فروش فوری ایران خودرو | پیش فروش ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو

حراجی بزرگ فروش فوری ایران خودرو | تحویل فوری خودرو بدون قرعه کشی

به دنبال آنکه از پنجشنبه هفته گذشته (۲ تیرماه) فروش محصولات سایپا خارج از فرآیند قرعه‌کشی آغاز شد، از ۱۰ صبح امروز(دوشنبه 6 تیر ماه) این شیوه فروش برای چهار محصول ایران‌خودرو هم آغاز خواهد شد که البته در قالب مشارکت در تولید است.

 حراجی بزرگ فروش فوری ایران خودرو |  تحویل فوری خودرو بدون قرعه کشی
کدخبر : 8882
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

طرح فروش فوری ایران خودرو  برای افراد ثبت نام کرده در سایت، از 17 اردیبهشت تا سه خرداد مهلت دارد. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

فروش فوری ایران خودرو

 همچنین سه محصول مدیران‌ خودرو نیز (بصورت فروش فوق‌العاده و فروش فوری) در این طرح بدون قرعه‌کشی عرضه می‌شوند. ضمن اینکه طرح ویژه مادران نیز همزمان اجرا خواهد شد.

در اولین گام حذف قرعه‌کشی برای تخصیص خودرو، ۱۵ طرح فروش خودرو بدون انجام قرعه‌کشی انجام می‌شود که بر اساس آن خودروهایی که در اولین دوره فروش یکپارچه خودرو دارای متقاضیانی کمتر از ظرفیت اعلام شده بودند، وارد مرحله فروش و تخصیص خودروها خارج از فرآیند قرعه‌کشی می‌شوند.

این طرح برای پنج محصول سایپا در قالب پیش‌فروش یکساله و چهار محصول در قالب پیش‌فروش یکساله مشارکت در تولید از روز پنجشنبه هفته گذشته (۲ تیرماه) آغاز شده و متقاضیان برای خرید این خودروها می‌توانند به سایت‌های فروش خودروسازان مراجعه و نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنند.

حال همانطور که سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود که فروش محصولات ایران‌خودرو هفته جاری اجرا خواهد شد، در حال حاضر در صفحه اصلی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو این خودروها قابل مشاهده هستند اما طبق پیگیری ایسنا از گروه صنعتی ایران‌خودرو، بخشنامه فروش از ۱۰ صبح (دوشنبه ۶ تیرماه) فعال خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

بر اساس آن دو خودرو تارا و دناپلاس توربوشارژر هر یک در دو مدل دستی و اتوماتیک در قالب مشارکت در تولید عرضه خواهد شد.

فروش فوری ایران خودرو

دارا بودن گواهینامه و نداشتن پلاک انتظامی فعال برای شخص متقاضی ضروری است. ضمن اینکه شماره تلفن همراه، شماره شبا معرفی شده بایستی به‌نام شخص متقاضی باشد. همچنین متقاضی بایستی در هنگام واریز وجه از از کارت‌های بانکی متعلق به نام خود استفاده کند. شرط حداقل فاصله آخرین خرید از دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا ۴۸ ماهه نیز در این طرح اعمال میدارا بودن گواهینامه و نداشتن پلاک انتظامی فعال برای شخص متقاضی ضروری است. ضمن اینکه شماره تلفن همراه، شماره شبا معرفی شده بایستی به‌ نام شخص متقاضی باشد. همچنین متقاضی بایستی در هنگام واریز وجه از کارت‌های بانکی متعلق به نام خود استفاده کند. شرط حداقل فاصله آخرین خرید از دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا ۴۸ ماهه نیز در این طرح اعمال می‌شود.

قابل توجه است که همزمان با این طرح،  در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، امکان ثبت‌نام برای مادران دارای حداقل دو فرزند که فرزند دوم به بعد آن‌ها از تاریخ 24 آبان 1400 به دنیا آمده باشد، شرایط فروش مشارکت در تولید و بدون فرآیند قرعه‌کشی فراهم است.

شایان ذکر است که همزمان سه محصول X۵۵ پرو اکسلنت و  X۵۵ پرو اکسلنت اسپورت بصورت فروش فوق‌العاده و تیگو ۸ پرو پریمیوم بصورت فروش فوری عرضه می‌شود.

یادآوری می‌شود که پیش‌تر، این مقام مسئول حذف فرآیند قرعه‌کشی‌ها را سیاست حتمی و قطعی وزارت صمت خوانده و وعده کرده است که هم‌راستا با افزایش تولید خودرو، تا پایان شهریورماه ۵۰ درصد مدل دیگر از فرآیند قرعه‌کشی خارج خواهد شد. تا پایان سال هم تمام خودروها قابلیت واگذاری بدون قرعه‌کشی را خواهند داشت. با توجه به اینکه فشار تقاضا برای برخی خودروها کمتر و برای برخی بیشتر است،  خودروهایی که متقاضی کمتر دارند، زودتر به حذف قرعه‌کشی می‌رسند و  خودروهایی که میزان تقاضای بیشتری دارند، قدری دیرتر؛ در نهایت حداکثر تا پایان سال جاری یا نهایتا اوایل سال آینده (برای مدل خودروهای بسیار پرطرفدار) می‌توانیم خودروها را بدون قرعه‌کشی عرضه کنیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه