وام فوری | وام بدون ضامن

متقاضیان وام فوری بخوانند | دریافت وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی

بانک شهر به منظور ارائه خدمات ویژه به اساتید دانشگاه‌های مختلف، وام ۲۰۰ میلیون تومانی تحت عنوان طرح «اساتید شهر» را تبیین کرده است. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به اساتید پرداخت می‌شود.

متقاضیان وام فوری بخوانند | دریافت وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی
کدخبر : 7033
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

این وام ۲۰۰ میلیون تومانی که متخص اساتید است با بهره ۱۸ درصد به آن‌ها اعطا می‌شود. استادانی که خواهان این وام هستند باید در یکی از شعب بانک شهر سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند یا آن را افتتاح کنند. ضمن اینکه حداقل باید سه ماه از خواب سپرده متقاضی گذشته باشد تا بتواند این وام را درخواست دهد. اما بانک شهر به منظور پرداخت این تسهیلات، سپرده وام گیرنده را مسدود نمی‌کند و حتی در زمان تسویه اقساط هم امکان بهره برداری از حساب بانکی وجود دارد.

بر اساس اعلام قبلی بانک شهر، برای دریافت وام تا ۵۰ میلیون تومان داشتن دو ضامن کسر از حقوق ضروری است. اما وام گیرنده برای دریافت تسهیلات بیشتر از این مبلغ باید سند ملکی ارائه دهد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۶۰ ماه اعلام شده است. طبق قوانین بانکی، وام گیرنده‌ای امکان دریافت تسهیلات مذکور را دارد که بدهی معوق یا چک برگشتی به سیستم بانکی نداشته و همچنین در صورت نیاز به سند ملکی برای پرداخت وام، آن سند نباید دچار بازداشتی با مشکلی باشد. پرداخت هزینه‌های جانبی برای ارائه ضامن و سند ملکی هم برعهده خود وام گیرنده است.

در صورتی که بانک مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان وام را با سود مشخص شده و مدت زمان بازپرداخت مذکور به متقاضی بپردازد، مبلغ اقساط برای وی ۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام هم ۱۰۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان است.

وام فوری

 بانک پارسیان به مشتریان واجد شرایط خود که برای تعمیر و بازسازی مسکن نیازمند نقدینگی هستند، وام اعطا می‌کند. این وام ۲۰۰ میلیون تومانی به اشخاصی که در یکی از شعب دارای سپرده قرض الحسنه باشند، پرداخت می‌شود.

این تسهیلات بازسازی مسکن بانک پارسیان با سود ۱۸ درصد به مشتریان اعطا می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۶۰ ماه است اما در برخی از شعبه‌های بانک پارسیان به ۳۶ ماه هم می‌رسد. اما افراد به منظور درخواست این تسهیلات باید در یکی از شعب بانک پارسیان سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمن اینکه باید ۶ ماه از زمان خواب سپرده آن‌ها گذشته باشد. برای ارائه این نوع وام سپرده مشتریان مسدود نخواهد شد و وام گیرندگان تا زمان تسویه اقساط امکان بهره گیری از حساب خود را دارند. ضمانت اصلی این نوع تسهیلات ارائه سند ملکی به نام خود متقاضی است.

بعد از واریز مبلغ وام به حساب مشتریان، بلافاصله ۲۲ درصد آن مسدود خواهد شد و به این ترتیب امکان استفاده از این مبلغ وجود ندارد. لازم به ذکر است که سند ملکی که ارائه می‌شود باید به نام وام گیرنده باشد. یکی از شرایط اصلی برای درخواست این وام، عدم اعطای آن توسط همین بانک به متقاضی است. بر اساس قوانین معمول بانکی، متقاضیان نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند، وگرنه امکان دریافت این وام را ندارند.

در صورتی که حداکثر مبلغ وام به همراه نرخ سود مشخص و با مدت زمان بازپرداخت ذکر شده به مشتریان اعطا شود، هر قسط برای وی ۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان خواهد بود. مجموع رقم این مبلغ وام و سود آن هم به ۲۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه