وام فوری | وام بدون ضامن | وام خودرو

خبر خوش برای وام فوری خودرو | وام فوری ۱۴۰ میلیون تومانی خرید خودرو بانک تجارت

بانک تجارت به منظور تامین بخشی از نقدینگی خریداران خودرو، به افراد واجد شرایط وام ۱۴۰ میلیون تومانی پرداخت می‌کند. این وام بانک تجارت تحت عنوان طرحی به نام «پیشرو» ارائه می‌شود.

خبر خوش برای وام فوری خودرو | وام فوری ۱۴۰ میلیون تومانی خرید خودرو بانک تجارت
کدخبر : 7330
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

بانک تجارت به منظور ارائه خدمات متنوع به مشتریان خود و برای تنوع سبد محصولات خود، با طرحی به نام پیشرو به خریداران خودرو تسهیلات پرداخت می‌کند. افراد واجد شرایط برای درخواست این وام باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. این وام با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود. سپرده افراد بعد از پرداخت این تسهیلات مسدود نخواهد شد و افراد امکان بهره برداری از موجودی خود را تا اخر تسویه اقساط دارند. ضمانت مورد نیاز برای دریافت این نوع وام، ارائه ضامن معتبر است. یعنی متقاضیان این وام باید ضامن رسمی داشته باشند و به بانک ارائه دهند.

کسانی که قصددریافت وام ۱۴۰ میلیون خرید خودرو هستند باید بدانند که حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه است. متقاضیان این وام نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشند، در غیر این صورت امکان درخواست تسهیلات مذکور را نخواهند داشت. ضمنا پرداخت هزینه‌های جانبی مربوط به تشکیل پرونده و اعتبارسنجی با خود متقاضیان است.

در صورتی که فرد متقاضی واجد شرایط لازم باشد و بانک هم به وی حداکثر مبلغ تسهیلات را پرداخت کند، با توجه به سود ۱۸ درصدی این وام و همچنین مدت زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه، مبلغ هر قسط برای وی ۵ میلیون و ۶۱ هزار و ۳۳۵ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام ۴۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۷۴ تومان و مجموع رقم تسهیلات ذکر شده و سود آن هم ۱۸۲ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۷۴ تومان است.

وام فوری

 بانک شهر از جمله بانک‌های خصوصی کشور است که انواع وام و تسهیلات را به مشتریان واجد شرایط خود پرداخت می‌کند. تسهیلات اعطایی بانک شهر در گروه‌های مختلفی دسته بندی می‌شود. یکی از وام‌های اعطایی بانک شهر، «شکوه شهر» نام دارد. این وام ۵۰ میلیون تومانی تحت شرایطی به مشتریان بانک شهر اعطا می‌شود.

تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی بانک شهر که کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند برای دریافت این نوع تسهیلات اقدام کنند. هدف بانک شهر از اعطای تسهیلات شکوه شهر، تامین نیازهای بخش‌های مختلف اقتصادی و خانوارها است. ضمن اینکه سبد خدمات این مجموعه هم متنوع خواهد شد.

افرادی که در یکی از شعب بانک شهر سپرده قرض الحسنه یا کوتاه مدت دارند و مایل به دریافت این تسهیلات هستند، باید حداقل ۴ ماه از مدت سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد. در غیر این صورت متقاضیان امکان دریافت وام را نخواهند داشت.

نرخ سود تسهیلات مذکور براساس موارد مختلفی مانند میزان سپرده، مدت زمان خواب آن و … تعیین می‌شود. ولی در کل نرخ سود این تسهیلات بین ۱۰ تا ۱۴ درصد خواهد بود. اقساط این وام هم به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود. حداقل زمان بازپرداخت این وام ۱۲ ماه و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط ۲۴ ماه اعلام شده است.

در صورتی که بانک شهر به متقاضیان بیشترین مبلغ وام را با نرخ تسهیلاتی ۱۴ درصد بپردازد و مدت زمان بازپرداخت اقساط هم ۲۴ ماه تعیین شود، مبلغ اقساط ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۶۴۴ تومان خواهد بود. جمع کل اقساط این مبلغ وام، ۵۷ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۴۶۰ تومان است.

کسانیکه قصد دریافت این نوع وام را دارند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.shahr-bank.ir مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه