فروش فوری ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی | تحویل فوری ایران خودرو به این افراد

متقاضیان می‌توانند از امروز با ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نسبت به ثبت نام در طرح فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو اقدام کنند.

 فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی  | تحویل فوری ایران خودرو به این افراد
کدخبر : 8810
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

طرح فروش فوری ایران خودرو  برای افراد ثبت نام کرده در سایت، از 17 اردیبهشت تا سه خرداد مهلت دارد. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

فروش فوری ایران خودرو

متقاضیان برای شرکت در طرح فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز با ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو (sale.iranecar.com) پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت نام اقدام کنند.

شرکت در این طرح صرفاً از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو امکان‌پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن بر عهده گروه خودروسازی ایران خودرو نخواهد بود.

بر اساس اطلاعیه ایران خودرو به متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو بدون قرعه کشی تا تکمیل ظرفیت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به شرح جداول ذیل اعلام می‌شود.

طرح فروش بدون قرعه کشی برخی از محصولات ایران خودرو از سوی وزارت صمت اعلام شد.

فروش این محصولات از طریق سامانه خودروسازان بوده و سامانه یکپارچه فقط وظیفه هدایت به سایت خودروسازان را دارد. هنوز محدودیت‌های فردی قبلی برای ثبت نام اعمال می‌شود.

همچنین تمام متقاضیان می‌توانند با انتخاب هر محصول به سایت شرکت‌های خودروساز راهنمایی شده و از شرایط ثبت‌نام و محدودیت‌های مربوطه مطابق با بخشنامه‌های هر شرکت مطلع شوند. خودروسازی ایران خودرو اعلام کرده زمان ثبت نام بدون قرعه کشی این محصولات در هفته آتی اعلام خواهد شد.

خودروهای عرضه شده شامل تارا اتوماتیک، تارا دستی، دنا پلاس توربو شارژ و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک است.

فروش فوری ایران خودرو

منتخبین ذخیره (رزرو) اولین مرحله قرعه کشی از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو، می‌توانند فرآیند ثبت نام نهایی و واریز وجه را انجام دهند. تمدید مهلت واریز وجه با توجه به دیر اعلام شدن اسامی برندگان و همزمانی مهلت ثبت نام با تعطیلات خرداد ماه، مهلت واریز وجه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۸ خرداد تمدید شد

متقاضیان باید برای تکمیل ثبت نام و واریز وجه به سایت خودروساز مورد نظر مراجعه کنند. اعلام نتایج قرعه کشی در سامانه نتایج نخستین قرعه‌کشی سامانه یکپارچه فروش خودرو، ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد. نتایج قرعه‌کشی در سایت سامانه ثبت نام خودرو قابل مشاهده است. در ۴۲ طرح از ۵۶ طرح، میزان متقاضیان از ظرفیت کمتر بوده و خودرو در این طرح‌ها بدون قرعه‌کشی ارائه می‌شود. ۱۴۵ هزار نفر واجد شرایط طرح جوانی جمعیت بودند.

اولین مرحله از قرعه کشی ایران خودرو در تاریخ 9 خرداد انجام شد. نتایج مرحله اول قرعه کشی ایران خودرو در 11 خرداد منتشر شد. ایران خودرو اعلام کرد: ثبت نام مجدد برای مخاطبین رزرو قرعه کشی ایران خودرو انجام خواهد گرفت. قرعه کشی ایران خودرو احتمالا در تیر ماه انجام بگیرد. در ادامه جزئیات ثبت نام مجدد قرعه کشی ایران خودرو را بخوانید.

بر اساس اطلاعیه روز ۲۵ خرداد سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وابسته به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، با توجه به اتمام فرصت واریز وجه منتخبین اصلی، تمامی منتخبین ذخیره (رزرو) اولین مرحله قرعه کشی از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو که نام آن‌ها در این سامانه اعلام شده، می‌توانند با مراجعه به سایت‌های فروش شرکت‌های خودرو ساز، نسبت به انجام فرآیند ثبت نام نهایی و واریز وجه اقدام کنند. مطابق با این اطلاعیه، مهلت ثبت نام منتخبین ذخیره این دوره از قرعه کشی خودرو، تا ۶ تیر ۱۴۰۱ خواهد بود.

پیش فروش و ثبت نام محصولات ایران خودرو در طرح‌های سه ماهه و یکساله اعلام می‌شود و بلافاصله بعد از اتمام ثبت نام، قرعه کشی خودرو انجام می شود و اسامی برندگان در سامانه فروش خودرو اعلام خواهد شد.

از اردیبشهت ماه 1401 اما روش قرعه کشی، ثبت‌نام و اعلام نتایج طرح‌های فروش ایران خودرو با تغییراتی همراه شده است وبه این صورت که کلیه ثبت نام و قرعه کشی در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می گیرد. متقاضیان می توانند با اطلاع از قیمت روز محصولات ایران خودرو و در نظر گرفتن بودجه مورد نظر جهت خرید خودرو اقدام کنند

با توجه به تغیرات صورت گرفته مبنی بر نحوه ثبت نام متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌ ایران خودرو و الزام ثبت‌نام از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو، نحوه و زمان تحویل خودروها توسط خودروسازان به صورت هر سه ماه یکبار و بسته به شرایط هر طرح مشخص شده است.

اما یکی از سوالاتی که این روزها ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود کرده این است که قرعه کشی خودرو فقط در ایران انجام شده است؟ کشور دیگری در دنیا وجود دارد که چنین کاری را انجام داده باشد. برای یافتن پاسخ این پرسش گفت‌وگویی توسط گسترش‌نیوز با حسن کریمی سنجری، کارشناس خودرو ترتیب دادیم. سنجری در پاسخ به این پرسش گفت: تجربه‌ای از قرعه‌کشی خودرو در دهه ۷۰ در کشور لهستان وجود دارد. کشوری که شرایط تولید و عرضه خودرو در آن خوب نبود. خودروی فیات را در آن زمان از طریق قرعه‌کشی به مردم واگذار می‌کردند. واقعیت این است که بنده خیلی موافق قرعه‌کشی نیستم زیرا تقاضاهای غیر واقعی را عملا تحریک می‌کند. حتی اگر خودرویی هم نخواهم و نیازی به آن نداشته باشم تحریک می‌شوم که در قرعه‌کشی ثبت‌نام کنم و شاید به صورت شانسی برنده شوم.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه