وام فوری از 200 نا 150 میلیون تومن ویژه 22 بهمن | وام فوری بدون نیاز به ضامن کلیک خورد!

بانک ایران زمین در نظر دارد به منظور ارزش آفرینی برای کلیه مشتریان، تسهیلات کمک هزینه ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو را اعطا نماید.

وام فوری از 200 نا 150 میلیون تومن ویژه 22 بهمن | وام فوری بدون نیاز به ضامن کلیک خورد!
کدخبر : 23020
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

بانک ایران زمین در نظر دارد به منظور ارزش آفرینی برای کلیه مشتریان، تسهیلات کمک هزینه ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو را اعطا نماید.

با آغاز ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی ، بانک ایران زمین در دو سطح به مبالغ 1 و 2 میلیارد ریال به متقاضیان این طرح تسهیلات اعطا می کند.

متقاضیان می توانند برای دریافت تسهیلات پس از افتتاح حساب یا اعلام حساب خود در بانک ایران زمین به عنوان حساب وکالتی و تامین مبلغ پیش پرداخت برای معرفی حساب به سازمان حمایت، از این تسهیلات بهره مند شوند.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به یکی از شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین به شماره 02124809 تماس حاصل کنند./ تسنیم

وام فوری

وام شگفت انگیز 10 میلیاردی برای واردات خودرو

ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت اعلام کرد: سازمان راهداری در نظر دارد با بهره‌گیری از ناوگان مسافری تولید کارخانجات داخلی و واردات ناوگان حمل‌ونقل مسافری با شرایط تخصیص ارز اعلامی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و اعطای تسهیلات بانکی با اولویت اتوبوس اقدام کند.

بر این اساس از شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری و شرکت‌های بازرگانی حقوقی‌ مورد تائید وزارت صنعت و واجد شرایط برای مشارکت دعوت به عمل می‌آورد.

۱-میزان تسهیلات برای ناوگان مسافری اتوبوس برون شهری به نسبت ۳۰ درصد آورده متقاضی و ۷۰ درصد تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال.

۲- میزان تسهیلات برای ناوگان مسافری ون و مینی‌بوس برون‌شهری به نسبت ۴۰ درصد آورده متقاضی و ۶۰ درصد تسهیلات تا سقف ۱۰ میلیارد ریال.

۳- میزان تسهیلات برای ناوگان مسافری سواری کرایه برون شهری به نسبت ۵۰ درصد آورده متقاضی و ۵۰ درصد تسهیلات تا سقف ۲ میلیارد ریال.

اگر قصد خرید خودرو را دارید اما نقدینگی شما کافی نیست بهتر است منتظر نمانید و با دریافت وام خودرو هرچه سریعتر صاحب وسیله نقلیه دلخواهتان شوید. بانک‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی بسیاری هستند که امکان دریافت وام خودرو با سند را فراهم کردند.

شرایط دریافت وام خرید خودرو در بانک‌های مختلف با شرکت‌های لیزینگی و خودروسازی متفاوت است. به عنوان مثال، مراحل دریافت وام از شرکت های خودروسازی و لیزینگ به گونه‌ای است که تا پایان پرداخت اقساط وام، خودروی شما در رهن شرکت خودروسازی یا به عبارت دیگر شرکت فروشنده‌ی خودرو باقی خواهد ماند. در مورد بانک‌های دولتی و خصوصی این‌گونه نیست، و بعد از پرداخت تعداد مشخصی از اقساط که توسط بانک تعیین می‌گردد، فرد وام گیرنده می‌تواند مراحل به نام زدن سند خودرو را آغاز کند.

وام فوری

شرایط دریافت وام فوری خودرو

برای بهره‌بری از وام خودرو از بانک‌های دولتی و غیردولتی کشور، معرفی یک یا دو نفر ضامن به همراه چک کارمندی الزامی است. چنانچه به ضامن معتبر دسترسی ندارید، می‌توانید از خدمات تسهیلاتی شرکت‌های خصوصی استفاده کنید که در این صورت، به ارائه‌ی چک صیادی و سفته نیاز دارید.  برای دریافت وام، ارائه‌ پیش‌فاکتور الزامی‌ست که برای دریافت آن می‌بایت به نمایندگی شرکت خودروسازی موردنظرتان مراجعه کنید.

اسامی بانک هایی که وام خودرو می‌دهند

اگر قصد دریافت وام با سند خودرو را دارید بهتر است بدانید تنها به کسانی تعلق می‌گیرد که می‌خواهند خودروی داخلی خریداری کنند. معمولا بازپرداخت اقساط هر سال، حداکثر تا سه سال به مدت ۳۶ ماه با سود ۱۸ درصدی لحاظ خواهد شد. برخی از بانک‌ها با تعیین شرایط مشخصی که معمولا در عموم این بانک‌ها مشترک است، به متقاضیان دریافت کمک‌هزینه‌ی خرید خودرو، وام می‌دهند که در ادامه از آن‌ها نام برده شده است؛

بانک پارسیان

بانک سامان

بانک تجارت

بانک ملی

بانک صادرات

بانک ایران‌زمین

بانک دی

بانک گردشگری

پست‌بانک ایران

بانک سپه

مبلغ وام خودرو چقدر است؟

وام خرید خودرو از بانک سامان: ۱۰۰ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه

۲. تسهیلات خرید خودرو از بانک صادرات: ۲۰ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه

۳. تسهیلات خرید خودرو از بانک انصار: ۱۵ میلیون تومان با اقساط ۲۴ ماهه

۴. تسهیلات خرید خودرو از سایر بانک‌ها: ۱۵ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه

گفتنی است ممکن است به دلیل اتمام بودجه طرح دریافت وام با سند خودرو بانک های مذکور متوقف شده باشد برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنید.

وام فوری

روش دیگر دریافت وام با سند خودرو

همانطور که گفته شده برخی از شرکت های خصوصی نیز امکان دریافت دریافت وام با سند خودرو را فراهم کردند. شرایط دریافت وام خودرو از این شرکت ها متفاوت است اما به طور کلی  شرایط زیر در اکثر آنها مشترک است:

خودروی مدل ۹۰ به بالا

پلاک تهران

ارزش روز خودرو بالای ۴۰۰ میلیون تومان

داشتن دسته چک

وام کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت نمی‌شود./اقتصادآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه