مهدی طارمی | استقلال

مهدی طارمی افشاگری کرده است | مهدی طارمی از استقلال عذر خواهی کرد!!

مهدی طارمی کلا بازیکن کم‌حرفی است اما هفتم آذرماه سال ۱۳۹۴ سفره دلش را حسابی در خبرورزشی پهن کرد و حرف‌های جذابی در این گفت‌وگو به میان آمد.

مهدی طارمی افشاگری کرده است | مهدی طارمی از استقلال عذر خواهی کرد!!
کدخبر : 21656
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مهدی طارمی، بازیکن فوتبال ایرانی است که در پست مهاجم برای باشگاه پورتوی پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. مهدی طارمی در جام جهانی ۲۰۱۸ به عنوان یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی ایران به میدان رفت. مهدی طارمی در زمان حضور در باشگاه پرسپولیس دو بار آقای گل لیگ برتر ایران شد. مهدی طارمی در سال ۱۳۹۹، با قراردادی چهار ساله به تیم سرشناس پرتغالی «پورتو» پیوست. در آخر افشا گری مهدی طارمی، از استقلال هم عذر خواهی کرد!!!

مهدی طارمی کلا بازیکن کم‌حرفی است اما هفتم آذرماه سال ۱۳۹۴ سفره دلش را حسابی پهن کرد و حرف‌های جذابی در این گفت‌وگو به میان آمد. طارمی که در آن مقطع به صورت همزمان در پرسپولیس و تیم ملی شاگرد برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کیروش بود، با تاکید بر این‌که فوتبالش را مدیون علی دایی است، به نکته جالبی اشاره کرد و در بخشی از صحبت‌های خود از روز اول حضورش در پرسپولیس به عنوان یک خاطره ویژه نام برد: من با آژانس به باشگاه پرسپولیس رفتم و قرارداد بستم. وقتی وارد کوچه باشگاه شدم، هیچ‌کدام از خبرنگاران من را نشناختند این را گفتم تا بگویم من همان مهدی طارمی هستم و عوض نشده‌ام. البته این‌که آدم رویا داشته باشد اصلا چیز بدی نیست من همین الان رویایم این است که بتوانم گل صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را بزنم (اتفاقا همین اتفاق هم رخ داد و مهدی طارمی گل دوم ما مقابل ازبکستان در بهارسال ۱۳۹۶ را به ثمر رساند تا حضورمان در جام جهانی روسیه قطعی شود).

طارمی در ادامه به بازیکنان بزرگ فوتبال ایران نظیر علی دایی، علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا اشاره کرد و گفت: این نفرات همگی بهترین بازیکن آسیا بوده‌اند و البته باید این نکته را هم بگویم که خداداد عزیزی که سابقه کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا را دارد هم پرسپولیسی است. البته من برای عزیزان استقلالی هم فوق‌العاده احترام قائل هستم. چند وقت قبل در برنامه خندوانه حاضر شدم و حرفی زدم که شاید به استقلالی‌های عزیز برخورده باشد؛ ماهیت برنامه خندوانه طنز است و اگر استقلالی‌ها را ناراحت کردم، عذرخواهی می‌کنم.

مهدی طارمی

مهدی طارمی گلزن شماره یک اینتر میلان می شود؟

مهاجم پرسپولیسی تیم ملی که جزو طرفداران پروپا قرص رئال مادرید تلقی می‌شود، در ادامه با اشاره به نمایش خوبی که نیمار در آن زمان در بارسلونا ارائه می‌کرد، گفت: باید یک نفر را استخدام کنم تا نیمار را بزند و ناقص کند! وقتی بارسلونا رئال مادرید را برد محسن بنگر مرتب برای من پیامک می‌فرستاد و کری می‌خواند اما من جوابش را ندادم چون پول اضافه ندارم جواب پیامک‌ها را بدهم!

مهدی طارمی چهار شب پس از اینکه در هفته دهم لیگ برتر پرتغال شب کابوس‌واری مقابل استوریل داشت و پنالتی زودهنگام تیمش توسط او منجر به گل نشد و در نهایت هم با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند، در دیدار لیگ قهرمانان اروپا برابر آنتورپ بلژیک با اتفاق غیرمنتظره‌ای برخورد کرد که سرخیو کونسیسائو تشخیص داد پنالتی تیمش را به او ندهد.

ستاره ایرانی پورتو که تیمش از ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه شب در ورزشگاه دو دراگائو مقابل رویال آنتورپ بلژیک قرار گرفت تا دیدار هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را انجام بدهد، مثل بازی‌های قبل در ترکیب اولیه و خط حمله بود، ولی بازی بر وفق مرادش پیش نرفت و با بدشانسی در زدن دومین گل در چمپیونز لیگ ناکام ماند.

مهدی طارمی پس از اینکه فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با گلزنی مقابل شاختار دونتسک اوکراین آغاز کرد و در دیدار رفت هم برابر رویال آنتورپ بلژیک دو پاس گل داده و نمایش درخشانی ارائه کرده بود، با انگیزه زیادی در بازی برگشت حاضر شد تا باز هم موثر ظاهر شود و در دقیقه ۵ جای‌گیری خوبی داشت و منتظر بود تا فرصت گلزنی پیدا کند، اما توپ بلند ارسالی توسط دیوگو کاستا، گلر پورتو، قدرت زیادی داشت و این فرصت از دست رفت.

ملی‌پوش ایرانی پورتو در دقیقه ۱۵ با پرس شدید روی دروازه‌بان آنتورپ کاری کرد تا او دچار اشتباه شود و شوت این گلر پس از برخورد به پای مهدی طارمی و در ادامه پاس در عمق استفن اوستاکیو، یک موقعیت عالی گلزنی را برای تیم پرتغالی به دست بیاورد، اما شوت پای چپ اوانیلسون در یک فرصت مناسب از دست رفت و ضربه‌اش راهی اوت شد.

اولین موقعیت جدی طارمی مقابل رویال آنتورپ برای گلزنی در دقیقه ۲۶ به دست آمد، اما توپ ارسالی به محوطه جریمه و ضربه او از نزدیکی نقطه پنالتی به سمت چپ دروازه تیم بلژیکی را سن لامنس به زیبایی مهار کرد.

طارمی در دقیقه ۲۹ هم شانس گلزنی به دست آورد و می‌توانست در فضای خوبی که داشت این کار را انجام بدهد، اما ضربه‌اش دوباره ثمری نداشت تا آنتورپ کار را از کنار دروازه شروع کند.

مهدی طارمی

مهدی طارمی

پورتو در دقیقه ۳۰ روی ریباند شوت په‌په و خطایی که روی اوستاکیو اتفاق افتاد، صاحب یک ضربه پنالتی شد و در حالی که انتظار می‌رفت مثل همیشه مهدی طارمی پشت توپ بایستد و با وجود از دست دادن پنالتی در دیدار اخیرشان، این بار هم شانس زدن این ضربه را پیدا کند و دومین گل‌اش در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند، این فرصت توسط کونسیسائو از او گرفته شد تا اوانیلسون با شوت را به سمت راست دروازه آنتورپ بزند و نتیجه را یک بر صفر کند.

بدشانسی‌های مهدی طارمی در دومین بازی متوالی همچنان ادامه داشت و در دقیقه ۴۴ شوت این بازیکن بازهم تبدیل به گل نشد و با اختلاف اندک از کنار تیرک سمت راست به بیرون رفت تا آه و افسوس ستاره ایرانی را به همراه داشته باشد.

مهاجم ایرانی پورتو که در دیدار قبلی در لیگ برتر پرتغال پس از هدر دادن پنالتی در دقیقه ۶۳ تعویض شده بود، در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آنتورپ بلژیک هم در دقیقه ۶۸ به‌عنوان اولین تعویضی تیمش جای خود را به چیکو کونسیسائو، پسر سرمربی داد تا این چنین شب تلخ او تکمیل شود.

پورتو در دقیقه ۱+۹۰ روی سانتر پای چپ کونسیسائو و ضربه سر په‌په، مدافع پیشتاخته‌اش، گل دوم را به ثمر رساند و در نهایت به پیروزی ۲ بر صفر خانگی مقابل رویال آنتورپ بلژیک دست یافت تا مثل بارسلونا ۹ امتیازی شود و در جایگاه دوم جدول گروه H لیگ قهرمانان اروپا بایستد و شاختار دونتسک اوکراین با ۶ امتیاز را پشت سرش ببیند./افکار نیوز

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه