وام فوری | وام بدون ضامن

وام فوری آسان بگیرید | وام ۱۰۰ میلیون تومانی با سود صفر

بانک توسعه تعاون با طرحی به نام «کوثر» اقدام به پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون سود کرده است.

وام فوری آسان بگیرید | وام ۱۰۰ میلیون تومانی با سود صفر
کدخبر : 5520
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

تسهیلات طرح کوثر بانک توسعه تعاون به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان است و افرادی که مایل به دریافت آن هستند باید سپرده پس انداز قرض الحسنه داشته باشند. در غیر این صورت باید سپرده مورد نظر را در یکی از شعب بانک توسعه تعاون افتتاح کرده و میانگین حساب مورد نظر را هم ایجاد کنند. ضمنا متقاضیان برای دریافت این نوع تسهیلات هم باید به فکر ضامن باشند. زیرا نوع ضمانت اصلی برای این تسهیلات، ارائه ضامن رسمی مورد تایید بانک است.

حداقل مدت زمان خواب سپرده برای دریافت این وام سه ماه اعلام شده است. مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم با توجه به مبلغ وام و … تعیین می‌شود. اما حداکثر زمان برای پرداخت اقساط ۲۴ ماه تعیین شده است. متقاضیان نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند. ضمنا پرداخت هزینه‌های جانبی برای دریافت این تسهیلات هم به صورت جداگانه توسط بانک توسعه تعاون محاسبه و دریافت می‌شود.

در صورتی که برای دریافت این ۱۰۰ میلیون تومان مبلغ سود صفر درصد باشد و اقساط هم در ۱۰ ماه پرداخت شود، مبلغ هر قسط ۱۰ میلیون تومان خواهد بود. اما اگر بانک برای این مبلغ تسهیلات کارمزد ۴ درصدی دریافت کند و مدت پرداخت قسط‌ها هم ۲۴ ماه اعلام شود، وام گیرنده باید هر ماه ۴ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۴۹۲ تومان قسط بپردازد. کل سود وام با شرایط مذکور، ۴ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۸۱۳ تومان است.

وام فوری

 شاغلان، بازنشستگان و مستمری بگیران برای دریافت وام‌های خرد تا ۱۰۰ میلیون تومان تنها باید یک نامه کسر از حقوق به اضافه سفته یا چک ارائه کنند.

شرایط دریافت وام‌های خرد تا ۱۰۰ میلیون تومان را در ادامه مشاهده می کنید.

کارکنان بخش خصوصی با رتبه A و B که حقوق آنها به بانک مربوطه واریز می‌شود نیز با یک یک ضامن معتبر، سفته یا چک ارائه کنند.

کارکنان بخش خصوصی با رتبه C نیز که حقوق آنها نزد بانک مربوطه واریز می‌شود در دریافت وام‌های ۱۰۰ میلیونی باید یک ضامن معتبر و سفته یا چک به بانک ارائه کنند.

معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی از پرداخت بیش از ۲۶ هزار و ۸۹۱ میلیارد ریال تسهیلات خرد بدون ضامن، توسط ۱۱ بانک دولتی و نیمه دولتی در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

بانک صادرات در تازه‌ترین طرح تسهیلاتی خود، وام ‌«مژده» را با هدف تامین نیازهای خانوار، کاهش هزینه‌های تولید و توزیع واحدهای تولیدی، بازرگانی، اصناف و مشاغل رونمایی کرد که مهمترین مزیت آن استفاده از نرخ ترجیحی ٤ تا ١٢ درصدی این تسهیلات است.

متقاضیان حقیقی و حقوقی دریافت تسهیلات جدید طرح «مژده» بانک صادرات ایران تا نیمه شعبان (٢٧ اسفندماه) مهلت دارند از مزیت‌ وام‌های ارزان‌قیمت این طرح در قالب کارت مرابحه اعتباری با نرخ‌های ترجیحی ٤ تا ١٢ درصد استفاده کنند.

این بانک در تازه‌ترین طرح تسهیلاتی خود، وام ‌«مژده» را با هدف تامین نیازهای خانوار، کاهش هزینه‌های تولید و توزیع واحدهای تولیدی، بازرگانی، اصناف و مشاغل رونمایی کرد که مهمترین مزیت آن استفاده از نرخ ترجیحی ٤ تا ١٢ درصدی این تسهیلات است.

اشخاص حقیقی، حقوقی و صاحبان مشاغل و کسب و کار می‌توانند با حداقل سه ماه سپرده‌گذاری در قالب این طرح، از فرصت دریافت تسهیلات جدید با نرخ ترجیحی ٤ تا ١٢ درصد استفاده کنند.

بر اساس این طرح متقاضیان و اشخاص حقیقی می‌توانند با افتتاح حساب جدید در قالب طرح «مژده» به صورت قرض‌الحسنه جاری بدون دسته‌چک/ با دسته‌چک (مسدود در حساب) یا قرض‌الحسنه پس‌انداز تا دو برابر میزان موجودی سه ماهه خود در این طرح تا سقف دو میلیارد ریال با نرخ ٤ درصد و اقساط مساوی ٣٦ ماهه از بانک صادرات ایران تسهیلات دریافت کنند.

فرصت افتتاح حساب جدید در این طرح که همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده تا ٢٧ اسفند ماه، نیمه شعبان و میلاد مبارک حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ادامه دارد و بهترین فرصت برای اشخاص حقیقی در استفاده از مزایای این طرح و نرخ ٤ درصدی تسهیلات آن در قالب کارت مرابحه اعتباری است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه