وام فوری | وام بدون ضامن

خبر خوش برای متقاضیان وام | وام فوری 300 میلیون تومانی بانک تجارت

بانک ملت به تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط تا حداکثر ۴۰۰ درصد میانگین حساب ایشان تسهیلات ارائه می‌دهد.

خبر خوش برای متقاضیان وام | وام فوری 300 میلیون تومانی بانک تجارت
کدخبر : 5466
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

 بانک تجارت در قالب طرح جدیدی به نام «پویا» به ارائه تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی به اشخاص حقیقی و وام ۵۰۰ میلیون تومانی به اشخاص حقوقی اقدام کرده است.

بانک ملت به تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط تا حداکثر ۴۰۰ درصد میانگین حساب ایشان تسهیلات ارائه می‌دهد. در واقع این تسهیلات براساس میانگین حساب جاری متقاضیان پرداخت خواهد شد. پس همان طور که مشخص است افراد متقاضی این طرح باید در یکی از شعب بانک تجارت حساب جاری داشته باشند یا نسبت به افتتاح این حساب اقدام کنند.

طبق اطلاعات موجود، این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت خواهد شد. مبلغ آن هم برای اشخاص حقیقی و حقوقی بنا به صلاح دید بانک متفاوت اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه است که با توجه به نرخ سود این تسهیلات و مبلغ آن، برای اشخاص حقیقی و حقوقی تفاوت خواهد داشت. در خصوص نرخ تسهیلات مذکور اطلاعاتی در دسترس نیست.

بانک تجارت از جمله بانک‌های دولتی است که در قالب قرض الحسنه، مرابحه، مشارکت و دیگر عقود اسلامی انواع تسهیلات را به متقاضیان ارائه می‌دهد. این مجموعه اخیرا از جانب بانک مرکزی به عنوان یکی از بانک‌های منتخب برای ارائه وام بدون ضامن هم معرفی شده است. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع طرح های تسهیلاتی و عقود بانک تجارت می‌توانند به وبسایت رسمی این مجموعه مراجعه داشته باشند یا با روابط عمومی این بانک تماس بگیرند.

وام فوری

 شاغلان، بازنشستگان و مستمری بگیران برای دریافت وام‌های خرد تا ۱۰۰ میلیون تومان تنها باید یک نامه کسر از حقوق به اضافه سفته یا چک ارائه کنند.

شرایط دریافت وام‌های خرد تا ۱۰۰ میلیون تومان را در ادامه مشاهده می کنید.

کارکنان بخش خصوصی با رتبه A و B که حقوق آنها به بانک مربوطه واریز می‌شود نیز با یک یک ضامن معتبر، سفته یا چک ارائه کنند.

کارکنان بخش خصوصی با رتبه C نیز که حقوق آنها نزد بانک مربوطه واریز می‌شود در دریافت وام‌های ۱۰۰ میلیونی باید یک ضامن معتبر و سفته یا چک به بانک ارائه کنند.

معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی از پرداخت بیش از ۲۶ هزار و ۸۹۱ میلیارد ریال تسهیلات خرد بدون ضامن، توسط ۱۱ بانک دولتی و نیمه دولتی در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

بانک صادرات در تازه‌ترین طرح تسهیلاتی خود، وام ‌«مژده» را با هدف تامین نیازهای خانوار، کاهش هزینه‌های تولید و توزیع واحدهای تولیدی، بازرگانی، اصناف و مشاغل رونمایی کرد که مهمترین مزیت آن استفاده از نرخ ترجیحی ٤ تا ١٢ درصدی این تسهیلات است.

متقاضیان حقیقی و حقوقی دریافت تسهیلات جدید طرح «مژده» بانک صادرات ایران تا نیمه شعبان (٢٧ اسفندماه) مهلت دارند از مزیت‌ وام‌های ارزان‌قیمت این طرح در قالب کارت مرابحه اعتباری با نرخ‌های ترجیحی ٤ تا ١٢ درصد استفاده کنند.

این بانک در تازه‌ترین طرح تسهیلاتی خود، وام ‌«مژده» را با هدف تامین نیازهای خانوار، کاهش هزینه‌های تولید و توزیع واحدهای تولیدی، بازرگانی، اصناف و مشاغل رونمایی کرد که مهمترین مزیت آن استفاده از نرخ ترجیحی ٤ تا ١٢ درصدی این تسهیلات است.

اشخاص حقیقی، حقوقی و صاحبان مشاغل و کسب و کار می‌توانند با حداقل سه ماه سپرده‌گذاری در قالب این طرح، از فرصت دریافت تسهیلات جدید با نرخ ترجیحی ٤ تا ١٢ درصد استفاده کنند.

بر اساس این طرح متقاضیان و اشخاص حقیقی می‌توانند با افتتاح حساب جدید در قالب طرح «مژده» به صورت قرض‌الحسنه جاری بدون دسته‌چک/ با دسته‌چک (مسدود در حساب) یا قرض‌الحسنه پس‌انداز تا دو برابر میزان موجودی سه ماهه خود در این طرح تا سقف دو میلیارد ریال با نرخ ٤ درصد و اقساط مساوی ٣٦ ماهه از بانک صادرات ایران تسهیلات دریافت کنند.

فرصت افتتاح حساب جدید در این طرح که همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده تا ٢٧ اسفند ماه، نیمه شعبان و میلاد مبارک حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ادامه دارد و بهترین فرصت برای اشخاص حقیقی در استفاده از مزایای این طرح و نرخ ٤ درصدی تسهیلات آن در قالب کارت مرابحه اعتباری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه