فال روزانه | فال واقعی

فال روزانه اول تیر ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برشای تان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه اول تیر ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 8757
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه متولدین فروردین

امروز شما کمی احساساتی شده اید و اگر دیدید که موقع بیان افکار و احساسات خود همچون اژدهایی شده اید که آتش از دهانش زبانه می کشد اصلا تعجب نکنید! احساساتی شدیدی و عمیق در وجود شما در حال شکل گرفتن بوده اند که شما به آنها اجازه ی بروز یافتن نداده اید و حالا ناگهان دارند به شدیدترین شکل ممکن و شاید بی آن که شما هیچ اختیاری داشته باشید خودشان را نشان می دهند. جلوی خودتان را نگیرید، دیگران باید در جریان این احساسات شما قرار بگیرند. این موضوع هم به نفع خودتان و هم به نفع آنها خواهد بود. از آن دسته آدم هایی نباشید که مرغ همسایه برایشان غاز است و از داشته های خودتان لذت ببرید. این روزها فکر می کنید که یک نفر علیه شما توطئه چینی می کند، قبل از اینکه برای دفاع کردن از ترس هایتان دلیل و شاهد بیاورید در مورد قضاوت های زودهنگام خود با احتیاط عمل کنید، شما قبلا هم این اشتباه را مرتکب شده و تاوانش را پرداخته اید. دوستی به یاری و کمک شما احتیاج دارد، بی تفاوت نباشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. شما قدرت جسمانی بسیار زیادی را در اختیار خواهید داشت و می توانید در کارهایی که به قدرت و استقامت بدنی نیاز دارند بسیار موفق باشید. امروز هر کسی که با در بیفتد ضرر خواهد کرد زیرا همچون جنگجویی هستید که هیچ ضربه ای را بی جواب نخواهد گذاشت. امروز جذابیت همیشگیتان در اوج خود قرار دارد و خیلی راحت می توانید دیگرن را قانع کنید، مخصوصا اگر ملایمت لازم را در رویکردتان داشته باشید جواب بهتری خواهید گرفت. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که مجبور شدید انتظارات خود را پایین بیاورید ناراحت نشوید، زیرا پاداش مادی یا معنوی بزرگتری از جای دیگری دریافت خواهید کد که آن را جبران خواهد کرد. در مورد مسئله ای خانوادگی عاقل ترین کار این است که به جای ثابت کردن خودتان و نشان دادن توانایی تان در انجام کارهای که پیش از این کرده اید هر چه زودتر برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید غرور و خودپسندی شایسته شما نیست، کوشش کنید دوستی ها تجدید شود شما بهترین شخص برای میانجیگری در مورد یک دعوای خانوادگی هستید.

 فال امروز متولدین خرداد

امروز برای این که به دیگران ثابت کنید که نمی توانند به راحتی شما را کنار بزنند و اهل تسلیم شدن نیستید روز بسیار خوبی است. از انرژی فوق العاده ی امروز استفاده کرده و پروژه ها و کارهایی که به حالت رکود درآمده اند را ادامه بدهید، اگر هم کسی خواست جلویتان را بگیرد هیچ اشکالی ندارد که رفتارتان کمی تهاجمی شود. در انتظار بهترین ها برای خودتان باشید ولی خود را برای بدترین شرایط هم آماده کنید تا اگر مشکل کوچکی برایتان پیش آمد آمادگی لازم را برای آن داشته باشید و در نهایت به بهترین نتایج ممکن برسید. تا وقت هست از جذابیت خود برای به دست آوردن دل کسی که توجهتان را به خود جلب کرده استفاده کنید. شما خیلی راحت تر می توانید با دوستان یا اعضای خانواده تان ارتباط برقرار کنید به شرط آن که به مسایل و مشکلات دیگران از زاویه دید آنها بنگرید نه از بالا، برای یک انتخاب تحت فشار قرار می گیرید و اوضاع کمی پیچیده می شود، از گفتن حقیقت نترسید اما سعی کنید همیشه جانب اعتدال را رعایت کنید.

 فال روزانه متولدین تیر

اگر می خواهید بدرخشید امروز همان روزی است که در انتظارش بوده اید. برای حفظ تعادل گاهی لازم است کمی خودخواه باشید. اگر در موقعیتی قرار دارید که در آن احساس خوشبختی و راحتی نمی کنید پس این موقعیت را تغییر دهید. هیچ دلیلی برای این که بخواهید خودتان را زجر بدهید وجود ندارد. اجازه ندهید دیگران شما را همان طوری که دلشان می خواهد از این سو به آن سو بکشند. امروز به زبان آوردن خواسته ها و نیازهایتان شاید به نظر کاری خودخواهانه بیاید، ولی شما مصمم هستید که چیزی را که می خواهید به دست بیاورید. در هر صورت باید این نکته را به یاد داشته باشید که اصرار و پافشاری بیش از حد ممکن است در دیگران بازخورد منفی ایجاد کند. در مورد مسئله ی خانوادگی اگر شما تنها کسی هستید که باید تصمیم نهایی را بگیرد بهتر است آمادگی لازم برای شنیدن حرف های تند دیگران را داشته باشید، فریب این خیال که می توانید همیشه تمام مردم را خوشحال کنید نخورید. در مورد یک خرید یا فروش شک و تردید به خود راه ندهید که با تردید در تله می افتید.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

به نفع دیگران است که امروز از سر راه شما کنار بروند و برایتان مزاحمت ایجاد نکنند. شما همچون موتور بخاری هستید که تا لبه از زغال های داغ و آتشین پر شده است و با سرعت تمام پیش می رود، هیچ کس و هیچ چیز هم نمی تواند شما را از مسیری که در پیش گرفته اید خارج کند. این طور به نظر می رسد که نتیجه ای که دارید به دست می آورید در مقایسه با این همه پشتکار و تلاشی که شما دارید می کنید خیلی کمتر است. ولی خوشبختانه این همه اراده و پشتکاری که از خودتان نشان می دهد اوضاع را با قدرتی جادویی به نفع شما تغییر خواهد داد و موفقیت های زیادی را به زودی تجربه خواهید کرد. شما می خواهید بدون آن که طرف مقابلتان را در جریان بگذارید وارد عمل شوید و به نگرانی های او رسیدگی و آن ها را برطرف کنید، مشکل اینجاست که حتی اگر با دقت هم به حرفهایش گوش دهید بازم هم مجبور به گرفتن تصمیمی بحرانی می شوید و او را خواهید رنجاند، بهتر است اول تصمیم خود را توضیح دهید و سپس قدم پیش بگذارید.عاقلانه رفتار کنید

 فال امروز متولدین شهریور

انرژی موجود در امروز دارد به شما کمک می کند تا پروژه هایی که در دست انجام دارید را به خوبی پیش ببرید. از سکون و رکود خارج شوید و از حاشیه به مرکز صحنه بروید. موتور شما دارد گرم می شود و دیگر آماده اید تا با سرعت تمام پیش بروید، از قدرت احساساتتان هم کمک بگیرید تا بتوانید با سرعت باد پیش بروید. شما احساس می کنید که دقیقا می دانید عزیزانتان چه می خواهند و همین مسئله ممکن است باعث شود دست به کارهای اشتباهی بزنید که اثراتی معکوس روی روابط شما داشته باشند، پس قبل از عمل کردن کمی به کارهایتان فکر کنید و اگر لازم دانستید با طرف مقابلتان در این مورد صحبت کنید. به شراکت اخیر خود فکر کنید و آن را به بهترین نحو به ثمر برسانید. ناراحتی و دلخوری اخیرتان باعث برهم خوردن دوستی هایتان می شود، بهتر است مهربان تر رفتار کنید. شما آنقدر عاقل هستید که هر حرفی را که می شنوید زود باور نکنید و عکس العمل نشان ندهید، متاسفانه این اواخر تحت تاثیر حضور شخصی در زندگی تان پشت سرهم دست به کارهای اشتباه می زنید.

فال روزانه

طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما احساس می کنید که وجودتان سرشار از انرژی است، اما نمی دانید که این انرژی را چطور باید به کار بگیرید و برای رسیدن به چه هدفی مورد استفاده قرار دهید. صحبت کردن با دیگران در رابطه با این موضوع تنها باعث سردرگمی بیشتر شما خواهد شد. شما خودتان را بهتر از هر کس دیگری می شناسید، پس از هیچ چیزی نترسید و اجازه ندهید تردید و نگرانی سد راهتان شود. هر کسی بر اساس انتظاری که خودش از شما دارد سعی در تعیین مسیرتان دارد، در حالی که علایق شما با آنها فرق می کنند و اگر بخواهید راهی را بروید که خودتان دوست دارید آنها از شما دلخور خواهند شد. نگران نباشید، شما پیش از هر کس نسبت به خودتان مسئولید. از شکست خوردن و از اینکه تلاش های تان زود به ثمر نرسد نگران هستید، در حال حاضر وقت آن نیست که کارهای که انجام داده اید را تجزیه و تحلیل کنید. در مورد مسائل کاری فعلا همان روندی را که پیش گرفته بودید را ادامه دهید. به موفقیت های خواهید رسید که فرا تر از تصورتان خواهد بود. در هنگام بروز مشکل یا مشاجره ای در ابتدا دست و پاچه گیری به سراغ تان می آید.

 فال روزانه متولدین آبان

بحث هایی که سعی داشته اید رویشان سرپوش گذاشته و از کنارشان بی تفاوت رد شوید امروز به مرحله ای بحرانی رسیده اند، پس اگر دیدید مخالفت شدید و درگیری ناگهان بالا گرفت اصلا تعجب نکنید. به احتمال زیاد این شرایط ناشی از کارهایی هستند که خودتان انجام داده اید و حالا باید با عواقب آن روبرو شوید. لجبازی ذاتی شما در این شرایط به هیچ وجه به شما کمک نخواهد کرد، پس آن را کنار بگذارید. به دست آوردن آنچه می خواهید در حال حاضر خیلی نزدیک تر از آن چیزی است که شما تشخیص می دهید، پس حتی به تسلیم شدن فکر هم نکنید. در شرایط فعلی باید اهداف حرفه ای برای شما پیش از هر چیز دیگری قرار بگیرند. در مورد موضوع پیش آمده تصمیم گیری زیاد برایتان ساده نیست، شما بیشتر تمایل دارید قبل از اینکه به طور یک جانبه دست به عمل بزنید از احساسات افراد دیگر هم آگاه شوید، نسبت به خواسته و آرزوهای خودتان بی توجه نباشید همیشه نباید نظر دیگران در اولویت باشد، کمی به خودتان وقت بدهید تا بتوانید تصمیم درست را بگیرید.

فال روزانه متولدین آذر

دلیلی ندارد که اگر شخص ناشناسی از کنارتان رد شد تنها به خاطر این که او را نمی شناسید چهره تان را در هم کشیده و به او اخم کنید. شما باید دست از این عادت خود که تمام مدت در ترس و نگرانی به سر می برید را کنار بگذارید. هر قدمی که لازم می دانید برای درمان این رفتار خود بردارید و با شهامت تمام در برابر هر چیزی که شما را می ترساند بایستید. امروز باید با احتیاط زیادی پیش بروید و به یک باره بیش از اندازه افشاگری نکنید. اگر در اوج مثبت اندیشی ساده انگارانه به یکباره رازهای بسیاری که از آنها آگاه هستید را به زبان بیاورید، ممکن است به رابطه ای که برای شما از اهمیتی ویژه برخوردار است صدماتی جبران ناپذیر وارد کنید. هوشیار باشید ممکن است همه چیز در ظاهر خیلی عالی به نظر بیاید اما واقعیت اینطور نیست، مدتی صبر کنید تا بفهمید طرف مقابل تان می خواهد چه بکند بعد با عقل خود و طبق برنامه هایتان پیش بروید. عشق در روز های نامساعد زندگی به دادتان خواهد رسید امیدتان را هیچ وقت از دست ندهید و درها را به روی خودتان نبندید.

فال روز متولدین دی

امروز موج بزرگی از انرژی به سراغتان آمده است که باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. شما در حال حاضر فرصت هایی در اختیار دارید که اگر همین حالا از آنها استفاده نکنید برای همیشه از دست خواهند رفت. وابستگی های محکم عاطفی و مهربانی شما کمک خواهند کرد که چالش ها و مشکلاتی که بین شما و نزدیکانتان بوده اند را فراموش کرده و در کنار آنها روزی لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه کنید. البته باید مواظب باشید که فقط برای حفظ صلح و آرامش با هر چیزی که دیگران می گویند موافقت نکنید. مشخص کردن حد و مرزها بیش از تسلیم و کوتاه آمدن بی دلیل برای شما احترام به همراه خواهد داشت. درمورد مسئله ای کاری بهتر است به جزئیات فراوانی که حائز اهمیت است بیشتر توجه کنید، شما معمولا خیلی راحت مسئولیت هایتان را یکی یکی انجام داده و بعد به سراغ کار بعدی می روید، اما این روزها نمی توانید به راحتی تشخیص دهید که اولویت ها چیست، این همه بی نظمی از شما بعید است موکول کردن مسئله ای به ماه های بعد ایده خوبی نیست.

 فال متولدین بهمن

امروز در روابط عاطفی خود با مشکلاتی مواجه خواهید شد که از نداشتن صداقت کافی از جانب شما ریشه می گیرند. اگر نمی خواهید با چنین مشکلاتی درگیر شوید یادتان باشد که همیشه و در هر شرایطی به واقعیت وفادار باشید. شما گاهی مرز بین رویاهایتان و واقعیت را گم می کنید، ولی خوشبختانه در حال حاضر بخت با شما یار است و اگر زود تسلیم نشوید آنچه می خواهید را به دست خواهید آورد. در این که شما فرد خیلی مغروری هستید هیچ جای شکی نیست، ولی گاهی باید بخاطر عشقتان غرور را کنار گذاشته و برای به دست آوردن دل کسی که دوست دارید پا پیش بگذارید. خودتان متوجه شده اید که هرچه زمان می گذرد مشکلات دیگری از راه می رسند، شجاع باشید و آستین هایتان را بالا زده و کاری بکنید، حتی اگر لازم است جواب رد بدهید، توجه به خواسته های دیگران امری بسیار پسندیده است به شرط این که حواستان به منافع خودتان هم باشد، دوستان شما طالب روی خوش شما هستند.

فال روزانه متولدین اسفند

انرژی فوق العاده ای در امروز نهفته است که به شما قدرت و اعتماد به نفس فوق العاده ای می بخشد. به همین دلیل هم در هر کاری که امروز دخالت داشته باشید عملکردی بی نظیر از خود به نمایش خواهید گذاشت. خودتان را دوست داشته باشید و به آنچه می گویید و انجام می دهید ایمان داشته باشید. خوشبختانه در حال حاضر دنبال کردن تجربه های تازه برایتان نتیجه بخش خواهد بود، ولی به شرط آن که زیاده روی نکنید و پایتان را از حد خود فراتر نگذارید. اگر به دنبال غیرممکن ها باشید مسلما دچار نا امیدی خواهید شد. پیش از آن که پروژه جدیدی را شروع کنید همه جوانب را در نظر بگیرید. با یک شوخی جدی برخورد نکنید! برای داشتن روی خوش باید اعصاب تان آرام باشد. با اینکه شما بالاخره توانستید در انجام کارها و تفریح تان تعادل ایجاد کنید اما باز مشکلاتی پدیدار می شوند که مجبور می شوید تلاش تان را دو چندان کنید، پیشنهادی به شما می شود که لازم است نهایت دقت را در مورد رد و قبول کردن آن به کار ببرید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه