیشرفت‌هایی که اخیرا شاهد بوده‌اید باز هم احساس می کنید کنترل امور را در دست ندارید. مقصر اصلی خودتان هستید. کمی با خودتان مهربانتر باشید.

 فال امروز متولدین شهریور

امروز روز عمل است. از آنجا که قدرت و اعتماد به نفس بالایی در شما موج است فقط کافی است آن را با اراده ای محکم به کار گیرید، مطمئن باشید موفقیت در انتظار شما است. از این که در مورد موضوعی با نزدیک ترین فرد زندگی تان صحبت کنید، می ترسید اما این را بدانید که اتفاقات اخیر روی هر دوی شما تاثیر گذاشته است و اگر در مورد آن اکنون گفتگو نکنید، در آینده اوضاع بدتر خواهد شد. با گفتگویی درست رابطه عاطفی شما از آنچه فکرش را بکنید، بهتر می شود.. به زودی تغییری در وضعیت مالی تان رخ می دهد که نگرانی هایتان را برطرف خواهد کرد. احتمالا تصمیم‌هایتان به خاطر شرایطی غیر قابل انتظار و پیش بینی نشده لغو می شوند ممکن است یکی از دوستان و آشنایان از شما انتظار مساعدت و یاری داشته باشد. حالا زمان مناسبی برای تفریح و گردش نیست شما چاره ای ندارید جز این که زمان بیشتری را به امور کاری یا تحصیلی اختصاص بدهید. تنبلی را از خودتان دور کنید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

به یک مراسم دعوت می شوید که احتمالا با کارتان در ارتباط است. توصیه می کنیم تمام برنامه هایتان را کنسل کنید و در این مراسم شرکت کنید. نتیجه این امر شما را غافلگیر خواهد کرد. شما در این مکان با افراد بسیاری که شباهت ها و علاقمندی ها مشترکی با شما دارند، آشنا خواهید شد و حتی با برخی از آنها آنقدر ارتباط خوبی برقرار خواهید کرد که در آینده ای نزدیک فواید بسیاری را به خصوص در زمینه کاری، برایتان به همراه خواهند شد. اگر مدت هاست به دنبال فرصتی برای نزدیکی به فردی هستید، امروز بهترین زمان است. هرچه دست دست کنید، چیزی که می خواهید از شما دورتر می شود. اگر احساس خستگی و کسالت می کنید به تعطیلات چند روزه بروید. گاهی دست به کارهایی می زنید که نسنجیده است، بهتر است از تجربه های گذشته بهره بجویید و از آنها درسهای خوبی بگیرید در غیر اینصورت خطاهای گذشته دوباره تکرار خواهند شد. ورزش را فراموش نکنید یادتان باشد در همه تصمیم گیری‌ها همسر و فرزندان خود را در اولویت قرار دهید.

 فال روزانه متولدین آبان

انتظار کشیدن بس است، وقت آن است که خودتان دست به کار شوید و به سمت چیزی که می خواهید حرکت کنید. شما انرژی و ذکاوت لازم را دارید، کافی است آنها را نشان دهید دیگران نظری خلاف شما داشتند، باز هم راه خودتان را بروید که آینده ای روشن در انتظارتان است. حتی اگر اخیرا احساس می کنید که رابطه عاطفی شما دچار یکنواختی شده است، شما توانایی آن را دارید که یک رابطه معمولی را تبدیل به عشقی آتشین کنید فقط کافی است در شیوه حرف زدن خود محتاط باشید و کلمات تان را با دقت انتخاب کنید. با مهربانی بیشتر شادی به زندگی شما راه می یابد. به آنچه دارید قانع هستید. این اواخر گاهی چنان از لحاظ مالی تحت فشار قرار گرفته‌اید که عنان صبر و تحمل را از دست داده‌اید، بجای دست روی دست گذاشتن، راه تازه ای را امتحان کنید. با اندک سخن درشتی آزرده خاطر می شوید و دوستان، باید دائم مراعات حال شما را بکنند. بهتر است در رفتارتان تغییری ایجاد کنید.

 فال روزانه متولدین آذر

امروز یک مسئله ی احساسی اعصاب شما را به هم ریخته است و دلتان می خواهد فرار کرده و خودتان را از موقعیتی که در آن گرفتار شده اید رها کنید. به شما توصیه می شود که این کار را طوری انجام دهید که شخصی که دارید از او فرار می کنید متوجه این موضوع نشود، چون به احتمال زیاد این سودای فرار موقتی است و بعدا پشیمان خواهید شد و دلتان می خواهد که برگردید! سر خودتان با را کتاب خواندن گرم کرده و یا از خانه بیرون بزنید و به تماشای یک فیلم خوب بروید. برای مشکلات خود راه حلی دائمی پیدا کنید چون با سرپوش گذاشتن روی آنها راه به جایی نخواهید برد و خیلی زود از جایی دیگر سر برخواهند آورد. امکان پیشرفت های مالی برایتان وجود دارد پس کارها را با دلشوره انجام ندهید زیرا باعث عقب افتادن امور می شوید. آرام باشید کسی پشت سر شما وجود دارد و شما را به جلو تشویق می کند. از مسافری خبرهای خوب می شنوید، او به خواسته دلش می رسد و خیال شما هم راحت می شود. قبل از امضای قراردادی حتما اطلاعات لازم را جمع آوری کنید.

 فال روز متولدین دی

به هدفی که در سر دارید مطمئن شده اید و می خواهید برای رسیدن به آن تلاش کنید به طوری که هیچ چیز نمی تواند شما را از حرکت باز نگه دارد. با هر اتفاق ناخوشایند به بهترین شکل برخورد می کنید و هیچ مانعی نمی تواند این خوشی و قدرت را از شما بگیرد. سعی کنید این احساسات شدید خود را کنترل کنید. بد نیست برای خود برنامه ای ترتیب دهید و طبق آن پیش روید. این فرصت ها همیشه برای شما فراهم نمی شوند پس از آن نهایت استفاده را بکنید. اخیرا از کوره در رفته اید و یکی از دوستان تان را ناراحت کرده اید، همین امروز تلفن را بردارید و از او دلجویی کنید. در مورد مطلبی با اینکه حق با شماست بهتر است بیش از این اصرار نکنید که نتیجه معکوس خواهد داد، حرفتان را بزنید و تصمیم گیری را به دیگران واگذار کنید. اگر در حق کسی بدی کرده اید توقع گذشت و خوبی نداشته باشید. در کارتان گره ای افتاده، شما این روزها زود از کوره در می روید و لب به شکایت می گشایید کمی آرام تر رفتار کنید.

 فال متولدین بهمن

امروز تنش زیادی را بین آنچه قلبتان به شما می گوید و آنچه عقلتان از شما انتظار دارد احساس می کنید. اگر دیدید روز دارد به پایان می رسد اما شما هنوز تصمیم نگرفته اید که به حرف کدام یک گوش کنید زیاد تعجب نکنید. امروز روز خوبی برای گرفتن تصمیم های مهم و جدی و یا پذیرفتن تعهدات جدید نیست. امروز شما جسارت کافی برای به زبان آوردن نظرات و احساسات خود را دارید و همین امروز را به فرصتی فوق العاده برای پرداختن به روابط عاطفیتان تبدیل می کند. اگر متاهل هستید برای حل مشکلاتتان تلاش کنید و اگر هنوز مجرد هستید از این فرصت برای بیان حستان به شخصی که دوست دارید بهره ببرید. دو خبر از راه دور به دستتان خواهید رسید. با موجی از توقعات از جانب دیگران روبرو خواهید شد، سعی کنید آنچه که هستید باشید نه آنچه که دیگران توقع دارند. اگر احساس می کنید دیگران چیزهایی از شما پنهان می کنند نگران نباشید، همه چیز در کوتاه مدت برملا خواهد شد، هرگونه عجله در تصمیم گیری در این خصوص شما را با مشکل بزرگ تری روبرو خواهد کرد.

 فال روزانه متولدین اسفند

شاید بد نباشید که برای پیشرفت برخی از ساختارهای زندگی تان را بشکنید و پایتان را فراتر بگذارید. اگر چه این کار در ابتدا ساده به نظر نمی رسد اما به مرور زمان روند آن دست تان می آید و شما به اهمیت شرایطی که در آن هستید و افرادی که با آنها سر و کار دارید در زندگی تان پی می برید. سعی کنید زمان بیشتری با عزیزان خود به خصوص خانواده بگذرانید و در مورد مسائل کاری جدی تر عمل کنید. اگر مشکلات گذشته خود را حل کنید، خواهید دید که زندگی شما روز به روز بهتر و شیرین تر خواهد شد و چقدر انرژی برای ادامه راه خواهید داشت. وقتی در انجام کاری به خواسته خود نمی رسید، نگذارید نا امیدی و عصبانیت مشکلات بزرگتری برایتان ایجاد کند. نا خواسته برای خود محدودیت‌هایی قائل شده‌اید که از ترس‌ها یا خاطرات گذشته‌تان سرچشمه گرفته‌اند. از گذشته‌ها بگذرید و در حال لذت بردن از امروز برای فردا برنامه ریزی کنید، به زور متوسل نشوید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه