تست شخصیت شناسی | تست هوش

اگر دوست داری حسابی جذاب و دوست داشتنی باشی، این نکات برای تو ست | با این کار ها دوست داشتنی شو!

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند.

اگر دوست داری حسابی جذاب و دوست داشتنی باشی، این نکات برای تو ست | با این کار ها دوست داشتنی شو!
کدخبر : 24322
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تست‌های شخصیت ابزارهای ارزشمندی هستند که به ما کمک می‌کنند تا ذهنیت خود و آنچه ما را منحصر به فرد می‌کند بهتر درک کنیم. تست شخصیت می توانند به ما کمک کنند تا نقاط قوت، ضعف، علایق و ترجیحات خود را تعیین کنیم. تست شخصیت ابزاری است که به طور ویژه طراحی شده است تا به شما در درک بهتر طرز تفکری که مشخصه شماست کمک کند. تست شخصیت شامل شناسایی یک عنصر خاص در بین چندین تصویر و پاسخ به سوالات بر اساس این تصویر است. از پاسخ های ارائه شده می توان برای تعیین وضعیت فعلی ذهن و ترجیحات شخصی استفاده کرد.

از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

آخر هفته گذشته من و همسرم در خانه نشسته بودیم و مشغول تماشای تلویزیون بودیم. نگاهی به او کردم و پرسیدم: “چه چیزی را در من دوست داری؟” او به من یک چشم چرخاند و سپس یک پوزخند کوچک زد و سپس گفت: “چیزی که مورد علاقه من است، مغز تو و عشق توست. در واقع از پاسخ هایی که پدرها به کودکان می دهند. احتمالا نامزدم در ذهنش فهرست چیزهایی که یک فرد را دوست‌داشتنی می‌کند، دارد. برخی ویژگی‌های متمایز وجود دارد که همه در زندگی به آن‌ها جذب می‌شوند. در اینجا چهار خصیصه مورد جستجوی جهانی وجود دارد که یک فرد را واقعا دوست داشتنی می کند. پس اگر می خواهید از جمله افراد دوست داشتنی باشید با ما همراه باشید.

1. افراد دوست داشتنی از چیزهای کوچک لذت می برند

حدود پنج سال پیش، زمانی که من و همسرم کنار هم نشسته بودیم، بدون توجه به هم مشغول خواندن کتاب شدیم. در یک لحظه خود را در خوشبختی گرفتار دیدم. هر دوی ما 30 دقیقه در سکوت مطلق درگیر کتاب هایمان شده بودیم. با اینکه هر دو در دنیای خود بودیم، اما گرمای دست او به من یادآوری می کرد که ما با خوشحالی از این لحظه با هم از کتاب خواندن لذت می بریم. این یکی از اولین سیگنال‌هایی بود که نشان می‌داد این می‌تواند یک نوع عشق برای همیشه باشد.

این لحظات کوچکی است که در رابطه با شریکم بیشتر از همه قدردانشان هستم. ما این توانایی را داریم که از ساده ترین چیزها لذت ببریم، مانند تمیز کردن آپارتمان در تعطیلات آخر هفته با همدیگر و یا لذت خوردن یک استکان چای دو نفری.

واقعیت این است که روابط طولانی مدت معمولاً با تاریخ ها و رویدادهای دقیق مصرف نمی شود. لذت بردن واقعی از لحظات ساده در یک رابطه، نشانه آن است که یک شراکت می تواند در آزمون زمان مقاومت کند. به همین دلیل است که مردم کسی را دوست دارند که می تواند سرعتش را کم کند و از چیزهای کوچک لذت ببرد.

2. مهربانی آنها هرگز از بین نمی رود

راستش را بخواهید، یکی از چیزهایی که در مورد همسرم بیشتر از همه دوست دارم این است که او هرگز از گفتن لطفا و تشکر غافل نمی شود، حتی پس از شش سال با هم بودن. در شروع یک رابطه، مهربانی در اولویت است. شما سعی می کنید شریک بالقوه خود را تحت تأثیر قرار دهید و می خواهید آنها بدانند که به آنها اهمیت می دهید. اما با گذشت زمان و راحت‌تر شدن در کنار هم، به راحتی می‌توان آن حرکات ساده قدردانی را پشت سر گذاشت.

افراد واقعاً دوست‌داشتنی تا حد زیادی مهربان هستند. این بدان معناست که آنها فرصت‌های کوچک را در اولویت قرار می‌دهند تا به شریک زندگی خود نشان دهند که از آنها قدردانی می‌کنند. مهم نیست که یک رابطه چقدر طول بکشد. یک فرد دوست داشتنی قرار است به همان اندازه از شریک زندگی خود مهربانی و قدردانی کند که اولین بار شروع به قرار ملاقات کرد.

3. افراد دوست داشتنی ارزش خود و دیگران را می دانند

ناگفته نماند که دوست داشتن کسی که خود را دوست ندارد دشوار است. به همین دلیل است که برای مردم بسیار مهم است که ارزش خود را قبل از اینکه انتظار عشق دیگران را داشته باشند، بدانند.

اما آنچه اغلب نادیده گرفته می شود این است که فردی که ارزش خود را می داند چگونه با اطرافیان خود رفتار می کند. از آنجایی که برای خود ارزش قائل است، اجازه نمی‌دهد کسی با آن‌ها طوری رفتار کند که گویی کوچک‌تر هستند. به خود نیز اجازه نمی‌دهد با دیگران بدرفتاری شود.

آنها درک می کنند که همه در زمین بازی برابر هستند. آنها با همه با مهربانی رفتار می کنند و تلاش می کنند تا اطرافیانشان احساس ارزشمندی کنند. او نه تنها به خود اعتماد به نفس دارد، به دیگران هم احترام می گذارد. چه کسی چنین کسی را دوست ندارد؟

4. افراد دوست داشتنی می دانند چگونه به خودشان بخندند

به نظر می رسد همسر من قدرت جسمی خود را درک نمی کند. همین مسئله اغلب منجر به حوادث ناخوشایند و شکستن اشیاء می شود. او یک بار یک، بشقاب را فقط با گذاشتن آن روی میز یک رستوران از وسط شکست.

اگرچه این چیزها ممکن است برای اکثر مردم شرم آور باشد. همسر من آن را پذیرفته و همیشه راهی برای تبدیل آن به شوخی پیدا می کند. این گونه عمل کردن و توانایی او در خندیدن به خودش، او را کاملاً شایان ستایش می کند.
هیچکس بی عیب نیست؛ فردی که سعی می کند خود را چنین جلوه دهد، دست نیافتنی خواهد بود. یک فرد دوست‌داشتنی به جای اینکه بخواهد کسی باشد که نیست، با اطمینان خود واقعی خود را نشان می‌دهد. حتی اگر این به معنای نشان دادن طرفی باشد که کمی عجیب و غریب یا دست و پا چلفتی باشد.

در پایان روز، چیزی که شما را دوست داشتنی ترین می کند، ویژگی هایی است که برای شما متمایز است. به همین دلیل است که شریک زندگی شما در وهله اول به سمت شما کشیده می شود. ویژگی های شما چیزی است که شما را از دیگران متمایز می کند. در حالی که ممکن است همیشه در مورد چیزهای عجیب و غریبی که در مورد شما دوست دارند صحبت نکنند. شریک زندگی شما همیشه از چیزهایی که برای اولین بار به آنها هدیه داده شده است، قدردانی می کند.

منبع: جذاب ترینها

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه