وام فوق العاده 500 میلیونی ویژه نیمه دوم سال | وام فوری بدون بهره با اقساط 36 ماهه و با واریز یک روزه

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد: در زمینه تسهیلات مختلف برای خبرنگاران ترسالی شده و همه تسهیلات از جمله خودروو مسکن و دیگر تسهیلات مورد نیاز این قشر می‌آید و پرداخت می‌شود.

وام فوق العاده 500 میلیونی ویژه نیمه دوم سال | وام فوری بدون بهره با اقساط 36 ماهه و با واریز یک روزه
کدخبر : 20275
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

افزایش سقف وام فوری بانکی . وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

وام فوری

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای حضور در اختتامیه شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دنا، وارد کهگیلویه و بویراحمد شد و مورد استقبال مهدی روشنفکر_ نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، سیدعلی احمدزاده_ استاندار، امین درخشان_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

بازدید از مجتمع بزرگ فرهنگی هنری یاسوج که ۱۵ سال است بلاتکلیفی مانده، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با استاندار و حضور در اختتامیه جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه یاسوج از برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به این استان است.

وی افزود: ۱۵ پروژه بزرگ فرهنگی و هنری نیمه کاره در سطح کشور داشتیم که در دولت سیزدهم بخش عمده این تعداد ازجمله ساری، ارومیه و کرمان افتتاح شدند.

اسماعیلی اظهار کرد: پیمانکار قول داده است که بخش اول تالار یاسوج آماده شود، امیدواریم در کمترین زمان تکمیل و تقدیم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: پروژه تالار فرهنگی و هنری یاسوج از سال ۸۷ شروع شده و هنوز به به بهره‌برداری نرسیده است.

اسماعیلی تصریح کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای مجتمع‌های فرهنگی و هنری و کتابخانه‌های نیمه تمام این استان اختصاص داده شد که ۱۰۰ میلیارد تومان برای مجتمع‌های فرهنگی و هنری و ۵۰ میلیارد تومان برای کتابخانه‌ها اختصاص یافت.

وی تاکید کرد: با دست پُر به استان کهگیلویه و بویراحمد آمده‌ام و همه طرح‌های نیمه تمام را به اتمام خواهیم رساند.

وی افزود: دو سینما در آستانه افتتاح قرار دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در صورت تامین زمین از سوی استاندار همه اعتبار لازم برای ساخت یک سینمای دیگر در شهر یاسوج را اختصاص خواهم داد.

وام فوری

اسماعیلی عنوان کرد: وقتی مسئولیت وزارت ارشاد را برعهده گرفتم ۴۰۰۰ نفر عضو صندوق هنر بوده‌اند که هم‌اکنون اعضاء این صندوق به ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

وی اظهار کرد: در زمینه تسهیلات مختلف از جمله خودرو و مسکن برای خبرنگاران ترسالی شده و همه تسهیلات مورد نیاز این قشر می‌آید و پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق فرودگاه شیراز و از محور یاسوج به شیراز وارد شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

حضور وزیر در یادواره ۱۲۲۵ شهید تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد دیگر برنامه سفر وزیر ارشاد به این استان است.

وزارت اقتصاد باید پرداخت وام مسکن را پیگیری کند

وزیر راه و شهرسازی گفت: توقع ما از وزارت اقتصاد این است که پیگیری کند بانک‌ها به وظیفه قانونی خودشان در عملیات بزرگ مسکن سازی در کشور عمل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه، نظام بانکی باید به وظیفه قانونی خود برای پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن عمل کند، گفت: وزارت اقتصاد رئیس مجمع بانک هاست و احکام مدیرعاملان و هیأت مدیره های بانک‌ها توسط وزارت اقتصاد صادر می‌شود.

وی افزود: بنابراین توقع ما از وزارت اقتصاد این است که پیگیری کند بانک‌ها به وظیفه قانونی خودشان در عملیات بزرگ مسکن سازی در کشور عمل کنند و انتظار دیگری غیر از این نداریم.

بذرپاش یادآور شد: رئیس کل بانک مرکزی جلسه‌ای را برگزار کرد و که در آن جلسه تمامی بانک‌ها حضور داشتند. در این جلسه تاکید شد که بانک‌ها همکاری لازم را برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن داشته باشند.

شرایط وام فوری ۲۰۰ میلیونی با بهره ۱۲ درصد 

بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش تاکنون در قالب «شیلات کارت» در راستای تأمین نهاده‌های اولیه آبزی پروران از سوی بانک کشاورزی پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، رجبعلی قربان‌زاده مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان شیلات ایران با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: در راستای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، طرح شیلات کارت برای تأمین سرمایه در گردش به منظور تأمین نهاده‌های اولیه همچون بچه ماهی و خوراک آبزیان برای متقاضیان به اجرا درآمده که سقف آن ۲۰۰ میلیون تومان و با بهره ۱۲ درصد است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه