وام فوری | وام بدون ضامن

وام فوری با سود یک درصد و بدون ضامن | وام فوری ۲۰ میلیون تومانی بانک رفاه

در طرح پیوند رفاه بانک رفاه کارگران می‌توانید پس از ثبت نام در سامانه ازدواج بانک مرکزی و معرفی از سوی این سازمان به بانک رفاه،‌ از مزایای این طرح که ۲۰ میلیون تومان با سود یک درصد است بهره‌مند شوید.

وام فوری با سود یک درصد و بدون ضامن | وام فوری ۲۰ میلیون تومانی بانک رفاه
کدخبر : 8803
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

در این طرح می‌توانید پس از ثبت نام در سامانه ازدواج بانک مرکزی و معرفی از سوی این سازمان به بانک رفاه،‌ از مزایای این طرح که ۲۰ میلیون تومان با سود یک درصد است بهره‌مند شوید.

مشخصات وام فوری و شرایط دریافت چیست؟

سود؛۱ %

سقف وام؛۲۰ میلیون تومان

نوع ضمانت؛ضامن رسمی

حساب سپرده لازم؛قرض الحسنه

حداکثر زمان بازپرداخت؛۳۶ ماه

قسط وام؛۵۶۴,۱۶۲ تومان

کل سود وام؛۳۰۹,۸۳۲ تومان

مجموع رقم وام و سود؛۲۰,۴۰۹,۸۳۲ تومان

هزینه‌های جانبی؛۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات؛وام‌گیرنده به بانک بدهی یا چک برگشتی نداشته نباشد

 بازپرداخت این طرح ۳۶ ماه است و بلافاصله پس از انجام مراحل اداری می‌توانید تسهیلات خود را دریافت کنید.

ناگفته نماند که در این تسهیلات حقوق وام‌گیرنده باید حداقل ۶۰ درصد تسهیلات را پوشش دهد.

وام فوری

  بانک کشاورزی به مشتریان واجد شرایط خود در قالب طرح «باران» وام ۱۰۰ میلیون تومانی اعطا می‌کند. این تسهیلات به دارندگان سپرده جاری تعلق می‌گیرد.

مشتریان بانک کشاورزی برای دریافت این وام باید حداقل ۵ میلیون تومان سپرده گذاری کنند. مدت زمان خواب سپرده برای دریافت این وام حداقل ۲ ماه است. متقاضیان این وام باید ضامن رسمی داشته باشند. نرخ سود این طرح براساس انتخاب مشتریان تغییر می‌کند. البته حداکثر سود این تسهیلات ۱۸ درصد و سقف مدت زمان بازپرداخت آن ۲۴ ماه است.

با توجه به نرخ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۴ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۴۱۰ تومان است. کل سود این وام ۱۲ میلیون و ۹۷۶ هزار و ۳۳۳ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۱۱۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان خواهد بود.

بانک کشاورزی از سال ۱۳۱۲ به منظور حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن فعالیت خود را شروع کرد. یکی از ماموریت‌های این بانک تامین مالی بخش کشاورزی و زیربخش‌های آن به عنوان قسمت مولد اقتصاد است. هم اکنون بانک کشاورزی هزار و ۸۱۷ شعبه و ۵۰ واحد ارائه خدمات ارزی و بین المللی دارد.

آخرین اقدام بانک کشاورزی در خصوص حمایت از بخش کشاورزی، اعطای تسهیلات به واحد پرورش قارچ خوراکی رنجبرکهن بود. ظرفیت این واحد ۲۰۰ تن در سال است و چند روز پیش در روستای قاسم آباد به بهره برداری رسید. کل سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی این طرح ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن با استفاده از تسهیلات اعطایی بانک کشاورزی تامین شد. این طرح زمینه اشتغال ۱۰ نفر را فراهم کرده است.

 بانک ملی در راستای کمک به تامین مالی مشتریانی که قصد تعمیر مسکن خود را دارند، وام جعاله ارائه می‌دهد. این وام ۵۰ میلیون تومانی به مدارکی و شرایط خاصی احتیاج دارد.

 مشتریان بانک ملی که خواهان دریافت وام جعاله تعمیر مسکن هستند باید در یکی از شعب بانک ملی سپرده قرض الحسنه داشته باشند یا آن را افتتاح کنند. سود این وام ۱۸ درصد بوده و حداکثر زمان بازپرداخت آن هم ۳۶ ماه اعلام شده است. این وام به ارائه ضامن معتبر به علاوه سند ملکی نیاز دارد. ملک باید به نام وام گیرنده باشد. ضمنا متقاضیان نباید این وام را قبلا از بانک ملی دریافت کرده باشند، در غیر این صورت درخواست دریافت تسهیلات تعمیر مسکن وی رد خواهد شد. لازم به ذکر است که این وام مسدودی سپرده ندارد.

میزان اقساط این وام، با میزان سود مشخص شده و مدت زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه، یک میلیون و ۸۰۷ هزار و ۶۲۰ تومان است. کل سود این وام ۱۵ میلیون و ۷۴ هزار و ۳۱۲ تومان و مجموع رقم وام و سود آن هم ۶۵ میلیون و ۲۵ هزار تومان خواهد بود.

افرادی که مشتری بانک سامان هستند و برای خرید کالاهای بادوام کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از تسهیلات «خرید کالای مصرفی» استفاده کنند. این وام ۸ میلیون تومانی به دارندگان سپرده کوتاه مدت بانک سامان تعلق می‌گیرد.

تسهیلات خرید کالای مصرفی بانک سامان با سود ۲۱ درصد پرداخت می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه است. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید حداقل یک میانگین ۳ ماهه ایجاد کنند. ۱۵ درصد مبلغ این وام توسط بانک بلوکه خواهد شد. متقاضیان این تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج دارند و باید آن را به بانک ارائه دهند.

مبلغ اقساط این وام با توجه به نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، ۳۰۱ هزار و ۴۰۱ تومان خواهد بود. کل سود وام هم ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار و ۴۱۹ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۱۰ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان است.

سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور گفت: اخذ وامِ مددجویان بهزیستی منجر به قطع مستمری نمی‌شود؛ این سیاست به خاطر تشویق مددجویان جهت نیل به اشتغال، کارآفرینی و تولید خواهد بود.

وام فوری

جزئیات جدید درباره وام 100 میلیون تومانی با شرایط بسیار ویژه اعلام شد.

سیدمحمدحسن صافی افزود: هر مددجویی که وام می‌گیرد می‌تواند مستمری هم بگیرد و اینگونه نیست که با گرفتن وام، مستمری قطع شود. مددجو خیالش راحت باشد که مستمری او با گرفتن وام قطع نمی‌شود.

وی تصریح کرد: بسیاری از مددجویان به دلیل ترس از اینکه حداقل درآمد آنها حذف شود به سمت اشتغال و کارافرینی نمی‌روند.

سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور گفت: اگر مددجویی که می‌تواند کاری انجام دهد، او را آموزش دهیم و چند بار کاری به او معرفی کنیم و او نرفت، آنگاه باید مستمری او قطع شود یا اینکه به مددجویی وام دادیم و او سر کار رفت اما بعد از مدتی کارش را رها کند، آنگاه باید مستمری او قطع شود چون کارفرما، دولت و بهزیستی برای اشتغال‌زایی او سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

صافی تاکید کرد: سیاستگذاری باید به نحوی باشد که قطع مستمری به عنوان اهرم و در راستای ایجاد اشتغال و کارافرینی باشد و نه در مقابل آن یعنی اثر معکوس داشته باشد و اجازه ندهد که فرد دارای معلولیت به سمت بیکاری برود.

وی ادامه داد: از سازمان‌های مرتبط مانند دانشگاه‌ها مراکز آزاد و دولتی فنی حرفه ای و دیگر مراکز مهارت آموزی باید برای فرد معلول، مهارت‌آموزی و آموزش اشتغالی مطالبه‌گری شود و در کنار آن سیاست های تشویقی جهت سوق دادن افراد دارای معلولیت به سمت اشتغال و کارآفرینی به‌کارگرفته شود.

صافی با اشاره به موضوع فرهنگی وابستگی به مستمری افزود: برای قطع مستمری، موانع فرهنگی داریم. بحث چسبندگی به مستمری با سیاست‌گذاری چند وجهی و آموزش های فرهنگی  و انگیزشی باید برطرف شود.

وی یادآور شد: مبلغ وام اشتغال فعلا  ۱۰۰ میلیون تومان است. این وام اشتغال ۱۰۰ میلیون تومانی کارمزد چهار درصد دارد و بازپرداخت آن ۸۴ ماه است. افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و دارای مهارت در زمینه حرفه ای هستند به کمیته اشتغال معرفی می شوند و بعد از بررسی پرونده، به بانک معرفی می‌شوند تا بتوانند تسهیلات را دریافت کنند.

همچنین به گفته وی، در سال گذشته برای ۶۱ هزار و ۴۶۵ نفر از مددجویان بهزیستی شغل ایجاد شد. 

مسعود گنجی گفت: در اجرای بند هشتم قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اگر چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اختصاص یابد.

این صندوق در شهر تهران برای هر دانشجوی متأهل و اگر هر دو زوج دانشجو باشند به یکی از آنها، ۱۵۰ میلیون تومان وام ودیعه مسکن پرداخت می‌شود.

وی افزود: در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر جمعیت هم ۱۲۰ میلیون تومان و برای شهرهای کوچک ۶۵ میلیون تومان به عنوان ودیعه مسکن به دانشجویان اعطا می‌شود.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تصریح کرد: در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، دو میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی و سه میلیارد یورو فاینانس برای ساخت و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی پیش‌بینی شده است که امیدوارم هرچه زودتر در اختیار دانشگاه‌های کشور قرار گیرد.

گنجی خاطرنشان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده، بیشتر دانشگاه‌ها با فقدان زمین برای خوابگاه سازی مواجه نیستند و دانشگاه‌ها درصورت اقدام به ساخت خوابگاه، از حمایت صندوق رفاه دانشجویان در چارچوب قوانین و مقررات برخوردار می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه