وام فوری | وام بدون ضامن

دریافت وام فوری کم بهره | شرایط وام 100 میلیون تومانی چیست؟

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه مشاغل خانگی را راه‌اندازی کرده و به متقاضیان تسهیلات خوداشتغالی ۱۰۰ میلیون تومانی می‌دهد.

دریافت وام فوری کم بهره | شرایط وام 100 میلیون تومانی چیست؟
کدخبر : 6807
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه مشاغل خانگی را راه‌اندازی کرده و به متقاضیان تسهیلات خوداشتغالی ۱۰۰ میلیون تومانی می‌دهد. اما برای دریافت وام خوداشتغالی چه باید کرد و مشمولان وام خود اشتغالی چه کسانی هستند؟

وام ۱۰۰ میلیون تومانی مشاغل خانگی، از نوع وام‌های قرض‌الحسنه است که سود چهار درصدی دارد و به گروه خاصی از افراد پرداخت می‌شود.

متقاضیان برای دریافت این تسهیلات باید به سامانه مشاغل خانگی وزارت کار به آدرس mkh.mcls.gov.ir مراجعه کنند تا هم لیست مشاغلی که مشمول وام می‌شود را دریافت کنند و هم برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی اقدام کنند.

مشاغل خانگی به آن دسته از مشاغلی گفته می‌شود که فرد برای انجام آن به بیرون از خانه نمی‌رود و کسب و کار خودش را در منزل دارد. لیست مشاغل خانگی که مشمول وام خوداشتغالی می‌شود در جدول زیر آمده است و شامل موارد بسیاری می‌شود. از پژوهشگری و طراحی بازی‌های یارانه‌ای گرفته تا صنایع دستی چوبی، چرمی و سنگی و پرورش ماهی و تولید محصولات کشاورزی.

بر این اساس افرادی که در رشته‌های زیر فعالیت می‌کنند می‌توانند درخواست وام مشاغل خانگی را بدهند.

 

برای ثبت‌نام در سامانه مشاغل خانگی باید به آدرس mkh.mcls.gov.ir مراجعه کرد و مراحل مختلف ثبت‌نام برای دریافت وام خود اشتغالی را طی کرد.

در هنگام ثبت‌نام تکمیل مشخصات فردی، تحصیلات، شغل مورد تقاضا، مهارت‌ها و مجوزهای دریافتی را باید وارد کرد. پس از تکمیل اطلاعات، کدرهگیری در اختیار فرد قرار می‌گیرد.

پس از ثبت‌نام در سامانه مشاغل خانگی‌، ابتدا طرح توسط دستگاه اجرایی مرتبط بررسی و درصورت تأیید، برای صدور مجوز به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ارسال می‌شود. در صورت نیاز به اصلاح طرح، مراتب از طریق ارسال پیامک و پیام در سامانه، به متقاضی اعلام می‌شود. 

 

آخرین مبلغی که برای وام مشاغل خانگی اعلام شده وام ۱۰۰ میلیون تومانی است. مبلغ وام برای طرح‌های مشاغل خانگی و خود اشتغالی (انفرادی) ۱۰۰ میلیون تومان است که به صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود. بر اساس اعلام سال‌های گذشته، حداکثر مدت بازپرداخت در تسهیلات انفرادی ۸۴ ماه معادل ۷ سال است.

وام فوری

بانک آینده به منظور ایجاد اشتغال و کمک به چرخه تولید داخلی و همچنین تامین خدمات و لوازم مصرفی بادوام مورد نیاز خانوارها، به مشتریان واجد شرایط خود حداکثر معادل ۸۰ درصد ارزش کالای خریداری شده وام می‌پردازد. این وام ۱۲۵ میلیون تومانی تحت عنوان طرح «کارگشا» به مشتریان اعطا می‌شود.

وام کارگشا تنها به اشخاص حقیقی واجد شرایط پرداخت می‌شود. کسانی که حقوق خود را از بانک آینده دریافت می‌کنند یا جز مشتریان این مجموعه با گردش حساب مطلوب هستند، در اولویت دریافت این تسهیلات قرار دارند. افرادی شرایط دریافت این وام برای خرید انواع لوازم خانگی ایرانی را خواهند داشت که به بانک ضامن رسمی و معتبری ارائه دهند. علاوه بر ضامن، فرد متقاضی باید جواز کسب و کار قانونی داشته باشد. ضمنا ارائه سفته هم ضروری است. مشتریان باید در یکی از شعب بانک آینده سپرده قرض الحسنه داشته باشند تا بتوانند برای این وام درخواست دهند و آن را دریافت کنند. میزان سود این تسهیلات ۱۸ درصد اعلام شده است.

لازم به ذکر است که ۱۰ درصد نرخ تسهیلات وام گیرندگان بلوکه خواهد شد.درضمن سپرده فرد وام گیرنده هم تا تسویه اقساط مسدود خواهد ماند.بیشترین مدت زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه است. در صورتی که فردی این وام را گرفته و اقساط آن را به صورت منظم پرداخت کرده باشد، امکان درخواست و دریافت مجدد این تسهیلات را خواهد داشت.

اگر متقاضی حداکثر مبلغ وام را با نرخ سود مشخص شده دریافت کند و مدت زمان پرداخت اقساط هم برای وی ۳۶ ماه تعیین شود، وی باید ماهیانه ۴ میلیون و ۵۱۹ هزار و ۴۹ تومان قسط بپردازد. کل سود این مبلغ وام ۳۷ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۷۸۰ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۲۷۷ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۴۸۵ تومان است.

مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این وام می‌توانند به سایت بانک آینده به نشانی www.ba۲۴.ir مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه