وام فوری 250 میلیون تومانی فقط با کارت یارانه | از این سه بانک وام یارانه ای بگیرید!

وام فوری 250 میلیون تومانی فقط با کارت یارانه | از این سه بانک وام یارانه ای بگیرید!
کدخبر : 22594
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند.به گفته امید قالیباف دولت اعلام به آمادگی پرداخت وام فوری کرده است. این وام فوری در مبالغ مختلف عرضه میشوند .

با کارت یارانه از این 3 بانک وام فوری 200 میلیونی بگیرید

کشاورزان به منظور دریافت تسهیلات برای فعالیت خود کافی است به بانک کشاورزی مراجعه کرده و برای طرح «بسته گندم» این مجموعه درخواست بدهند. سقف وام این طرح تسهیلاتی 200 میلیون تومان اعلام شده است.

به نقل از رده، افرادی که واجد شرایط دریافت وام 200 میلیونی بسته گندم هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه حساب بلندمدت، کوتاه مدت یا قرض الحسنه داشته باشند. باید حداقل سه ماه یا حداکثر 12 ماه از سپرده گذاری متقاضی گذشته باشد.

طی این مدت و در طول زمان بازپرداخت به اصل سپرده مشتریان پنج درصد سود تعلق می‌گیرد. حساب‌های بلندمدت یک ساله و سه ساله سود 20.5 تا 22.5 درصد دارد. ضمانت اصلی و کافی برای دریافت این تسهیلات، داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی اعلام شده است. سود پرداختی برای این نوع تسهیلات 17 درصد بوده و سقف زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد.

با توجه به شرایط مذکور، میزان هر قسط این تسهیلات 7 میلیون و 130 هزار و 545 تومان اعلام شده است. کل سود وام 56 میلیون و 699 هزار و 638 تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن 256 میلیون و 799 هزار و 638 تومان خواهد بود.

بانک کشاورزی به منظور توسعه و شکوفایی حوزه کشاورزی و ایجاد امنیت غذایی، همواره از کشاورزان حمایت به عمل آورده و تلاش داشته تا گامی موثر در تامین نیازهای این بخش و رشد تولید و اشتغال بخش کشاورزی بردارد. به همین دلیل این بانک طرح تسهیلاتی بسته گندم را ارائه داده تا فعالان حوزه کشاورزی و گندم کاران به خوبی فعالیت خود را ادامه بدهند.

شرایط دریافت وام فوری۳۰۰ میلیون تومانی 

افرادی که مشتری بانک سپه هستند و به دریافت وام بدون سود از این مجموعه تمایل دارند، طرح «نگین امید» برای آن‌ها تدارک دیده شده است. این تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی هیچ سودی ندارد و تنها به آن کارمزد دو درصدی تعلق می‌گیرد.

متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بانک سپه برای دریافت آن باید سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند، ضامن رسمی ارائه کرده و اعتبار شغلی مورد نظر این مجموعه را نیز داشته باشند. افراد گذشته از شرایط مذکور باید حداقل به مدت یک ماه و حداکثر ۱۸ ماه از مدت سپرده گذاریشان در بانک گذشته باشد تا بتوانند برای دریافت این تسهیلات درخواست ارایه کنند. این تسهیلات ظرف حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۶۰ ماه قابل بازپرداخت خواهد بود.

با توجه به شرایط یادشده و در نظر گرفتن مبلغ وام، کارمزد اعلامی و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، مقدار هر قسط به ۵ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۳۲۸ تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات ۱۵ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۶۸۱ تومان و جمع رقم وام و نرخ سود آن نیز ۳۱۵ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۶۸۱ تومان خواهد بود.

بانک سپه تسهیلات نگین امید را با در نظر گرفتن جایگاه ویژه قرض الحسنه در اقتصاد کشور و لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و تبلیغات موثر در سطح گسترده و ارائه خدمات به مردم به گونه شفاف، طوری که برای اکثر مردم قابل درک باشد، ارائه کرده است.

متقاضیان این وام می‌توانند به صورت کاملا غیرحضوری با نصب آخرین نسخه برنامه «امید بانک» از طریق مراجعه به وبسایت امید بر روی تلفن همراه خود یا از طریق مرورگرهای موجود نسبت به افتتاح سپرده مورد نیاز این تسهیلات اقدام کرده و بقیه امور را به صورت حضوری پیش ببرند.

وام فوری قرض الحسنه با بازپرداخت ۶۰ ماه

بانک ملت در راستای پاسخگویی به نیاز اشخاص حقیقی و بر مبنای اصل مشتری محوری، طرح تسهیلات رشد را طراحی نموده است.

در این طرح مشتریان میتوانند در قبال معدل منابع موجود خود در یکی از انواع حسابهای قرض الحسنه ویژه طرح رشد یا سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی ویژه طرح رشد متناسب با دوره ماندگاری آن (از ٣ ماه تا ۶ ماه)، در صورت احراز اهلیت و ظرفیت اعتباری و سایر شرایط مورد نیاز در قبال وثایق و تضامین وفق مقررات از اولویت دریافت تسهیلات طرح رشد بهره مند شوند.

اقلام وام فوری طرح رشد

١- تسهیلات خرد ویژه حقوق بگیران سازمان ها/ شرکتها

٢- تسهیلات خرد عمومی با دوره بازپرداخت بلند مدت

٣- تسهیلات ویژه قرض الحسنه

۴- تسهیلات سرمایه در گردش ویژه مشتریان کسب و کاری

مزایای وام فوری طرح رشد

١- دوره بازپرداخت تسهیلات تا ۶٠ ماه

٢- امکان انتقال امتیاز تسهیلات به اقارب/ حقوق بگیران

نحوه دریافت وام فوری طرح رشد

اشخاص حقیقی:

تمامی افراد حقیقی میتوانند با افتتاح یکی از حساب های ویژه طرح رشد و ایجاد امتیاز لازم از تسهیلات طرح رشد استفاده نمایند.

اشخاص حقوقی:

شرکتها یا سازمانها، می توانند نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح رشد و سپرده گذاری در آن اقدام نموده و مطابق شرایط طرح، کارکنان بیمه شده خود را که حقوقشان به حساب مربوطه در بانک ملت واریز می گردد، جهت دریافت تسهیلات متناسب با امتیاز اکتسابی تا سقف فردی ٢ میلیارد ریال به بانک معرفی نمایند.

مشخصات کلی وام فوری رشد

نرخ تسهیلات: از ۱ درصد تا ۲۳ درصد

مدت بازپرداخت اقساط تسهیلات: حداکثر ۶۰ ماه

حداکثر مبلغ تسهیلات: تا ۴ برابر معدل ایجادی

سقف فردی وام فوری:

مشتریان حقیقی: تا ۲ میلیارد ریال

مشتریان کسب و کاری: تا ۱۵ میلیارد ریال

هموطنان گرامی میتوانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و یا با شماره تلفن ذیل تماس حاصل نمایند.

تهران تلفن: ۱۵۵۶

شهرستان ها: ۸۲۴۸۸-۰۲۱

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه