وام فوری | وام بدون ضامن

خبر خوش برای حقوق بگیران تامین اجتماعی | دریافت وام فوری و آسان بانک رفاه

بانک رفاه با ارائه طرحی به نام «رفاه دانا» به متقاضیان دریافت خدمات بیمه دانا، وام ۴ میلیون تومانی پرداخت می‌کند. این وام به حقوق بگیران تامین اجتماعی اعطا می‌شود.

خبر خوش برای حقوق بگیران تامین اجتماعی | دریافت وام فوری و آسان بانک رفاه
کدخبر : 8869
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

حقوق بگیران تامین اجتماعی بانک رفاه می‌توانند بدون نیاز به مراجعه شعب این مجموعه، برای دریافت وام طرح رفاه دانا درخواست دهند. اما برای دریافت این وام، داشتن سپرده قرض الحسنه ضروری است. وجود ضامن برای متقاضیان این طرح لازم نیست و اقساط آن به صورت برداشت از حقوق گرفته می‌شود. نرخ سود این تسهیلات ۶ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۱۲ ماه اعلام شده است.

ضمنا متقاضیان باید هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی را هم بپردازند. نداشتن چک برگشتی و بدهی معوق هم از ضروریات اخذ این نوع تسهیلات است. با توجه به مقدار وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۳۴۴ هزار و ۲۶۶ تومان خواهد بود. کل سود این وام ۱۳۱ هزار و ۱۸۹ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۴ میلیون و ۱۹۱ هزار و ۱۸۹ تومان است.

وام فوری

​ بانک ملت در جدید ترین طرح تسهیلاتی خود با معرفی طرح شایان تا سقف ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان بر اساس معدل حساب به کلیه افراد با نرخ سود ۸ تا ۱۸ درصد و بازپرداخت ۱۲ تا ۶۰ ماه وام پرداخت می کند.

بانک ملت در اطلاعیه ای جدید که در اواخر خرداد ماه به  شعب خود در سراسر کشور ابلاغ کرد شرایط جدید تسهیلات خرد مصرفی ویژه عموم را با شرایط جدید , بر اساس طرح شایان ( تسهیلات بر اساس معدل حساب)  اعلام کرد.

در این طرح مشتریان می توانند بر مبنای معدل حساب خود پس از طی حد اقل زمان تعیین شده بر ساس امتیاز کسب شده از اولویت دریافت وام تا سقف ۵ میلیارد ریال  بهره مند گردند.

کلیات طرح تسهیلاتی شایان:

نوع حساب:

جهت استفاده از این طرح باید یک حساب جاری ( با یا بدون دسته چک ) و یا یک حساب کوتاه مدت در بانک ملت افتتاح کنید.

نکته : هر فرد صرفا می تواند یک فقره حساب افتتاح کند.

حد اکثر و حداقل مدت سپرده گذاری:

حد اقل ۱ ماه و حداکثر ۱۲ ماه به شرط رعایت حداقل مبلغ سپرده گذاری

حداقل معدل حساب جهت استفاده از این طرح ۱۰۰ میلیون ریال (۱۰ میلیون تومان ) است.

حد اکثر مبلغ سپرده گذاری مشمول امتیاز :

مشتریان حقیقی ۳۵۰ میلیون تومان و مشتریان حقوقی بدون سقف .یعنی مشتریان حقیقی اگر بیشتر از ۳۵۰ میلیون تومان به حساب بگذارند به مبلغ مازاد امتیازی تعلق نمی گیرد.

نکته : امکان سپرده گذاری تدریجی هم وجود دارد.

حد اکثر مبلغ وام : ۵ میلیارد ریال :

- حداقل ۱۰ میلیون تومان و حد اکثر ۳۰۰ میلیون تومان در قالب عقد مرابحه واریز به حساب

- حداقل ۱۰ میلیون تومان و حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان در قالب صدور کارت اعتباری

نکته : امکان اعطای هم زمان تسهیلات در قالب صدور کارت اعتباری و واریز به حساب وجود دارد.

- آبونمان صدور کارت ۱ درصد در زمان پرداخت وام از مشتری  اخذ می گردد.

- دوره معدل گیری بابت اعطای تسهیلات از ابتدای سال ۱۴۰۱ است . بنابر این افرادی که از قبل دارای حساب جاری ( با یا بدون دسته چک ) و همچنین حساب کوتاه مدت در بانک ملت بوده اند می توانند از معدل این حساب ها استفاده کنند. و افراد فاقد حساب می توانند با افتتاح حساب جدید در این طرح شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه