فال حافظ | فال حافظ امروز

فال حافظ امروز از سرنوشت شما سخن می گوید | اگر درباره آینده کنجکاوید فال حافظ بخوانید

فال حافظ امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال حافظ امروز از سرنوشت شما سخن می گوید | اگر درباره آینده کنجکاوید فال حافظ بخوانید
کدخبر : 25530
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال حافظ یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم میباشد که بمانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود. افرادی که تجربی فکر می کنند فال حافظ را قبول ندارند. فال حافظ از سرگذشت و آینده شما سخن می گوید. پس برای آگاهی از فال حافظ خود در ادامه با در سایت پیشنهاد ویژه همراه شوید. می توانید فال حافظ امروز خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این سایت مشاهده کنید.

فال حافظ

♈ فال حافظ متولدین فروردین​

✔️ تعبیر فال حافظ شما:

در زندگی خود هرگز حسرت گذشته ها را مخور، چرا که تنها فایده آن تلخ کردن زندگی به کام تو و دیگران است. همیشه سعی کن برای مردم سودمند باشی و در هر عملی که انجام می دهی، در کنار نفع خود به سود دیگران نیز بیاندیش تا دعای خیر آنها همیشه و در همه حال تو را در کارهایت یاری دهد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* خواه اهل جهنم و خواه مقیم بهشت، خواه آدمی زاده و خواه فرشته باشی، سعی کن بخل و حسد و کینه نداشته باشی که در نزد همه، کفر و مذموم و مردود است.

* معمار آسمان یعنی خداوند شش جهت جهان را چنان مسدود کرد که برای خروج از زیر دام گودال قبر، راهی وجود ندارد.

* شراب انگور به گونه ای طعنه به عقل می زند و او را فریب می دهد، پس الهی تا قیامت این داربست درخت انگور از آسیب ایمن بماند تا ما را از غم رها سازد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- انسانی پاک و مهربان می باشید ولی سعی کنید که بهره شما به مردم بیشتر برسد. نسبت به دیگران بویژه پدر، مادر، خواهر و برادر مخصوصاً تاکید می کنم، نسبت به همسر خود مهربان و با محبت تر باشید که از دنیا، آنها برایت می مانند.

۳- از موقعیت دیگران خوشحال و مطمئن باش که خداوند به شما کمک می کند. این نیت با فراز و نشیب های فراوانی همراه می باشد و به صلاح شما نیست که در اجرای آن تعجیل شود. زیرا مقدمات کامل آن فراهم نمی باشد.

۴- سرعت عمل، دقت و تلاش از لوازم موفقیت و پیروزی بر رقیبان شما می باشد. خبری که تصورش را نمی کردید، در هفته آینده به شما می رسد. پدر یا همسر شما از ناراحتی رهایی یافته است. نگران نباشید. مسافرتان کارهایش اگر طولانی شود، جای نگرانی نمی باشد. بالاخره انجام میگیرد. اگر می خواهید سفر کرده شما به سلامت و با مراد دل باز آید، در ۷ شب متوالی، با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه الشعراء آیه ۱۷ تا ۲۱ را بخوانید.

♈ فال حافظ متولدین اردیبهشت

✔️ تعبیر فال حافظ شما:

نیتی در سر داری و فکر انجام آن تو را به شدت بی تاب و بی قرار کرده است، اما بدان که هنوز وقت انجام این نیت فرا نرسیده است. چرا که یکی از اطرافیان تو نزد او حرفهایی زده که باعث رنجش خاطرش گردیده است. قبل از هر چیز با صبر و حوصله سوءتفاهمات پیش آمده را برطرف کن و آنگاه که زمینه لازم برای انجام نیتت مهیا شد نیت خود را عملی کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- در این ماه درباره کاری که در پیش دارید، شخصاً اقدام کنید و پا به میان بگذارید. قبل از اینکه آن عمل را انجام دهید، با یکی از آشنایان آگاه، با تجربه و دلسوز مشورت کنید. بدانید که با توکل به خدا به مرادتان می رسید.

۲- غم خوردن و ناله کردن دردی را دوا نمی کند. بلکه شما را افسرده و رنجور می سازد. پس بیهوده خود را به آب و آتش نزنید و از فلسفه وجودی اراده و تفکر کمک بگیرید. با شتاب و عجله کارها را پیچیده تر نسازید. از نیروی ایمان و اعتقاد همراه با توکل به خدا و همگام با فعالیت، خرد و عقل این کار را عملی سازید.

۳- تا یک ماه دیگر تمام ناراحتی های شما رفع می شود و اوضاع بر وفق مراد خانواده و شما می باشد. کار و نیت شما عملی می گردد. پس آستین ها را بالا بزنید و اقدام کنید.

۴- این نیت عملی می گردد ولی شتاب آفت و بلای آن می باشد. ابتدا مقدمات لازم را فراهم سازید و واهمه نداشته باشید. اگر پیام هستی و عشق را دریافت نکردید، به فرستنده دست نزنید. گیرنده های خود را تنظیم کنید (مشکل را باید از درون خود حل کنید). به پدر و مادر احترام بگذارید و همسر را دوست بدارید. دست از لجبازی بردارید. ملاقات مهمی و مسافرتی خوب در پیش دارید.

۵- حضرت حافظ در بیت های سوم، چهارم و هشتم می فرماید:

* من از غمت نمی توانم جانم را خلاص کنم و نجات دهم زیرا تو دل را به آسانی از من گرفتی.

* با سخن و کار دشمنان، از دوستان دوری کردی درحالی که هیچ کس نباید با دوست خود دشمن شود.

* دلم را خوار نکن زیرا جای و مسکن او در گیسوی توست.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

♈ فال حافظ متولدین خرداد​

✔️ تعبیر فال حافظ شما:

نیک بختی و سعادت از آن شماست. به خدا توکل کن که هرکه به او توکل کند، بر مشکلات و سختی ها فائق می آید. روزگار خوبی در پیش روی خواهی داشت به شرط آنکه از مصاحبت با دوستان ناباب بپرهیزی و معنای واقعی زندگی را که همان عشق و محبت است به خوبی دریابی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم، سوم و پنجم می فرماید:

* مجلس خرمی و شادی آماده است و یاران جمع شده اند. برای مصون ماندن از چشم زخم، آیه ان یکاد را بخوانید.

* آلات موسیقی از چنگ و رباب می گوید که پیام عشق را بشنوید زیرا این آهنگ موسیقی، نوای دل است.

* بین عاشق و معشوق خیلی فرق و تفاوت وجود دارد. وقتی محبوب ناز نشان می دهد، شما که عاشقید، اظهار نیاز و احتیاج کنید تا او لذت ببرد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- روزگار شادی آفرینی در پیش دارید، به شرط آنکه علاقه، اراده، سرعت عمل و فعالیت همراه شما باشد.

۳- همین هفته یه یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. توکل بر خدا داشته باشید، پیروز و موفق می شوید. زیرا دعای خیر، موجب می شود حتماً پیروز شوید.

۴- از زندگی خوبی برخوردار هستید. ارزش آن را بدانید و بیهوده لجبازی و وسواس به خرج ندهید. انسان کسی است که در ناخوشی، خوش باشد. در غم، شاد باشد. زیرا که مراد در بی مرادی به هم پیچیده است و در آن مورد، غصه رسیدن بی مرادی، درد است. پس غصه خوردن دردی را دوا نمی کند. رها کن.

۵- دل کسی را شکسته اید. همین هفته از او دلجویی کنید. ۳ فرزند در طالع دارید. شغل و مقام خوبی در انتظار خواهید داشت. در معامله ای سود می برید ولی مواظب باشید.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: خوش باطن، فرشته خو، با وفا، مهربان، جذاب، اصیل، دلپذیر، آرام، متین، مادی گرا، پر انرژی، بزرگوار، جدی، معصوم و بی گناه، با خیر و برکت، موافق، اهل صلح و سازش، دوست داشتنی و بموقع صبور.

♈ فال حافظ متولدین تیر​

✔️ تعبیر فال حافظ شما:

دل به کسی یا کاری سپرده ای. این برای شما بهترین انتخاب است و گشایش کار شما در رسیدن به این مقصود است. برآورده شدن نیت شما برایتان موفقیت و کامیابی به همراه خواهد داشت. طمع مکن و از این راه روی مگردان که برای تو بهتر از این وجود ندارد. قصد سفری را داری که صلاح نیست. در شهر خود باش و تلاش کن که کامیابی از آن توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در اولین بیت جواب تفال شما را داده است و می فرماید:

* خداوند چون ابروی دلکش و دلربای شما را نقش بندی کرد، فرج و گشایش همه ما به ناز و غمزه تو وابسته کرد.

یعنی اشاره های ابروی و چشم شما، موجب گشایش کار همه است. پس دوست عزیز همه چیز در اختیار داری زیبایی مهر و محبت طنازی عشوه گری معلومات صداقت خویشتن داری ایثار و … پس چرا بیهوده خود را به کارهای واهی و پست سرگرم می کنی ؟ بله جایگاه تو خیلی والا و بالاست. خود را ارزان نفروش که هزاران یوسف و زلیخا به ابرو و چشم شما قرار را از دست می دهند.

۲- گره از کارت برداشته می شود و بخت و اقبال، یار و یاور و همراه و همدم شماست ولی زیاد به سخنان دیگران توجه نکنید.

۳- او خیلی شما را دوست دارد زیرا منافع شما با او پیوند خورده ولی متاسفانه او زیاده طلب است و به حق خود قانع نمی باشد. پس مشکل شما با رفاقت و پیوندی که وجود دارد، به شرط کمی گذشت، قابل حل خواهد بود و ابداً جای نگرانی نمی باشد.

۴- از اینکه دیگران به شما حسادت می ورزند، علتش تعریف هایی است که شما در مورد کارهای خود می کنید که خوشبختانه واقعیت هم دارند ولی مردم ظرفیت پذیرش آنان را ندارند. پس خوبست در اینباره قدری دور اندیش باشید.

۵- سخنان او را زیاد جدی نگیرید. زیاد او نمی تواند از شما دل بردارد چون اگر می توانست، هفته پیش با آن پیشامد می رفت ولی نتوانست از شما جدا شود. پس شما نیز رعایت حرفش را داشته باشید و به سخنان او توجه کنید.

۶- مسافرت را توصیه نمی کنم ولی خرید و فروش بجاست. در آینده شاهد موفقیت سریع شما خواهند بود و نام شما در رسانه ها اعلام می شود. نذری درباره این نیت داشته باشید که موجب برآوردن سریع آن میشود. می دانید که بازنده، شکست خود را ناشی از تبعیض یا سیاست یا بدجنسی می داند اما برنده همیشه ترجیج می دهد که خود را مسئول شکست هایش بداند و نه دیگران را. وقت زیادی را صرف عیب جویی نمیکند، بلکه بیشتر تلاش می کند.

♈ فال روزانه متولدین مرداد​

✔️ تعبیر فال حافظ شما:

منتظر اخبار بسیار خوشی باش که به زودی به تو خواهد رسید. بالاخره کسی پیدا می شود که حرفهای تو را درک کند. گرچه تو بیش از این در حق او بدی کردی و مستوجب قهر و دشمنی هستی اما لطف و کرم او بیشتر از این است که از تو رنجیده خاطر شود. پس این بار مواظب رفتار خود باش و سعی کن زندگی تازه ای برای خود بسازی که کامیابی از آن توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: بدون تظاهر، واقع بین، اهل دسته بندی، عاشق مسافرت و گردش، بی ریا، سخاوتمند، نگران، دلخور، مظلوم واقع شده، وسواسی، پول دوست، عاشق مد و عطر.

۲- حضرت حافظ در بیت های اول تا چهارم می فرماید:

* ای بلبل سحری، آواز خوش داوودی خود را آغاز کن که سلطان چمن و گل سلیمان بوستان با نفس روح بخش بهاری بازگشت.

* لاله از نفس صبح بوی باده خوشگوار و مستی آور را شنید. برای درمان سوز دل خود بامدادان به چمن آمد و شکفته شد.

* مرد حق کجاست که زبان گل سوسن را بداند و بفهمد و از او سوال کند که چرا از باغ رفت و پژمرد ولی دوباره باز آمد و شکفت.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- برای شما مژده و مبارک باشد. به شما مژده می دهم که انجام این نیت حتمی و صد در صد می باشد و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. مرغ سعادت و کامیابی بر بام خانه شما نشسته است. مواظب باش پرواز نکند. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذر خود را ادا کنید.

۴- بیمار شما حداکثر ۲۰ روز دیگر شفا می یابد. اوضاع مسافر شما بسیار خوب شده است. موفقیت همراه با تلاش، دقت و سرعت عمل برای پیروزی بر رقیبان ضروری است. ای نازنین، اگر پنجه به قلبت زد، تاری ز موی سپیدی در عود سوز اندیشه و فکر و عشق بیفکن تا عشق را بر آستانه درگاه بنگری. پس از مشورت دست بر ندارید.

۵- به زودی خبر خوشی خواهید شنید و طراوت و شادی شما جای ناراحتی را خواهد گرفت. سعی کنید دست از لجبازی و قهر بازی و تردید بردارید.

۶- به زودی ملاقاتی مهم و تغییر شغل و مکان و معامله ای سود آور در پیش دارید که حتماً مفید خواهد بود. ازدواج عملی است. همسرتان به موفقیت مهمی می رسد و زندگی شما تحول اساسی پیدا خواهد کرد. مبارک باد.

♈ فال روزانه متولدین شهریور

✔️ تعبیر فال حافظ شما:

یک فرصت استثنایی به تو روی آورده بود ولی از آن غفلت کردی و قبل از آنکه از آن بهره ای ببری فرصتت از دست رفت. بدان که فرصتهای زندگی زودگذر هستند. اکنون دیگر غصه خوردن و ناله کردن بی فایده است. مترصد وقوع فرصت دیگری باش و این بار با تمام وجود از آن استفاده کن، زیرا ممکن است این دیگر آخرین فرصت باشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت پنجم به شما گوشزد میکند که:

* یار ما در حالی که در چمن زیبایی و لطافت می خرامید، رفت ولی ما از گلستان وصال او گلی نچیدیم و رفت.

یعنی وصال جانان برای ما میسر نشد و رفت.

۲- متاسفانه خبر بدی دریافت می کنید. از آن ناراحت نشوید. بلکه به اطرافیان نیز دلداری بدهید که پس از این واقعه، همه چیز به خوبی انجام خواهد گرفت و نگرانی ها برطرف میشود و این واقعه، نتیجه ناشکری شما بوده است.

۳- به شما توصیه اکید دارم، فعلاً از این اندیشه صرف نظر کنید. زیرا به زودی موفقیتی بزرگ، نصیب شما می شود که تصورش را هم نخواهید کرد. پس انسان عاقل، کار کوچک را فدای امری مهم و بزرگ نخواهد کرد.

۴- به شما توصیه و سفارش می کنم. از فرصت های به دست آمده دیگر برخوردار شوید. زیرا اگر هوشیار و زیرک نباشی، حسودانی که در کمین هستند، از ما جلو خواهند زد.

۵- مسافرت بسیار زیان بار. خرید و فروش هر دو بی فایده است. ازدواج عملی نخواهد شد زیرا مقدمات عمل آن هنوز دقیقاً فراهم نشده ولی طلاق انجام می گیرد. موفقیتی که در پیش دارید، نیاز به کوشش و تلاش بسیار زیادتری دارد. زیرا بر سر راه شما رقیبان سرسختی نشسته اند که گوی موفقیت را ببرند.

۶- خوشبختانه انسانی مهربان، صمیمی، زود رنج، خود خور و دست و دلباز هستید. در دوستی سر از پا نمی شناسی. مؤدب و خوش لباس هستیدو اما زود قهر می کنی و ارزش زمان را نمی شناسی. خیال می کنی همیشه در همین حال باقی می مانی.

۷- کسی به شما در این ماه نارو زده و بی وفایی کرده است. دیگر سراغ او نروید. زیرا قابل اعتماد نیست. او نان را به نزخ روز میخورد.

۸- بدانکه کیفر دو چیز در دنیا زود می رسد:

یک) ظلم کردن به همسر و فرزندان و خویشان.

دو) بد رفتاری با پدر و مادر.

♈ فال حافظ متولدین مهر​

✔️ تعبیر فال حافظ شما:​

به زودی از منبعی که هیچ توقعش را نداری خبری بسیار نیکو به تو خواهد رسید و موفقیتهای بزرگ (مالی یا عشقی) به تو روی می آورد. بدان که در قاموس طبیعت هیچ کاری بی علت نیست و این مژده پاسخ کارهای نیکی است که پیش از این انجام داده ای. پس از این نیز در راه خدمت به بندگان خدا کوشا باش تا موفقیتهایت روزافزون گردد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- به زودی خبری یا نامه ای خوشحال کننده دریافت می کنی که بسیار امید بخش و شادی آفرین است، بطوریکه زندگی شما متحول می شود.

۲- رقیبی در کمین شماست که اینک با شما بسیار گرم گرفته ولی بدانید که قصد فریب دارد و از او دروری کنید که به صلاح شما نیست.

۳- از زندگی خوبی برخوردارید. ارزش آن را بدانید و با کلمات و حرکات بچه گانه، آنرا سرد و افسرده نسازید. زیرا اطرافتیان و اعضای خانواده، بسیار به شما علاقه مند هستند. ولی شما با حرکات تند و دلسرد کننده، آنان را ناراحت می سازید.

۴- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش بسیار به موقع است. طلاق صورت نمی گیرد ولی ازدواج مدت طویل می کشد ولی عملی می گردد.

۵- برای گشایش این نیت سوره مبارکه السبا آیه ۴۳ تا آخر را با حضور قلب و معنی بخوان که گشایش بسیار است و نذر خود را ادا کن.

۶- مرغ سعادت جدیداً بر بام خانه نشسته و آشیانه گرفته است. طالع شما در برج سعد است. برای نگهداری این پرنده زیبای زندگی، اولاً توکل بر خدا کن. ثانیاً خویشتن دار باش و راز دل را برای هر کسی تعریف نکن. ثالثاً مرم دار باش و به دیگران کمک کن و پدر و مادر را یاد کن و برایشان خدمتی انجام بده و نسبت به اطرافیان مهربانتر باش.

۷- قلبی مهربان داری. زبانی سرد، بسیار بانمک و دلربا هستی. زود رنج، عصبی، وسواسی، طلبکار، عشق باز و مهربان، بی حوصله و لجوج، دست و دل باز و بی مبالات ولی بدان چون قلبی مهربان داری، خدا همیشه با شماست.

۸- مقامی، خبری، پولی یا دیداری در انتظار شماست که بسیار سودمند است. بدان که برنده، دیگران را نکوهش می کند ولی آنان را می بخشد اما بازنده چنان ترسو است که قادر به نکوهش دیگران نیست و چنان حقیر است که قادر به بخشیدن دیگران هم نیست.

♈فال حافظ متولدین آبان​

✔️ تعبیر فال حافظ شما:

فرصت جدیدی در اختیار تو قرار گرفته. اکنون وقت آن است که از تجربیاتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را بکنی تا به موفقیتهای بزرگ برسی. به تلاش خود ادامه بده و ناامید مشو و بدان که استقامت و پایداری در انجام کارها عامل اصلی موفقیت و پیروزی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* دیشب با خود گفتم کاش لب لعلش به آرزوی دلم برسد و تدبیری در آن باشد. آواز دهنده غیب صدا در داد که آری چنین خواهد شد.

* کسی نمی تواند در نزد محبوب، از ما سخنی بگوید، مگر باد بهاری که پیام ما را برساند.

* شاهین چشم را به یک قرقاول پرواز دادم. باشد که آن قرقاول پرواز، شاهین را تعلیم دهد که شکاری بکند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- متاسفانه زمان را از دست دادی ولی باقی مانده آن را دریاب که طالع شما در برج سعد می باشد و بسیار نیکوست. این نیت قابل اجراست اما هنوز کاملاً مقدمات آن فراهم نشده است. ابداً جای نگرانی نمی باشد و همان طوری که میل دارید، انجام خواهد گرفت. ولی مواظب باش. شاهین اقبال را که بر بام شما نشسته، به پرواز در نیاوری. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که نیت شما حتماً انجام می گیرد.

۳- مسافر حالش خوبست و اوضاع او درحال شکل گیری می باشد. مسافرتی موفقیت آمیز در پیش دارید. دیگران حسرت زندگی شما را می خورند، پس کانون گرم خانوادگیتان را گرمتر نگه دارید. خرید و فروش عالی است و تغییر مکان و شغل با موفقیت انجام می شود. ۵ فرزند در طالع دارید. به پدر و مادر احترام بگذارید و برایشان نذر بدهید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: کم دقت، شیرین بیان، بذله گو، شوخ، بانمک، ساده، فراموش کار، بهترین مراقب، رک گو، ولخرج، زود جوش، سخاوتمند، با وجدان، خوش بین، موافق، قابل اعتماد و نازنازی.

♈فال حافظ متولدین آذر​

✔️ تعبیر فال حافظ شما:

به زودی دست تقدیر فرصتی در اختیار تو می گذارد که اگر از آن غافل نشوی خواهی توانست یک شبه ره صد ساله را طی کنی، اما به خاطر داشته باش که چون به مقصود رسیدی، فریب دنیا را نخوری که گمراه خواهی شد و آنچه نصیبت گردیده از دست خواهی داد. پس خود را هرچه سریعتر مهیای استفاده از این فرصت خدادادی کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت سوم تا ششم می فرماید:

* همه طوطیان هند از این قند شیرین زبان فارسی که به هند می رود، شکر به دندان می سایند و شیرین کام شده اند.

* درسلوک شعر طی زمان و مکان را ملاحظه کن که این کودک یک شبه راه یکساله می پیماید.

* چشم سحر انگیز محبوب را نگاه کن که پارسا را نیز از راه بدر می کند زیرا یک قافله و کاروان افسونگری بدنبال دارد.

* فریب دنیا را نخور و گمراه نشو که این دنیای حیله گر پیر، حتی لحظه ای از مکر و فریب خالی نمی باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: با ایمان، پرحرف، سخنران، با سلیقه، زیبا و دلربا و جذاب، فقرا را شریک خود می کند، بی قرار، عاشق علوم و ماوراء الطبیعه، مغرور، مرموز، هوشیار، دلپذیر، عشوه گر، عاشق زندگی و بی حوصله.

۳- دنیا چنان زیباست که انسان به آن وابسته می شود اما نباید فریب آن را خورد. کاملاً هوشیاری خود را حفظ کن که به زودی بخت و اقبال به شما روی خواهد آورد. مبادا گول حسودان را بخوری بلکه با سرعت عمل، همراه با دقت و زیرکی عمل کن.

۴- بخت و اقبال شما رو به سعد و خوبی گذاشته و مرادت برآورده می شود. جای هیچ گونه نگرانی نیست. فقط برای سرعت بخشیدن به آن، نذر خود را ادا کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید. پیشرفت های شما و خانوادیتان بسیار خواهد شد اما مواظب باشید که دچار غرور نشوید و از یاد خدا نروید.

۵- مسافر موفق شده است. اشکال ها برطرف شده. بیمار طی یک هفته دیگر بهبود می یابد. خرید و فروش عالی است. تغییر شغل و مکان انجام می گیرد. مبارک است.

۶- خطری بزرگ از خانواده شما مرتفع شده است و این درسی بزرگ برایتان محسوب می شود. به همسر و پدرتان توصیه کنید که با صبر و شکیبایی بیشتری در کاری که مد نظر دارند، اقدام کنند.

همچنین بخوانید:  فال هفتگی و فال هفته

♈فال حافظ متولدین دی​

✔️ تعبیر فال حافظ شما:

کسی (موقعیتی) که مدتهاست انتظار آن را می کشی به تو روی خواهد کرد. با آمدن او تمام زندگیت شکل تازه ای به خود خواهد گرفت و شادی در خانه ات را خواهد کوفت، پس غم و غصه بیهوده مخور و هراسی از دشمنان و بدخواهان به دل راه مده که خدا با توست و کارهایت سامان می یابد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:

* پرنده دل بار دیگر هوا خواه محبوبی هلال ابروست. ای کبوتر دل بنگر که باز شکاری به صید کردن تو آمده است.

* ای ساقی باده بده و از برای دشمن و دوست غم مخور زیرا رفتن دشمن و آمدن دوست بر رفق مراد ماست.

* چون ابر بهاری شیوه پیمان شکنی و بی وفایی روزگار را در پژمرده شدن گلزار دید. به هر حال، یاسمن و سنبل و نسرین گریه کرد.

۲- این نیت بر شما مبارک باد که این نیت با توکل به خداوند و شکیبایی عملی می گردد. لذا بر دقت و تلاش خود بیفزایید.

۳- اگر با دقت، سرعت و علاقه عمل نکنید، به مقصد نمی رسید. چون رقیبان در کمین هستند. لذا هوشیار باشید. اسرار درون را با نا اهلان در میان مگذارید و مواظب اطراف خود باشید که سخت حسودان در تلاشند.

۴- مژدگانی بنده این است که اولاً برایم دعا کنید ثانیاً سایت تاروت رنگی را به همه معرفی نمایید، چون نیت شما عالی است و به زودی شاهین موفقیت بر بام منزل شما آشیانه خواهد گرفت.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: با محبت، صمیمی، با نمک، اهل سوال، خیرخواه دیگران، سخاوتمند، طناز و زیبا، شیک پوش، بی ریا، خوش بین، قدر شناس، متعادل، عشوه گر و با ایمان.

۶- مسافر در حال تغییر و تحول می باشد. شما سه فرزند در طالع دارید. همسرتان مهربان است و خیلی در مقابل بد اخلاقی های شما تحمل می کند. لطفاً از دخالت دیگران در زندگی خانوادگی خودداری کنید و زندگی راحت خود را دچار تزلزل نسازید. حسودان درکمین و سخن چینان حیله گرند.

۷- رنگ لیمویی یا کرم را به شما توصیه می کنم که علاوه بر اینکه برازندگی شما را دو چندان می کند، باعث آرامش و نشاط و سبب گرمی و مهر و محبت می شود و از وسواس و اضطراب و تردید جلوگیری می کند.

♈ فال حافظ متولدین بهمن

✔️ تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست دچار یاس و ناامیدی شده ای و اکنون قصد انجام کاری را داری که تنها علت انتخاب آن موقعیت بد فعلی توست. به جای آنکه خود را از چاله به چاه بیندازی، به خدا پناه ببر. هرچند تو گناهکار باشی ولی او بخشنده و مهربان است و تو را یاری خواهد کرد. گول ظواهر را نخور و عاقلانه تصمیم بگیر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم و ششم می فرماید:.

* ای کشتی نجات و توفیق حق در دریای لطف خداوندی لنگر بینداز و ما غرق شدگان گناه را نجات بده.

* ای ابر کرم و بخشش که خطای گناهکاران را می بخشی، باران رحمتی بفرست زیرا در دیوان الهی با نامه اعمال سیاه و تاریک که مملو از گناهکاری است، آمده ایم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از اینکه نسبت به انجام کار خود اظهار پشیمانی می کنید و دیگران هم شما را سرزنش می کنند، ناراحت نشوید. زیرا شما دارای نیتی پاک و بی آلایش و قلبی مهربان می باشید و خداوند در همه حال یار و یاور شماست. پس نگرانی به خود راه ندهید. بلکه با اراده، علاقه و دقت به کار خود ادامه دهید.

۳- حسودان در کمین می باشند و رقیبان با سرعت درکارند. بنابراین لازم است که شما با دقت و شکیبایی اقدام کنید و به او بگویید تا موفقیت راه چندانی نمی باشد اما تردید و وسواس عامل بازدارنده خواهد بود.

۴- آن کسی که مورد اتهام قرار گرفته، به زودی از او رفع اتهام می شود و همه چیز روشن می گردد. اصولاً تحولات اساسی در پیش است.

۵- روزی که پایتان برای ماندن بهانه می گیرد، به کمک قلبتان مقصد را طی کنید و با نیروی اراده، ناممکن ها را ممکن سازید چون می توانید.

۶- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش تفاوتی ندارد. مسافر خبر مهمی می دهد و پیک و هدیه ای دریافت می کنید. جشنی در راه عشقی به راه است.

۷- در این هفته خوابی خواهید دید که از صخره ای یا کوهی بالا می روید. تعبیرش اینکه مشکل شما قابل رفع می باشد. تنها اراده ای قوی و تصمیمی قاطع لازم است و نباید از مشکلات و سخنان پر ادعای دیگران بترسید. باید با توکل بر خدا اقدام کنید.

♈فال حافظ متولدین اسفند

✔️ تعبیر فال حافظ شما:

به لطف خدا در نزد مردم مقام و موقعیتی مناسب یافته ای. اخلاق نیک تو و لطف و صفای باطنی ات تو را بر دیگران برتری بخشید. اکنون حیف از تو با این دل پاک و صادق نیست که با دوستان ناباب همنشینی می کنی؟ از این افراد بر حذر باش که موقعیت و شأن تو را به خطر می اندازند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت دوم و سوم می فرماید:

* به آن خدایی که تو پرستنده برگزیده او می باشی، سوگندت می دهم که چاکر قدیمی خود را دریابی و دیگری را ترجیح ندهی.

* اخلاق پسندیده و شرم و حیای تو را در میان زیبارویان، سرور همه کرد. بر تو مبارک باد که حقیقا شایسته آن مقام هستی.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- دل در گرو چیزی، کاری یا کسی داری که تصور می کنی از همه چیز برایت مهمتر و شایسته تر می باشد. اگرچه این امر مهم و قابل توجه می باشد اما نیاز به تهیه وسایل و لوازم آن دارد وگرنه از هول حلیم داخل دیگ می افتی!

۳- شما باید با یکی از عزیزان مورد اعتماد در این باره مشورت کنید و بهترین فرد، پدر و مادر یا یکی از دوستان صمیمی شما است ولی سعی کنید راز دل خود را با همه در میان نگذارید که رقیبان حسد می ورزند. پس از مشورت، با درایت، فعالیت، اراده و سرعت عمل لازم، وارد کار شوید. در این حالت موفقیت و کامیابی همگام و همراه شما خواهد بود.

۴- به زودی هدیه ای دریافت خواهید نمود که تصورش را نمی کردید. در مسافرتی بسیار جالب برخوردهای جالبی بوجود می آید. از مسافر خبرهای خوش دریافت می کنید. مشکل زندانی و قرض او حل می شود.

۵- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید. سه فرزند در طالع دارید که دومی برای شما شگون آورتر است.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: درک و فهم ذاتی، عاشق مطالعه و یادگیری، خوش قول و خوش حساب و آزاد در عشق./ تاروت رنگی

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه