وام فوری | وام بدون ضامن

وام فوری و آسان برای همه | وام فوری ۵۰۰ میلیون تومانی کم بهره

افرادی که برای تامین نیازهای مالی یا تعمیر مسکن خود به وام احتیاج دارند و مشتری بانک گردشگری هستند، می‌توانند از تسهیلات ۵۰۰ میلیونی تومانی طرح «۶ در ۴» این مجموعه بهره ببرند.

وام فوری و آسان  برای همه | وام فوری ۵۰۰ میلیون تومانی کم بهره
کدخبر : 8308
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

دارندگان حساب بلندمدت در یکی از شعب بانک گردشگری امکان تقاضای تسهیلات طرح ۶ در ۴ را دارند. میزان سود این وام ۴ درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن هم ۶۰ ماه اعلام شده است. مبلغ این وام براساس گردش حساب و مبلغ سپرده مشتری، تعیین می‌شود. ضمنانت اصلی برای پرداخت این وام، مسدودی سپرده است. بنابراین تا پایان زمان پرداخت اقساط این تسهیلات، سپرده مشتری در بانک مسدود خواهد شد. البته در مدت مسدودی سپرده، ۶ درصد سود به آن تعلق می‌گیرد.

در صورتی که بانک گردشگری حداکثر مبلغ تسهیلات را با میزان سود و مدت زمان بازپرداخت ذکر شده به متقاضیان بپردازد، مبلغ اقساط برای وی ۹ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۶۱ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام هم ۵۲ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۶۶۲ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن هم ۵۵۱ میلیون و ۳۳ هزار و ۳۳۳ تومان است.

وام فوری

وام کارگشایی به دو شکل قرض الحسنه و در قالب قرارداد جعاله اعطا می‌شود. تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۲ میلیون تومان بوده و نرخ کارمزد آن ۲ درصد است. مشتریان برای دریافت وام قرض الحسنه لازم است ۳۰ گرم طلای تزئینی در بانک کارگشایی به رهن بگذارند. حداکثر زمان پرداخت وام قرض الحسنه کارگشایی در یک سال و تنها یک قسط است.

اما وام ۲۰ میلیون تومانی در قالب قرارداد جعاله و با سود ۱۸ درصدی پرداخت می‌شود. متقاضیان این تسهیلات باید ۱۰۰ گرم طلای تزئینی در اختیار داشته باشند و به بانک کارگشایی ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام یکسال و آن هم در یک قسط خواهد بود.

افرادی که خواهان دریافت این وام هستند باید اصل شناسنامه و کارت ملی، حساب سیبا و ارائه فاکتور خرید طلاهای امانت گذاشته شده به متصدی بانک را هم به بانک کارگشایی ارائه دهند. ضمنا امکان تمدید بازپرداخت وام برای یک سال دیگر هم وجود دارد.

وام خرید کالاهای بادوام بانک ملت تحت عنوان طرح «شاپ کارت» تدوین شده است. متقاضیان این وام باید در بانک ملت سپرده قرض الحسنه داشته باشند. مشتریان واجد شرایط می‌توانند این وام را با ارائه ضامن رسمی معتبر به یکی از شعب بانک ملت، دریافت کنند. حداقل نرخ سود این وام ۱۰ درصد و براساس مدت زمان بازپرداخت تغییر می‌کند. سقف مدت زمان پرداخت اقساط شاپ کارت ۳۶ ماه اعلام شده است. در صورتی که بانک ملت حداکثر مبلغ وام را با نرخ سود ۱۵ درصد به متقاضیان بپردازد و مدت زمان بازپرداخت هم برای وی ۳۶ ماه تعیین شود، مبلغ اقساط یک میلیون و ۷۳۳ هزار و ۲۶۶ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ تسهیلات ۱۲ میلیون و ۳۹۷ هزار و ۵۹۱ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۶۲ میلیون و ۹۲۷ هزار و ۵۹۱ تومان است.

وام خرید کالای بانک سپه تحت عنوان «بهین کارت» به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌شود. مشتریان با دریافت این وام فقط امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک سپه را خواهند داشت. متقاضیان وام بهین کارت باید در بانک سپه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمانت اصلی این نوع وام، ضامن رسمی است. حداکثر سود این وام ۱۸ درصد بوده و سقف مدت زمان برای بازپرداخت آن به ۳۶ ماه می‌رسد. میزان اقساط برای وام ۵۰ میلیون تومانی با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده، یک میلیون و ۸۰۷ هزار و ۶۲۰ تومان خواهد بود. کل سود این مقدار وام ۱۵ میلیون و ۷۴ هزار و ۳۱۲ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، ۶۵ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۳۱۲ تومان است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه