وام فوری | وام بدون ضامن

شرایط دریافت وام فوری ۵۰ میلیون تومانی | وام فوری کم بهره بانک شهر

بانک شهر از جمله بانک‌های خصوصی کشور است که انواع وام و تسهیلات را به مشتریان واجد شرایط خود پرداخت می‌کند.

شرایط دریافت وام فوری ۵۰ میلیون تومانی | وام فوری کم بهره بانک شهر
کدخبر : 7313
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

 بانک شهر از جمله بانک‌های خصوصی کشور است که انواع وام و تسهیلات را به مشتریان واجد شرایط خود پرداخت می‌کند. تسهیلات اعطایی بانک شهر در گروه‌های مختلفی دسته بندی می‌شود. یکی از وام‌های اعطایی بانک شهر، «شکوه شهر» نام دارد. این وام ۵۰ میلیون تومانی تحت شرایطی به مشتریان بانک شهر اعطا می‌شود.

تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی بانک شهر که کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند برای دریافت این نوع تسهیلات اقدام کنند. هدف بانک شهر از اعطای تسهیلات شکوه شهر، تامین نیازهای بخش‌های مختلف اقتصادی و خانوارها است. ضمن اینکه سبد خدمات این مجموعه هم متنوع خواهد شد.

افرادی که در یکی از شعب بانک شهر سپرده قرض الحسنه یا کوتاه مدت دارند و مایل به دریافت این تسهیلات هستند، باید حداقل ۴ ماه از مدت سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد. در غیر این صورت متقاضیان امکان دریافت وام را نخواهند داشت.

نرخ سود تسهیلات مذکور براساس موارد مختلفی مانند میزان سپرده، مدت زمان خواب آن و … تعیین می‌شود. ولی در کل نرخ سود این تسهیلات بین ۱۰ تا ۱۴ درصد خواهد بود. اقساط این وام هم به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود. حداقل زمان بازپرداخت این وام ۱۲ ماه و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط ۲۴ ماه اعلام شده است.

در صورتی که بانک شهر به متقاضیان بیشترین مبلغ وام را با نرخ تسهیلاتی ۱۴ درصد بپردازد و مدت زمان بازپرداخت اقساط هم ۲۴ ماه تعیین شود، مبلغ اقساط ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۶۴۴ تومان خواهد بود. جمع کل اقساط این مبلغ وام، ۵۷ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۴۶۰ تومان است.

کسانیکه قصد دریافت این نوع وام را دارند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.shahr-bank.ir مراجعه کنند.

وام فوری

بانک ملت وام ویژه متخصصان را با سود ۱۸ درصد می‌پردازد. افرادی که صاحب خرفه‌ای هستند و مایلند تا این وام را دریافت کنند، باید سند ملکی داشته باشند و به بانک ارائه دهند. ضمنا داشتن حساب جاری در یکی از شعب بانک ملت ضروری است. سپرده مشتریان پس از پرداخت وام مسدود نخواهد شد و آن‌ها تا اتمام تسویه اقساط هم امکان بهره برداری از حساب خود را دارند. حداکثر مدت زمان برای بازپرداخت وام هم ۶۰ ماه اعلام شده است.

شرط اساسی برای پرداخت این تسهیلات، داشتن مجوز فعالیت یا پروانه کسب معتبر است. ضمن اینکه متقاضیان نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشند. پرداخت هزینه‌های مربوط به تشکیل پرونده، حق کارشناسی ملکی که به وثیقه گذاشته شده و اعتبارسنجی برعهده متقاضیان دریافت این تسهیلات است.

اگر فردی صاحب شغلی غیر از پزشکی باشد و بانک هم به اوبیشترین مبلغ تسهیلات ویژه متخصصان را ارائه دهد، با توجه به نرخ سود ۱۸ درصد و مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه، مبلغ اقساط برای وی ۷ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۲۸ تومان خواهد بود. طبق اطلاعات رده، کل سود این مبلغ وام ۱۵۷ میلیون و ۸۱ هزار و ۶۹۴ تومان و مجموع رقم وام و سود آن هم ۴۴۵ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان است. با توجه به تفاوت این وام برای گروه مشاغل پزشکی، میزان اقساط، سود و جمع سود و وام آن متفاوت از تسهیلات گروه غیرپزشکی خواهد بود.

بنابر اعلام معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، امکان دریافت تسهیلات با وثیقه سهام، برای سهامدارانی که در سجام ثبت‌نام کرده‌اند، وجود دارد.

به گفته محمد حسنلو، معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، اگر سهامداری در سجام ثبت کرده باشد، می‌تواند سهم خود را وثیقه و از بانک تسهیلات اخذ کند. در این زمینه باید اپلیکشن و سامانه‌ای بانکی ایجاد شود که برخی از بانک‌ها به این سامانه متصل شده‌اند و امید می‌رود تا پایان فصل بهار تمام شبکه بانکی به این سامانه متصل شوند.

وی با اشاره به اینکه سهامدار برای اخذ وام می‌تواند به بانک مربوطه در شهر و محله خود مراجعه کرده و حتی از طریق اپلیکشن بانک مربوطه سرویس مورد نظر را انتخاب کند، گفت: زیرساخت این کار از سوی شرکت سپرده‌‌گذاری مرکزی آماده شده و سمت دیگر کار یعنی بانک‌ها باید این زیرساخت و سرویس را ارائه دهند و فکر می‌‌کنم تا پایان فصل بهار این اتفاق رخ دهد.

به گفته حسنلو، در هفته آینده برنامه آزمایشی وثیقه‌سازی سهم را در جهت ارائه تسهیلات خواهیم داشت که با رفع اشکالات پیش‌‌بینی نشده، این مهم به صورت واقعی اجرا می‌شود.

لازم به ذکر است که ۶ اردیبهشت ماه سال جاری، بانک مرکزی دستورالعمل اعطای تسهیلات خرد تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان را با استفاده از وثایق بورسی و غیربورسی شامل سهام، اوراق بدهی، اموال عینی و سیم‌کارت، به بانک‌ها ابلاغ کرد. این دستورالعمل، با هدف تمهید شرایط تسهیل بهره‌مندی متقاضیان از تسهیلات خرد از رهگذر استقرار نظام وثیقه‌گیری مبتنی بر اعتبارسنجی تهیه شد. از سوی دیگر، عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار نیز، از امکان توثیق سهام به صورت الکترونیکی و با طرح درخواست از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، اطلاعات را به بانک‌ها ارائه می‌دهد و سهامدار باید با مراجعه به اپلیکیشن بانک، اقدامات مربوط به وثیقه سهام و نیز دریافت وام انجام دهد.

با پیامک OTP (یکبار مصرف)، سجام سهامدار احراز هویت شده و اگر OTP درست وارد شد، سهام قابل وثیقه سهامدار در اپلیکیشن بانک نمایش داده خواهد شد.

 پس از این مرحله، سهامدار می‌تواند سهام‌ مدنظر خود را برای وثیقه انتخاب و تعداد سهامی که قصد وثیقه‌گذاری دارد را وارد کند.

 این درخواست مانند سیستم پرداخت شاپرک، سهامدار را به سمت سامانه‌های شرکت سپرده‌گذاری هدایت می‌کند. در این بخش، درخواست‌ بانک به کاربر نمایش داده می‌شود و با OTP سجام احراز اختیار انجام می‌شود تا هویت سهامدار و نیز میزان سهامی که قرار است به عنوان وثیقه گذاشته شود را تایید کند.

کارمزد وثیقه را سهامدار باید پرداخت کند و اگر این کار موفق‌آمیز باشد، درخواست وثیقه ثبت می‌شود.

در انتهای روز معاملاتی و پس از اعمال معاملات، درخواست سهامداران در سامانه پس از معاملات اعمال می‌شود و روز کاری بعد نتیجه این درخواست در اختیار بانک‌ها قرار می‌گیرد.

سهامدار باید نسبت به این موضوع مطلع باشد، سهامی که به عنوان وثیقه برای دریافت تسهیلات بانکی تعیین می‌شود، در شرکت سپرده گذاری به حالت فریز درآمده و سهامدار تا پایان تسویه تسهیلات خود نمی‌تواند آن را بفروش برساند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه