فال روزانه | فال واقعی

فال روزانه 9 تیر ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه 9 تیر ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 8947
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه متولدین فروردین

امروز موانع زیادی پیش پایتان به خصوص از سمت دیگران، قرار می گیرد اما مراقب باشید که مسیر درست را پیش بگیرید. در این راه بهتر است که از دیگران کمک بگیرید زیرا ممکن است که تنهایی نتوانید از پس آن بر آیید. شما انتخاب های زیادی در سر دارید اما یکی از آنها مهمتر از بقیه است پس انرژی خود را صرف آن کنید. از صحبت کردن با فردی هراسانید و فکر می کنید که او ممکن است فکرهای بی ربطی درمورد شما بکند، اما بهتر است از فرصت ها استفاده کنید و همین امروز راز دلت تان را با او در میان بگذارید. در مورد کار یا تحصیل افق های جدیدی پیش رویتان قرار خواهد گرفت. در کارهایتان تا حدی مخفیانه و مرموزانه عمل می کنید، بهتر است این روش را ترک کنید وگرنه نزدیکانتان را از خودتان رنجیده خاطر می کنید. مسئولیت زیادی به گردن دارید بهتر است کاری را که شروع کرده‌اید به پایان برسانید در غیر اینصورت دچار سردرگمی خواهید شد و این چیزی است که الان به آن احتیاج ندارید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

سعی کنید امروز بیش از همیشه حواس تان به اطرافتان باشد، زیرا یک قدم اشتباه می تواند شما را از برنامه ریزی هاتان عقب بیاندازد. اگر در حال حاضر به مسئولیت هایی که بر دوش تان است فکر می کنید و احساس می کنید که در آنها غرق شده اید، نگران نباشید زیرا همه چیز به زودی تغییر خواهد کرد. به زودی یاد می گیرید که در شرایط استرس زا چگونه کمک و حمایت های لازم را دریافت کنید، اما این را هم از یاد نبرید که تمام تلاش های امروز شما در آینده ای نزدیک به کمک تان خواهد آمد. امروز به جای تنهایی بهتر است که سرتان را شلوغ کنید. هر چه با دوستان بیشتری در ارتباط باشید، انرژی بیشتری به خصوص برای روزهای آتی تان به دست خواهید آورد بجای دست روی دست گذاشتن و انتظار کشیدن دست بکار شوید و برنامه ریزی کنید. در مورد موضوع پیش آمده ممکن است با مانعی دشوار برخورد کنید که گذشتن از آن آسان نیست، به هیچ وجه آن را نادیده نگیرید، ممکن است با کمترین غفلت و بی توجهی سرنوشتتان تغییر کند. حواستان باشد که این هفته از افراط در هر زمینه ای خودداری کنید.

 فال امروز متولدین خرداد

شما به دنبال پیشرفت در کارتان هستید اما بدانید که این اتفاق جز با تغییراتی در زندگی تان رخ نمی هد. از انجام کارهایی که نیاز به خلاقیت دارند، گریزان نباشید. استعداد شما بیش از آنچه شما فکرش را بکنید است کافی است برای خودتان وقت بگذارید و کشف شان کنید.شخصی را به طور پنهانی دوست دارید، باید بگوییم که او نیز به شما علاقه دارد اما به دلایلی از بیان احساسات خود گریزان است. با او قراری بگذارید و راز دلتان را فاش کنید. اگرچه این موضوع شوکه کننده اما بسیار لذت بخش است. منتظر خبری هستید که به زودی به گوش تان می رسد. جای یافتن راه حلی ساده و سریع، راهی پیدا کنید تا بتواند در طولانی مدت شما را به هدف مطلوبتان برساند. تحت هیچ شرایطی از وظایف و تعهدات خود غافل نشوید. اتفاقی برایتان خواهد افتاد که به خنده تان خواهد انداخت. شجاعانه با حقیقت روبرو شوید و احساساتتان را به زبان آورید حتی در این راه با مشکلاتی مواجه شوید.

 فال روزانه متولدین تیر

امروز حساسیت شما نسبت به احساسات و نیازهای دیگران چند برابر شده است و همین باعث خواهد شد تمام روابطی که دارید، چه با اعضای خانواده و دوستان و چه با همسر یا نامزدتان خیلی بهتر از همیشه باشند. شما آماده اید تا با مهربانی به درد دل دوستانتان گوش کنید، به یک نفر کمک کنید که مشکلاتش را حل کند و یا به یکی از اعضای خانواده در انجام کارهایش کمک کنید. در هر صورت خیالتان راحت باشد که زحماتتان نادیده گرفته نخواهند شد. اگر کارهایی در خانه هستند که چند وقتی است پشت گوش انداخته اید امروز فرصت خوبی است تا آنها را انجام دهید و خیال خودتان و بقیه را راحت کنید. آرامش را با موسیقی به زندگی‌تان بر گردانید. کار امروز را به فردا نیندازید بدین ترتیب احساس بهتری نسبت به خودتان خواهید داشت. احساس می کنید نیاز به سکوت بیشتری دارید به همین دلیل برای مدتی از حضور در جمع‌ها کناره می گیرید تا با خود تنها باشید ممکن است اطرافیانتان شما را مردم گریز قلمداد کنند به حرف هیچکس توجه نکنید.

فال روزانه

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

اگر تمام مهارت و توانایی هایی که برای رسیدن به اهداف خود به کار می برید،اما نتیجه ای که می گیرید راضی تان نمی کند، نگران نشوید. شاید به این دلیل دچار ناراحتی و افسردگی شوید اما سعی کنید در این دام نیافتید. اگر نمی توانید انگیزه لازم برای اهداف تان را به دست آورید، تمرکز خود را روی کارهای دیگری بگذارید، شاید بد نباشد فعالیت های جدید را امتحان کنید. این راه به شما کمک می کند تا دوباره انرژی و انگیزه خود را به دست آورید. اگر در تعطیلات گذشته با شریک زندگی تان به مسافرت نرفته اید، تعطیلات آخر هفته فرصت خوبی برای تجربه ای متفاوت است. احساسات قلبی‌تان با ندای عقلتان در تضاد هستند. نگران فکر دیگران در مورد خود نباشید و همان کاری را انجام دهید که فکر می کنید درست هست. به زودی حقانیت شما برای همه ثابت می شود. از شکست های گذشته خود نا امید نباشید چرا که غم و حسرت بر گذشته‌ها هیچ دردی را دوا نمی کند زندگی را به خود سخت نگیرید تا دنیا به شما سخت نگیرد.

 فال امروز متولدین شهریور

مواظب باشید امروز قربانی افکار خودتان نشوید و کارهایی انجام ندهید که مطمئن هستید خودتان هم بعدا از انجام آنها پشیمان خواهید شد. شما امروز فعالیت های اجتماعی زیادی خواهید داشت و در جمع های زیادی شرکت خواهید نمود، اگر جایی احساس کردید که تنها هستید و یا با خود واقعیتان فاصله گرفته اید بی آن که خودتان یا دیگران را آزار بدهید آن جمع را با یک بهانه ی مناسب ترک کرده و به جایی بروید که احساس بهتری به شما می دهد. امروز ایده های فوق العاده ای به ذهنتان می رسند که حیف است از آنها استفاده نکنید. می توانید با نوشتن این ایده ها آنها را برای استفاده ی بعدی خود ذخیره کنید. این روزها احساس می کنید زندگی‌تان روندی یکنواخت به خود گرفته، درنگ نکنید و همین امروز کاری جسورانه انجام دهید نتیجه آن رسیدن به هدفی تازه و مثبت خواهد بود، با عقل و دلتان در نبرد هستید قبل از آن که احساساتتان بر عقلتان غلبه کند با مروری بر گذشته تصمیمی صحیحی بگیرید. به زودی پیام یا خبری خوش دریافت خواهید کرد.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز برای شما روز جلو رفتن است. شما نسبت به اهدافی که برای خود تعیین کرده اید بسیار هیجان زده و خوش بین هستید. شما تقریبا مطمئن هستید که به آنها دست خواهید یافت و همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. این نگرش مثبت به روابط شما با دیگران هم انتقال پیدا خواهد کرد و می توانید اطرافیانتان را تشویق کرده و به آنها انگیزه بدهید تا در مسیر رسیدن به اهداف و آرزوهای خود تلاش کنند. خودتان هم هر کاری که از دستتان بربیاید برای آنها انجام خواهید داد. شما خیلی زود از کوره در می روید و نمی توانید به راحتی خشمتان را کنترل کنید، ولی امروز این بی اعصاب بودن برایتان گران تمام خواهد شد، به ویژه اگر طرف مقابلتان عشقتان باشد. شور و شوق عاشقی را در قلب خود حس می کنید، و دلتان می خواهد شادی‌تان را فریاد بزنید، ابر های تیره از آسمان زندگی‌تان کنار خواهد رفت و احساس رضایت را تجربه خواهید کرد. زمان آن است که همه تمام توانتان را بکار بگیرید تا به نتیجه ای دلخواه برسید. در حالی که پیشنهاد های دیگران را بررسی می کنید، نیاز های خودتان را هم مدنظر قرار دهید.

 فال روزانه متولدین آبان

توانایی بالایی که در کنترل احساساتتان دارید شما را قادر خواهد ساخت تا در مکالماتی که با دیگران دارید خیلی منطقی و بی طرفانه برخورد کنید. صحبت هایی که امروز دارید به شما کمک خواهند کرد تا به مسائل مهمی پی ببرید و ایده های فوق العاده ای را به ذهنتان خواهند آورد. برای به کرسی نشاندن حرف های خودتان بیش از حد تلاش نکنید و یک جاهایی حق را به دیگران بدهید. در پایان روز با یک پیاده روی هر چند کوتاه به افکار خود سر و سامان بدهید و افکار اضافه را از ذهن خود خارج کنید. مهمان های ناخوانده ای که به خانه تان می آیند را با روی باز پذیرا باشید، در خلال صحبت با آنها خبرهای مهمی به دستتان خواهند رسید. شما به اندازه کافی باهوش هستید اما اگر بخواهید دائما و به نحو طعنه آمیزی قابلیت های بالای هوشی‌تان را به نمایش بگذارید نتیجه خوبی عایدتان نخواهد شد اطرافیانتان مطمئنا از سلطه جویی و پرخاشگری کلامی‌تان خسته خواهند شد، اگر نمی خواهید تنها باشید بهتر است مثل گذشته با مهربانی و ملایمت رفتار کنید .

فال روزانه متولدین آذر

حرف زدن در مورد موضوعاتی که شما را نگران کرده با دیگران، به نفع تان است پس خودخوری نکنید و حرف بزنید. احساسات و خاطرات گذشته بار دیگر به سراغ تان آمده و باعث شده که احساس پشیمانی نسبت به آنچه در گذشته تجربه کرده اید، کنید. اگر چه شما از اعتماد به نفس بالایی برخوردارید اما گاهی ترس های کودکی مانع پیشرفت شما شده و موجب می شوند که محتاط تر عمل کنید. پیشنهاد ما این است که گذشته ها را دور بریزید و فضا را برای وقوع اتفاقات خوب باز کنید. امروز ممکن است در محیط کار با یکی از همکاران بحث تان شود، تا جایی که می کنید برنامه ریزی شده سخن بگویید تا به ضررتان تمام نشود. ممکن است افکار آرمانی‌تان مورد آزمایش و پرسش دیگران قرار بگیرد، بهتر است جواب های قانع کننده داشته باشید. شما مایلید دیگران تصمیماتشان را فقط بر اساس ارزشها و انتخابهای شخص شما اتخاذ کنند، کاری به این ندارید که در جهان واقعی پیرامونتان چه خبر است، اگر باورهایتان را تغییر نمی دهید ، اقلا روش‌تان را برای رسیدن به اهدافتان عوض کنید.

فال روز متولدین دی

مانعی بر سر راه تان قرار گرفته و فکر می کنید که هنگام راه رفتن پاهایتان را بهم گره و مانع از راه رفتن شما شده است. بهتر است کمی بیایستید و با آرامش کفش های خود را در بیاورید و ماسه ها را خالی کنید و پس از کمی استراحت دوباره قدم بردارید. زمان آن است که کمی به ذهن تان آرامش دهید و از سنگینی باری که بر دوش می کشیدید، بکاهید. در این مسیر می توانید از خانواده یا عشق زندگی تان کمک بگیرید. شما تنها نیستید و حامیان زیادی در اطراف تان دارید که می توانند در پیشرفت کار شما تاثیرگذار باشند. از آنها غافل نشوید. یادتان نرود که زندگی بده بستان است از هر دست که بدهید از همان دست هم می گیرید. زمانیکه دیگران به شما تکیه می کنند و خواستار حمایت و پشتیبانی شما هستند هستند به بهترین نحو مسئولیت پذیر باشید. امکان پیشرفت و ترقی در کار برایتان وجود دارد. از نظر مالی تا زمانی که از رفع کامل مشکلات مادی‌تان اطمینان حاصل نکردید دست به ولخرجی نزنید

فال متولدین بهمن

پیشنهادی به شما شده که از قبول کردن آن هراسانید. فکر می کنید که نمی توانید از پس مسئولیت های آن سربلند بیرون آیید اما این نگرانی شما بی مورد است زیرا قرار نیست که شما این کار را به تنها پیش ببرید. دیگران هم می توانند به کمک شما آیند. یکی از چیزهایی که باید به آن توجه کنید این است که در مقابل احساسات تان بایستید تا مانع پیشرفت شما نشوند. گاهی باید احساسات را کنار گذاشت و با منطق جلو رفت، کاری که شما مدت هاست از انجام آن خودداری می کنید. این بار به عقل اجازه تصمیم گیری دهید تا موفقیت از آن شما شود. از هرگونه سرمایه گذاری و ریسک که نتیجه‌اش برایتان مبهم است این هفته اکیدا خودداری کنید. بخاطر حساسیت بیش از حدتان در مورد مسئله ای دچار سو تفاهم خواهید شد. بخشش و گذشت را سرلوحه خود قرار دهید تا اعتدال به زندگی‌تان باز گردد. تا زمانی که از احساسات واقعی طرف مقابل‌تان آگاه نشده‌اید، ابراز احساسات نکنید.

فال روزانه متولدین اسفند

فرصتی بر سر راهتان قرار گرفته اما فکر می کنید که نمی توانید از آن استفاده کنید. اگر برای زندگی تان برنامه ریزی کرده اما احساس می کنید که نمی توانید مطابق آنها پیش بروید، باید بگوییم که نگران هیچ چیزی به خصوص مسائل مالی نباشید و آن را به خاطر موانعی که تنها خودتان فکر می کنید وجود دارند، بهم نزنید. حال زمان خوبی است تا در مورد اطراف و تکنولوژی های دنیای مدرن تان بیشتر بدانید و کمی به اطلاعات خود بیافزایید. به زودی دوست دوران قدیمی خود را خواهید دید و اطلاعاتی از او به دست تان می رسد که زندگی تان را دچار تحول خواهد کرد. با مسائل اندکی آرام تر برخورد کنید، زخم زبان دیگران را جدی نگیرید، با فردی روبه رو خواهید شد که ایده های متعددی دارد و با شما در مورد آن‌ها صحبت خواهد کرد، با وجود آنکه ممکن است این شخص تا حدی شما را کلافه کند اما می توانید از مصاحبتتان مطالب بسیار ارزشمندی یاد بگیرید و آنها را در جهت بهبود زندگی‌تان به کار ببرید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه