رتبه بندی معلمان | رتبه بندی فرهنگیان

اصرار دولت سیزدهم در اجرای رتبه بندی معلمان | آخرین خبر از رتبه بندی معلمان

پرویز سالاری گفت: دستگیری جاسوسان فرانسوی نشانه تمرکز دشمنان بر جامعه معلمان و ضرورت هوشیاری بیش از پیش جامعه در بیان هوشمندانه مطالبات خویش است.

اصرار دولت سیزدهم در اجرای رتبه بندی معلمان | آخرین خبر از رتبه بندی معلمان
کدخبر : 7633
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

​طرح رتبه بندی معلمان دغدغه‌ای دیگر در حوزه آموزش و پرورش است که پس از گذشت حدود ۱۰ سال از تصویب آن اکنون تصویب لوایح آن در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است.طرح رتبه بندی معلمان از اقداماتی است که در وهله اول برای ارتقای کیفیت آموزشی و سپس در راستای بهبود وضعیت معیشت معلمان در نظر گرفته شده است.طرح رتبه بندی معلمان یکی از طرح های پر سرو صدای این روزها در مجلس است . زیرا با انجام طرح رتبه بندی معلمان حقوق معلمان افزایش چشمگیری خواهد داشت.در ادامه به آخرین اخبار از طرح رتبه بندی معلمان می پردازیم.

رتبه بندی معلمان

پرویز سالاری دبیرکانون‌ تربیت اسلامی فرهنگیان در نشست بصیرتی فرهنگیان این استان اظهار کرد: در زمان رژیم سابق، هیچ دانشگاهی در هرمزگان نبود و کانون و تمرکز فعالیت‌های فرهنگیان انقلاب در دبیرستان ابن سینا بود و لذا جامعه فرهنگیان استان هرمزگان در تحولات انقلابی آن دوران نقش کلیدی داشتند.

وی با یادکردی از شهیدان بهشتی و مطهری و رجایی‌ و مفتح و ...، یکی از اهداف دشمن در ترور و به شهادت رساندن این چهره‌های ممتاز و بی‌نظیر انقلاب اسلامی را ایجاد خلأ در کشور و جایگزین ساختن عناصر لیبرال در مناصب حاکمیتی عنوان کرد وبیان داشت: با شهادت چنین فرزندان رشیدی از ملت ایران، عملا خلایی رخ داد که لیبرال‌ها فرصت حضور پیدا کردند.

سالاری، ایستادگی در برابر جریانات ضد انقلاب و تحریف را یک وظیفه همگانی در مسیر حفظ انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: درگیر جنگ تمام عیاری هستیم که دشمن تمام توان خود را برای ضربه زدن به وحدت و انسجام عمومی بکار گرفته و از هیچ خدعه، نیرنگ و دروغی نیز ابایی ندارد و لذا برای ما معلمان خیلی زشت است که به تحریک رسانه‌های سعودی و انگلیسی، پرچم سیاه در وضعیت خود در فضای مجازی قرار دهیم.

دبیرکانون‌ تربیت اسلامی فرهنگیان هرمزگان گفت: گله مندیم و از برخی مدیریت‌های ضعیف گلایه داریم اما گله‌مندی خود را با ایده سعودی و صهیونیستی بروز نمی دهیم.

وی دستگیری جاسوسان انگلیسی که برای به انحراف کشاندن تجمعات معلمان در کشور به ایران آمده بودند را نشانه تحرکات انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها برای آشوب‌سازی در ایران دانست و تصریح کرد: جریان تحریف درصدد است تا مقاصد خود را به اسم مطالبه مردم جا بزند و ما همواره در طول تاریخ نیز شاهد فعالیت جریان تحریف بوده‌ایم. تحریف یعنی سنگ زدن به فرزند رسول خدا برای کسب فیض.

سالاری گفت: باید بدانیم و بگوییم که کشور ما چه وضعی داشت و حالا به کجا رسیده است و معلمان در کلاس درس بهترین مبلغان نظام جمهوری اسلامی در بیان واقعیات هستند.

وی، جمع شدن معاونت‌های پرورشی در مدارس را یک خیانت به جامعه دانش‌آموزی برشمرد و بیان داشت: باید معاونت‌های پرورشی در مدارس احیا و از ظرفیت معلمان دلسوز در پیشبرد اهداف نظام استفاده هرچه بیشتری شود و آنان تبیین را به عنوان یک فریضه در مدارس پیگیری کنند.

سالاری گفت: طرح طبقه بندی در دولت گذشته رها شد اما صدای کسی در نیامد ولی این دولت که خودش پرچم طبقه بندی را در دست گرفت، با چنین جوی مواجه شده است.

معاون اسبق اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از مسؤولان خواست تا به مدارس سر بزنند و معلمان را تکریم کنند چرا که ارتقای جامعه در گروی ارتقای آموزش و پرورش است.

رتبه بندی معلمان

یک سری از طرح های آموزش و پرورش در دوران های گذشته متوقف شد. بازگشت به برخی از طرح های مفید گذشته سخت است و عده ای می خواستند آموزش و پرورش را از حکمرانی خود خارج کنند.

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان اصفهان اعلام کرد: ما درصدد هستیم که طرح رتبه بندی فرهنگیان را تا چند ماه آینده اجرایی کنیم!

یک سری از طرح های آموزش و پرورش در دوران های گذشته متوقف شد. بازگشت به برخی از طرح های مفید گذشته سخت است و عده ای می خواستند آموزش و پرورش را از حکمرانی خود خارج کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه